Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tabloider vil selvfølgelig ha Peyton Manning til Redskins. Syltynne kilder, men stemmer jo bra med eierens filosofi om å brenne millioner av dollar på over the top spillere..

 

Grossman gjør seg ikke fullstendig bort, men er ekstremt ujevn og neppe noen franchise QB. Beck blir aldri noe mer enn backup. Så vidt jeg vet har vi ikke noen designert starting QB for øyeblikket.

 

Virker mest som om Skins ser mot draften når det gjelder QB, selv om man må scanne markedet etter free agents først. Alex Smith og Matt Flynn f. eks. er vel begge free agents i år.

 

Ser en del tips om Ryan Tannehill til Redskins, siden Luck og RG III antagelig har forsvunnet før 6. valg. Tannehill har det meste som trengs, men har vært starter i litt kort tid, så han har mindre bakgrunn enn de to andre jeg nevnte.

 

Redskins burde definitivt tatt en samling i bånn og lagt en langsiktig plan, heller enn å satse hardt på å bli middelmådig minus igjen. Detroit lyktes med å slite hardt i flere år på rad, og premien var Stafford, Megatron, Suh og Fairley.

Lenke til kommentar

Tabloider vil selvfølgelig ha Peyton Manning til Redskins. Syltynne kilder, men stemmer jo bra med eierens filosofi om å brenne millioner av dollar på over the top spillere..

 

Grossman gjør seg ikke fullstendig bort, men er ekstremt ujevn og neppe noen franchise QB. Beck blir aldri noe mer enn backup. Så vidt jeg vet har vi ikke noen designert starting QB for øyeblikket.

 

Virker mest som om Skins ser mot draften når det gjelder QB, selv om man må scanne markedet etter free agents først. Alex Smith og Matt Flynn f. eks. er vel begge free agents i år.

 

Ser en del tips om Ryan Tannehill til Redskins, siden Luck og RG III antagelig har forsvunnet før 6. valg. Tannehill har det meste som trengs, men har vært starter i litt kort tid, så han har mindre bakgrunn enn de to andre jeg nevnte.

 

Redskins burde definitivt tatt en samling i bånn og lagt en langsiktig plan, heller enn å satse hardt på å bli middelmådig minus igjen. Detroit lyktes med å slite hardt i flere år på rad, og premien var Stafford, Megatron, Suh og Fairley.

 

Det å si at Detroit lyktes er vel å ta i. Hvis du mener at de har lyktes ved å være ligaens laughing stock for 50 år så kan en regne det som å lykkes ja. Har fått inn en del gode spillere via draften de siste årene, men det er jo en følge av at de har hatt top 10 picks i draften 8 ut av 12 ganger de siste årene (siden 2000). Når de velger der så ofte er de jo nødt til å treffe med et par av valgene.

 

Tror ikke at Redskins velger Tannehil med #6. Går de for Tannehil, så tipper jeg at de trader nedover til rundt pick #20. Tror at det fortsatt er litt tidlig for å ta han, men lagene drafter jo ofte en QB tidligere enn det som burde tilsies med tanke på at du trenger en QB for å lykkes i NFL i disse dager.

Lenke til kommentar

De har truffet over snittet godt etter at Mayhew tok over for Millen som GM. For en lykke for Lions at Ford-familien tok til vettet etter hvert og sparket Millen. Fra 0-16 til 10-6 på tre år kan man i stor grad takke Mayhew for. Ansatte Schwartz som head coach, og hadde en finger eller to med i spillet på coordinators også, i tillegg til samtlige picks i draften.

Endret av Atald
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal Redskins drafte en QB tidlig så tipper jeg de trader seg opp og overtar #2 fra Rams. Tipper det er mange lag som kunne tenke seg å betale dyrt for å få RG III tidlig og Washington kan være heldige her. Rams kommer ikke til å drafte Griffin og kan få mye igjen for å droppe noen plasser.

 

Uansett, å ta Tannehil med #6 er selvmord. Kommer ikke til å skje. Tipper det blir noe ala Blackmon hvis han fortsatt er ledig, evt. noe helt annet. Tannehil tipper jeg går i andre runde en plass.

Lenke til kommentar

Noe ala det du beskriver om et tidlig draft pick er helt klart å foretrekke, Martin. Problemet er bare at vi lider av drittsekk - eiersyndrom, så jeg er utrolig spent på hva neste sesong bringer. Fansen vil neppe godta enda en McNabb eller Haynesworth.

 

The Cranky Redskins Fan's Guide to Dan Snyder:

 

http://www.washingtoncitypaper.com/articles/40063/the-cranky-redskins-fans-guide-to-dan-snyder

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er fordi de skal picke han gode ungutten? Hva heter han?

Andrew Luck. Peyton droppes fordi han må betales $28 millioner dollar idag om de vil fortette å ha han i laget.

 

EDIT: Håper virkelig det er en mutual decision om å droppe/forlate Colts mellom eierne og Peyton selv. Håper Peyton ser at her har Colts en eventyrlig mulighet som de ikke har hatt siden draften i 1998 når Peyton ble draftet som nummer en i den draften.

 

Andrew Luck er utvilsomt den mest komplette QBen som kommer ut fra college siden Peyton. Jeg klarer ikke Colts, men jeg er ekstremt spent på hvordan Luck vil fungere i rollen som Peyton har hatt i 13-14 sesonger.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...