Gå til innhold

Første mann til 70 er...


Anbefalte innlegg

De som gjennomfører Half Life 2 på 3 timer er vel like mye "nolife", egentlig? Å måtte "markere" og rakke ned på de som gjør noe de sannsynligvis liker, av hvilken grunn de selv måtte mene, kan vel få gjøre det, uten at man må få et hav av beskyldninger om at man bor i en grotte o.l? Jeg synes det hele bare blir tåpelig.

 

Hva er poenget med å markere dem, egentlig? Hva oppnås? Advarer dere mot spillet? Prøver dere å endre atferden til de som har gjort det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hvor nolife eller ikke han her er, synes jeg det er bra gjort å bli først av over 8 millioner spillerer! Så hva om han har brukt litt tid på prosjektet? Finnes nok av folk der ute som bruker veldig mye av fritiden sin på andre mer eller mindre idiotiske hobbyer.

 

Men for all der, benekter ikke at det finnes en god del nolifere der ute blant alle wow spillerne. Synes bare ikke at han her automatisk kvalifiserer til å bli nolifer bare fordi han ble førstemann til 70.

Endret av janan71
Lenke til kommentar
De som gjennomfører Half Life 2 på 3 timer er vel like mye "nolife", egentlig? Å måtte "markere" og rakke ned på de som gjør noe de sannsynligvis liker, av hvilken grunn de selv måtte mene, kan vel få gjøre det, uten at man må få et hav av beskyldninger om at man bor i en grotte o.l? Jeg synes det hele bare blir tåpelig.

 

Hva er poenget med å markere dem, egentlig? Hva oppnås? Advarer dere mot spillet? Prøver dere å endre atferden til de som har gjort det?

7755350[/snapback]

 

Ja det her var virkelig en god sammenligning! :nei:

 

Freser en gjennom HL2 (som tar x antall få timer) så er man ferdig.

Nolife`erne i WoW sitter timesvis hver J**** dag, uke og måned.

 

Er ikke ute etter noen, prøver bare å få folk til å forstå, at det kanskje ikke er så sunt å la WoW ta over for det virkelige liv?

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Er så tragisk at det fra tid til annen skal komme folk med sitt eget korstog inn her på forumet og misjonere i hytt og gevær om hvor farlig wow er og om hvor langt fra det virkelige liv vi er..

 

Du vet ikke noe om oss som personer, bare siden du har full tier 2/3, fullt pvp-sett, er flink til å levle så har de fleste også et sosialt liv på siden.. Kjenner mange med full tier2/3 og dama, en i guildet har tilogmed unge.

Lenke til kommentar
Er så tragisk at det fra tid til annen skal komme folk med sitt eget korstog inn her på forumet og misjonere i hytt og gevær om hvor farlig wow er og om hvor langt fra det virkelige liv vi er..

 

Du vet ikke noe om oss som personer, bare siden du har full tier 2/3, fullt pvp-sett, er flink til å levle så har de fleste også et sosialt liv på siden.. Kjenner mange med full tier2/3 og dama, en i guildet har tilogmed unge.

7755523[/snapback]

 

Det er også tragisk når nolifere føler seg litt "truffet" og blir påminnet at de kanskje ikke har helt kontroll, så går de rett i angrep, og skjellsordene haggler gjerne.

De har som regel ingen objektiv oppfattning når det kommer til dette temaet.

 

Jeg har da spillt WoW selv jeg, til lvl60 før jeg gikk lei, men hadde det morro til tider på veien dit. Så det går fint an å spille WoW, samtidig som man lever et normalt sosialt liv. Problemet er at det er en god del i WoW som ikke klarer dette, der WoW betyr "alt".

Dette har jeg grunnlag for å skrive om, når jeg selv har en venn som sluttet å jobbe, og satt i sin lille verden å kun spillte WoW døgnet rundt. Jeg snakker her om en godt voksen person.

 

Han klarte å innse at han hadde et problem, når han fant ut at han ikke kunne betale husleia i "gold".

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
De som gjennomfører Half Life 2 på 3 timer er vel like mye "nolife", egentlig?

7755350[/snapback]

 

Ja det her var virkelig en god sammenligning! :nei:

 

Freser en gjennom HL2 (som tar x antall få timer) så er man ferdig.

Nolife`erne i WoW sitter timesvis hver J**** dag, uke og måned.

 

7755507[/snapback]

 

Legg merke til at det står 3 timer der. Man må tilbringe adskillig mer tid med spillet for å klare det på tre timer, og man går gjennom det samme om igjen.

 

Helt klart, det finnes nok bedre sammenligninger, men jeg mente ikke at dette var det eneste å sammenligne heller, selv om det ser slik ut.

Lenke til kommentar
Er så tragisk at det fra tid til annen skal komme folk med sitt eget korstog inn her på forumet og misjonere i hytt og gevær om hvor farlig wow er og om hvor langt fra det virkelige liv vi er..

 

Du vet ikke noe om oss som personer, bare siden du har full tier 2/3, fullt pvp-sett, er flink til å levle så har de fleste også et sosialt liv på siden.. Kjenner mange med full tier2/3 og dama, en i guildet har tilogmed unge.

7755523[/snapback]

 

Det er også tragisk når nolifere føler seg litt "truffet" og blir påminnet at de kanskje ikke har helt kontroll, så går de rett i angrep, og skjellsordene haggler gjerne.

De har som regel ingen objektiv oppfattning når det kommer til dette temaet.

7755657[/snapback]

 

:roll:

Lenke til kommentar

Skal innrømme at det er lett å bli hekta på wow, men det er jo noen som bestandig går for langt og det gjelder jo mange andre ting også. Spilleautomater, narkotika, alkohol osv. Til og med Bingo er det jo folk som blir helt hekta på.

Det blir jo galt å angripe alle som spiller wow fordi det er enkelte som ikke klarer å styre seg og la det overta allt.

Personer som blir så hekta at wow overtar hele livet deres vil nok også la seg rive med like lett på andre ting i livet også.

Lenke til kommentar
Skal innrømme at det er lett å bli hekta på wow, men det er jo noen som bestandig går for langt og det gjelder jo mange andre ting også. Spilleautomater, narkotika, alkohol osv. Til og med Bingo er det jo folk som blir helt hekta på.

Det blir jo galt å angripe alle som spiller wow fordi det er enkelte som ikke klarer å styre seg og la det overta allt.

Personer som blir så hekta at wow overtar hele livet deres vil nok også la seg rive med like lett på andre ting i livet også.

7755740[/snapback]

 

Så sant, så sant! De er nok svake mennesker i utgangspuktet, som finner trøst i en interactive verden som WoW.

 

PS: For å "record", Jeg angriper ikke noen, iallefall ikke ALLE som spiller WoW. (har jo spillt selv jo) Jeg påpeker noe som jeg synes er en dårlig bieffekt av WoW for enkelte.

Lenke til kommentar

28 timer er jo bare 1 døgn og 4 timer, jeg mener han sov 7 timer før han startet, + han sov natten også.

 

 

 

Å nerde i 28 timer ødelegger ikke for venner, familie, unger, skole eller jobb.

 

Personlig synes jeg at det er en heftig ting de har fått til, greie å sette sammen 40 kompisser de har spilt med i 2 år, med europas første lvl 60 & gawell planlegge hvordan og greie å fullføre det, er like givende som å fullføre et jobbprosjekt, endelig bygge ferdig det forbanna modellflyet, osv osv.

 

Folk er bare så ignorante siden de ikke greier det selv. (Hey, jeg greier det ikke å dinge 60 på 4dager og 15 timer uansett hvor mange timer jeg sitter oppe om kveldene :O)

 

 

Stopp å mase hva en person gjorde, klag heller på de som bruker hundrevis av timer på å se på TV som er 1/200 gang så mye givende som å sette sammen et prosjekt med 40 stk, planlegge i mange uker og så fullføre det som de _BESTE_ i _VERDEN_

Lenke til kommentar
Stopp å mase hva en person gjorde, klag heller på de som bruker hundrevis av timer på å se på TV som er 1/200 gang så mye givende som å sette sammen et prosjekt med 40 stk, planlegge i mange uker og så fullføre det som de _BESTE_ i _VERDEN_

7756105[/snapback]

 

Ja, fin sjekkereplikk på byen.

 

"Hey, jeg var først til 70 på et dataspill. :cool: "

Fatter ikke helt greia med å påstå at nerding aleine foran pc'en skal forsvares hele tia, høres ut som et desperat forsøk på å legitimere "legninga" si mest av alt.

 

Spørsmål til deg: Finnes nolifere?

Lenke til kommentar
Hahahaha Lasse Kjus er nolife siden han er god på ski!!

 

 

 

Ser hvor dumt det blir? Er akkurat samme greia..

7756460[/snapback]

 

Ja da. helt samma greia dette her. akkurat samma som å gå jobb og vel? En bruker jo 8 timer hver dag på jobb, gjør man ikke? :nei: Hvor id** går det ann å bli.

 

Lasse tjener fett på å stå på ski. Det er det han driver med din %#=#%¤! :thumbdown:

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
"Hey jeg har sittet å sett på TV 5 timer hver dag"

 

Mye bedre? >-<

 

Dem der er jeg litt lei av...

 

Å se TV 5 timer om dagen er nolife.

 

Men alle som kritiserer dere som spiller mye WoW og data generelt, hver gang ser de ut som at dem som føler seg truffet mener att alle andre som ikke gjør som dem ser MINST på tv 3 timer om dagen..

 

Og det der eksempelet med lasse kjus var som sagt helt tamt :p Men jeg er enig med alle her egentlig. Jeg har lyst til å si at fyren som ble level 70 så fort ikke er nolifer, fordi det er som, tje, game hardcore 1 forbaska helg! Er jo bare 28 timer! Litt planlegging var der ja men det er da ikke noe nolife.

 

Eneste som ødelegger denne teorien er at ham og alle i guildet hans (på bildet vertfall) har mye av det beste gearet i spillet = nolife. Slik jeg ser det. Noen skal selvsagt få det til att man kan vere best i WoW @ gear uten å vere nolifer, men please, det er max 5% av de beste som kan klare noe slikt.

Lenke til kommentar
Hahahaha Lasse Kjus er nolife siden han er god på ski!!

 

 

 

Ser hvor dumt det blir? Er akkurat samme greia..

7756460[/snapback]

 

Ja da. helt samma greia dette her. akkurat samma som å gå jobb og vel? En bruker jo 8 timer hver dag på jobb, gjør man ikke? :nei: Hvor id** går det ann å bli.

 

Lasse tjener fett på å stå på ski. Det er det han driver med din %#=#%¤! :thumbdown:

7756539[/snapback]

Og du kommenterte nettopp at "skjellsordene" haglet mot deg.

La folk være så nolife de bare vil, det er opp til en selv og dømme hva du har lyst å bruke deler av fritiden din på. Og det med at "Folk spiller 24/7" er ikke noe argument for det omfatter så få av spillerene.

Endret av Magga2k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...