Amored Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (endret) ___________________________________________ Confirmed fighters Anthony Anderson Big Boi Bun B E-40 Fat Joe The Game Ghostface Killah Ice-T James Hong Jim Jones Kano Kevin Liles Lil Jon Ludacris Method Man Mike Jones Paul Wall Redman Sean Paul Sticky Fingaz T.I. Tego Calderon Young Jeezy Pharrell will also be included in Def Jam: Icon as the player's tutorial guide. Rumored fighters Fighters confirmed not to be included ___________________________________________ Hvem ser dere mest frem til? Hvem savner dere? Redigert: Full liste over characters. (Det jeg har funnet ut i alle fall) Endret 22. februar 2007 av Amored
Amored Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Jeg skulle ønske Tupac og Biggie var med Hadde vært kult. Hadde også håpet på DMX. Men det blir kult å kunne bruke Anthony Anderson da
joneoverland Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 xzibit viser iallfall på noen av screensene
KissaMcDuck Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Ville hatt Jigga og Wayne med.. Og Camron, kunne blitt funny
Amored Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 xzibit viser iallfall på noen av screensene 7749402[/snapback] Gjør han? Har du noen bra linker til screenshots? Har sett altfor få.
Cryovat Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Argh. Absolutt ikke fan av rap, så tror jeg kommer til å holde meg langt unna denne tittelen.
KayAU Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Eg trur òg at mitt intense hat mot musikksjangeren vil føre til at eg hoppar over dette spelet...på den andre sida ER der jo ein del av dei som er nemnde i første post eg godt kunne tenkt meg å banke opp, so... Kay
Cryovat Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det er et veldig godt poeng. Enkelte fortjener bank for å være direkte plagsomme (det begynner på E), og noen fortjener fysisk avstraffelse for navnene de bruker.
Blåbær Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Slosspill? Tror det her kan bli virkelig gøy. Artig at disse meget dyktige musikerne faktisk er villig til å låne ut sine ansikter til slikt. edit: noen bilder fra spillet? Endret 19. januar 2007 av Rakib
teekej Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Dette skal jeg ha Skulle ønske Cashi$, Lloyd Banks, Okie Trice, Dr. Dre, R.kelly, P. diddy, Young Buck og J-Kwon i tillegg til de som er bekreftet og ryktes. Hadde ikke gjort noe om tupac hadde hvert med. Notourius.B.I.G. er(var) så feit så det hadde bare blitt jæ... treigt og styre han. Gleder meg er en Ganglovah så det blir bra :!: EDIT: det hadde ikke gjort noe å hatt noen RNB damer også Endret 19. januar 2007 av teekej
Niskivara Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Quasimoto og MF Doom hadde vært moro, men de hadde jo banket alle de andre med sine fantastiske superkrefter.
Blåbær Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Vil Weird Al være med? 7758717[/snapback] Nå er vel han ikke med i def jam
Mala Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hoho, her kommer galskapen på rekke og rad for min del. Spillet er vel også proppet av tabu-musikk Men man kunne vel alltids ønske seg Gaahl fra Gorgoroth som bonus karakter, for å så streame den svarteste,skitneste og mest brutale av metall det norske land ha å by på. Da kunne det blitt noe
hugRmunR Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hater hip-hop xD Men hadde jo vært artig å se folka banke hverandre
Landeplagen Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Vil Weird Al være med? 7758717[/snapback] Nå er vel han ikke med i def jam 7758757[/snapback] Jammen han lagde jo White and Nerdy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå