Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe Brann ikke går på samme smellen borte mot Viking som de gjorde i fjor (5-0 tap).

 

Når jeg ser på resultatene fra 2006 så er det ganske utrolig at Hamkam, som slo RBK 3-0 borte og Brann 4-0 hjemme, rykket ned. Ikke bare tippeligaen anno 2007 som er merkelig.

 

Så vi får satse på at Lyn rykker ned i år :D

Lenke til kommentar
Får håpe Brann ikke går på samme smellen borte mot Viking som de gjorde i fjor (5-0 tap).

 

Når jeg ser på resultatene fra 2006 så er det ganske utrolig at Hamkam, som slo RBK 3-0 borte og Brann 4-0 hjemme, rykket ned. Ikke bare tippeligaen anno 2007 som er merkelig.

 

Så vi får satse på at Lyn rykker ned i år :D

8916349[/snapback]

Kanskje Stabæk finner ut at de ikke skal ta mer poeng også. Så rykker de ned. Så merkelig som Tippeligaen er, så kunne vel det skjedd og.

Lenke til kommentar

Om Brann gjentar prestasjonene fra i fjor mot de gjenstående lagene så vil det ende med seks seire, to uavgjorte og fem tap i resten av sesongen (med et par kamper til, mot lag de ikke møtte i fjor). Det, kombinert med det faktum at Brann har vist seg å være svake på høstsesongen, gjør meg litt skeptisk. Kamprogrammet til Brann ser jo enklere ut enn eksempelvis RBK og Stabæk sitt, men dette kan bli litt vel spennende. Så spørs det hva LSK finner på også, men de har som ventet falt litt tilbake når de møtte litt tøffere lag. Så spørs det om Viking og FFK klarer å holde tritt. Viking må vinne mot Brann for ikke å falle av, noe de nok har god mulighet for å gjøre. Brann har ikke vunnet borte mot Viking på de fem siste oppgjørene.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Selv om man aldri er fornøyd med 1 poeng så må man si at resultatet er fortjent. Begge lag var i mine øyne gode, muligens årsbeste av Lillestrøm. RBK var knall i første omgang, men falt litt bakpå i andreomgang og ble straffet på det. Er egentlig ganske fornøyd med hvordan gutta presterte i dag.

 

Men, er igjen irritert over et stk håpløs dommer. RBK ble snytt for et tosifret antall frispark i farlig posisjon grunnet holding på Iversen. Makan!

Lenke til kommentar
Selv om man aldri er fornøyd med 1 poeng så må man si at resultatet er fortjent. Begge lag var i mine øyne gode, muligens årsbeste av Lillestrøm. RBK var knall i første omgang, men falt litt bakpå i andreomgang og ble straffet på det. Er egentlig ganske fornøyd med hvordan gutta presterte i dag.

 

Men, er igjen irritert over et stk håpløs dommer. RBK ble snytt for et tosifret antall frispark i farlig posisjon grunnet holding på Iversen. Makan!

8916740[/snapback]

Hahaha! Du skulle bare hørt kommentatoren på adressa.no. Samme mening som deg.

Lenke til kommentar

Han kalte dommeren for "kjerring", og lurte på når han skulle få en lang hvit stokk, noe han måtte beklage etterpå :p Når publikum skrek "dommerjævel" sa han bare publikum var enig og var stille noen sekunder slik at alle skulle få høre. :wee:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Men, er igjen irritert over et stk håpløs dommer. RBK ble snytt for et tosifret antall frispark i farlig posisjon grunnet holding på Iversen. Makan!

8916740[/snapback]

 

Jeg tror nesten vi bare må innfinne oss med at dommerstanden denne sesongen ikke holder mål. Får bare håpe udugeligheten rammer noenlunde likt for alle lagene, men det skal litt til.

Lenke til kommentar
Kamprogrammet til Brann ser jo enklere ut enn eksempelvis RBK og Stabæk sitt, men dette kan bli litt vel spennende.

8916445[/snapback]

 

Vil bare opplyse deg om at det er 15 kamper igjen av tippeligaen i år. Noe som betyr at kamprogrammene til de forskjellige lagene er pretty much the same i 13 av kampene. Kanskje litt forskjell på hjemmebane/bortebane men med under halvspilt liga synes jeg det er litt tidlig å dra frem kamprogrammet...

Lenke til kommentar
Men, er igjen irritert over et stk håpløs dommer. RBK ble snytt for et tosifret antall frispark i farlig posisjon grunnet holding på Iversen. Makan!

8916740[/snapback]

 

Jeg tror nesten vi bare må innfinne oss med at dommerstanden denne sesongen ikke holder mål. Får bare håpe udugeligheten rammer noenlunde likt for alle lagene, men det skal litt til.

8916854[/snapback]

LSK-fosvaret er flinke til å holde og jukse litt, men sist jeg sjekket var ikke Iversen så verst heller. Iversen virket ikke så hissig på holdinga etter kampen heller, så jeg tipper de var ca like gode
Lenke til kommentar
LSK-fosvaret er flinke til å holde og jukse litt, men sist jeg sjekket var ikke Iversen så verst heller. Iversen virket ikke så hissig på holdinga etter kampen heller, så jeg tipper de var ca like gode

8918604[/snapback]

Hadde de vært like gode hadde sikkert 3 spillere på LSK løpt med halv drakt.

Lenke til kommentar

Nok en gang føler jeg at RBK ble snytt for seier av blinde dommere, men RBK må nok ta mye av skylden. Gang over gang ser jeg innlegg og cornere gli på tvers av 16-meter med Rosenborgspillere som tilskuere. Om vi ikke klarer å utnytte disse fantastiske ballene ifra Sapara, Strand og Dorsin, blir det nemlig lite med mål. Det samme gjelder kontringene. Braaten spilte bra i går, men det virker som at han må ha en touch ekstra hver gang han får ballen, noe som resulterer i at han mister den. Bruk kraften og farten inn mot mål! Sapara må komme i gang snart. Leser i avisene at han bruker tid på å "finne seg sjøl". Jeg fant deg.. ta ballen.. skyt på mål!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...