Gå til innhold

Første mann til 70 er...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg noe grenseløst over dette no-life snakket. Hva er så farlig med å bruke mye tid på et spill, hvis man liker det ?

Jeg har masse venner, og andre ting å gjøre i virkligheten. Og blir kalt no-life i hytt og pine av folk i guilden min, fordi jeg er lvl 65 (Jeg har kun questet.), men det er vel mest på kødd, og uansett kjenner dem meg ikke i virkligheten.

 

Vet det er tusen tråder angående dette fra tidligere, måtte bare få ut litt frustrasjon!

Lenke til kommentar

ulrikft, er du en av "dem" ? :!:

 

En ting er å ha spillt alt i beta'n, men hvorfor da game i dager i strekk ?

 

Hvis man veit at som er å gjøre i TBC så trenger man jo ikke stresse med å levle opp for å så bare være lvl.70 og vente på at resten av guilden skal bli det, for så å starte raide ?

 

Og dessuten så trenger man jo å gjøre rimelig mange pre-Q's for å få adgang til raid steder, og en del gull for å kjøpe en epic flying mount :p

 

Jeg irriterer meg noe grenseløst over dette no-life snakket. Hva er så farlig med å bruke mye tid på et spill, hvis man liker det ?

Jeg har masse venner, og andre ting å gjøre i virkligheten. Og blir kalt no-life i hytt og pine av folk i guilden min, fordi jeg er lvl 65 (Jeg har kun questet.), men det er vel mest på kødd, og uansett kjenner dem meg ikke i virkligheten.

 

Vet det er tusen tråder angående dette fra tidligere, måtte bare få ut litt frustrasjon!

7754630[/snapback]

 

Det er litt forskjell på lvl.65 og 70 :roll:

Endret av Sigurdn
Lenke til kommentar

7754630[/snapback]

Det er litt forskjell på lvl.65 og 70 :roll:

7754654[/snapback]

 

Selvfølgelig, det var da ikke dette som var poenget mitt. Poenget mitt var dette no-life maset, samme om man er lvl 30, 60 eller 70, så lenge dere ikke kjenner disse personene så blir det feil å uttale seg om de har noe liv eller ikke.

Lenke til kommentar

7754630[/snapback]

Det er litt forskjell på lvl.65 og 70 :roll:

7754654[/snapback]

 

Selvfølgelig, det var da ikke dette som var poenget mitt. Poenget mitt var dette no-life maset, samme om man er lvl 30, 60 eller 70, så lenge dere ikke kjenner disse personene så blir det feil å uttale seg om de har noe liv eller ikke.

7754774[/snapback]

 

Til en viss grad ja, men det kommer til et stadium hvor man ikke trenger å kjenne personene i rl for å vite om de har et liv eller ikke :hrm:

 

Det er greit nok å ta ut ferie fra jobben når tbc kom ut, og spille mye, men man spiller ikke over et døgn i strekk av den grunn. Det er bare tåpelig. Da kommer man jo bare til å sove uendelig lenge når man først legger seg etter det. Og man er ikke ferdig med å spille tbc selv om man er lvl.70 :whistle:

Lenke til kommentar

Voldomt så opptatt folk er av om andre har et liv, hva med å bry seg mer om sitt eget og la andre leve sitt?

 

Og kanskje de som levler fort f.eks har 2-3 dager fri, og vil ha unnagjort levlingen så de kan raide med venner senere, når de gjerne bare har litt tid fri?

 

Eller de vil teste seg selv, hvor fort de klarer å levle. Har ingen av dere gjort noe bare for å teste dere selv?

 

Personlig synes jeg at det beste tegnet på en såkalt "nolife", er at dere ikke har bedre ting å ta dere til enn å kalle andre "nolife" når de faktisk har oppnådd noe...

 

Edit: Og nei, jeg spiller ikke wow, jeg bare blir så oppgitt av å se folk syte og klage på andre bare fordi de er misunneligeller trangsynte

Endret av DrThomas
Lenke til kommentar
Innrøm det, folk som går fra lvl 60 til 70 har ikke mye annet liv en forran dataen. Jeg gamer selv en del, blandt annet WoW, men det får da være grenser.

7754216[/snapback]

 

Du er en dust.

7754883[/snapback]

 

Du kan vel trøste deg med han er en dust, mens du sitter dere ensom foran pc`en din og lvl`er i WoW fortest mulig, mens elskerinna di venter i form av et jpg-bilde på en eller annen xxx side på nettet, kun et "alt-tab" unna. :whistle:

Lenke til kommentar
Innrøm det, folk som går fra lvl 60 til 70 har ikke mye annet liv en forran dataen. Jeg gamer selv en del, blandt annet WoW, men det får da være grenser.

7754216[/snapback]

 

Du er en dust.

7754883[/snapback]

 

Du kan vel trøste deg med han er en dust, mens du sitter dere ensom foran pc`en din og lvl`er i WoW fortest mulig, mens elskerinna di venter i form av et jpg-bilde på en eller annen xxx side på nettet, kun et "alt-tab" unna. :whistle:

7755020[/snapback]

 

Trøster meg med at du er en dust også :) Har ikke bedre å finne på enn å poste bullshit på et forums liksom.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Innrøm det, folk som går fra lvl 60 til 70 har ikke mye annet liv en forran dataen. Jeg gamer selv en del, blandt annet WoW, men det får da være grenser.

7754216[/snapback]

 

Du er en dust.

7754883[/snapback]

 

Du kan vel trøste deg med han er en dust, mens du sitter dere ensom foran pc`en din og lvl`er i WoW fortest mulig, mens elskerinna di venter i form av et jpg-bilde på en eller annen xxx side på nettet, kun et "alt-tab" unna. :whistle:

7755020[/snapback]

 

Trøster meg med at du er en dust også :) Har ikke bedre å finne på enn å poste bullshit på et forums liksom.

7755057[/snapback]

 

Vel, det var vel strengt tatt du som begynte med skjellsordene? Hva var det du kalte ham? :nei:

Lenke til kommentar

La oss innse det, nolifere finnes, de er der ute og spiller akkurat nå, og de er mest sannsynlig blant en av de som har høyest level per dags dato.

 

Å nekte for dette er som å nekte for at nolifere finnes.

 

Husker guilderen min engang, han påstå at han var "casual" og at jeg hadde lite å klage over når det kom til samling av pvp epics.

Guildlederen min spiller forresten minst 8 timer hver dag og har totalt samla seg opp til over 200.000 honourable kills, ja du hørte riktig, to hundre tusen.

So much for being a casual, sier nå jeg..

 

Såh... poenget mitt er at nolifere finnes, og dersom man nekter for dette er faren stor for at man er en selv. :cool:

Lenke til kommentar
Hehe han sa at alle de millionene som kommer til å bli level 70 ikke har noe annet liv en forran dataen. :) Måten han sa det på med "innrøm det" sier jo litt om han da.

7755115[/snapback]

 

Han mente nok de som har gjordt det allerede nå da :yes:

 

Eller de vil teste seg selv, hvor fort de klarer å levle. Har ingen av dere gjort noe bare for å teste dere selv?

7755113[/snapback]

 

"Teste" seg selv i å levle fort i WoW ? Kødder du? Det høres helt emo kid ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...