Gå til innhold

Den Store Aksjetråden


Anbefalte innlegg

Jeg tør påstå at vi får enda en rød dag i morgen. Jeg vil inn i aksjemarkede igjen, men kjøper meg som sagt ikke inn før det blir litt mer stabilt. Det er jo rene risikoidretten å drive på nå.

 

PS: Blir det renteheving fra NB i morgen (noe "alle" er enige i) så kan det bli ekstra ille.

 

Det er nå du kan skiller proffene fra amatørene på børsen. Har du tjent noe på børsen de siste ukene så går du under mine øyne som en "proff" ;)

 

Edit: Leif.... trøtt... gjeeeessspp

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tør påstå at vi får enda en rød dag i morgen. Jeg vil inn i aksjemarkede igjen, men kjøper meg som sagt ikke inn før det blir litt mer stabilt. Det er jo rene risikoidretten å drive på nå.

 

PS: Blir det renteheving fra NB i morgen (noe "alle" er enige i) så kan det bli ekstra ille.

 

Det er nå du kan skiller proffene fra amatørene på børsen. Har du tjent noe på børsen de siste ukene så går du under mine øyne som en "proff" ;)

 

Edit: Leif.... trøtt... gjeeeessspp

9281478[/snapback]

Du har et poeng, jeg sitter nå bare stille i DAT.

Lenke til kommentar

Synd at jeg gikk glipp av GOGL aksjen da den var på 22 kroner. Har endelig fått litt penger, men det går nok noen dager før jeg finner noe jeg har skikkelig troen på uten alt for høy risiko. Det er nok enklere å tjene penger på aksje så lenge man ikke har en krevende jobb eller en hard utdannelse føre seg.

 

Jeg vet rett og slett ikke om jeg har tid til å drive med dette. Får bli en feriesyssel, det hadde vært greit med en søndagsåpen børs. :)

Lenke til kommentar

Funcom stiger i dag etter melding om innsidehandel:

 

The instant notice is issued by Funcom N.V. (`Funcom`) on behalf of a

primary insider in Funcom.

 

Funcom's CEO Mr. Trond Arne Aas has acquired 4.500 shares in Funcom

at NOK 24,00 through Armenius AS, a company controlled by Mr. Aas.

After the transaction, Mr. Aas owns a total of 1.587.825 shares (of

which 904.500 shares is owned through Armenius AS) and 552.500

options in Funcom.

 

Funcom, 15 August 2007

Lenke til kommentar

Tørrbulk er urockelig sterkt, sitat fra Tradewinds ""In case anyone was in any doubt that the dry-bulk market is roasting hot at the moment, the heat was turned up a little more on Wednesday."

 

Rekylen etter korreksjonen vil i GOGL tillfelle bli vannvittig, kan på ingen måte se hvordan uro eller andre ulumskheter skal sette en stopper for denne aksjen.

 

En liten tankevekker er dog det som skjer i USA, at Fed. dytter inn nye milliarder i markedet er ikke skjedd siden 9.11. Dette er oppsiktiksvekkende, men håper at dette her snart tar slutt... ;)

Lenke til kommentar

Vi er så nær 430 nå at det nesten må betegnes som optimistisk. Jeg har uansett det meste av høyrisikopengene i utlandet, så hva som skjer i Norge har ikke så mye å si for min del. Det meste i Norge har jeg i WarrenWicklund Utbytte, og det har bare falt 1% den siste måneden.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...