Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Skandaløs dømming i Stavanger, for å sette det litt på spissen var jo så og si alt dommertrioen foretok seg galt. Heldigvis gikk to avgjørende situasjoner hver sin vei, så slik sett ble det rettferdig. Men denne dommeren kan bare ikke få lov til å dømme en kamp på dette nivået de neste rundene. Det som gjorde meg ekstra irritert er hvordan Sigurdsson greier å bomme på århundrets sjanse ... Nei, for en kamp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyn var nok en gang tafatte og i dag spilte Lillestrøm meget godt synes jeg. Occean kjemper som bare det og var bedre enn jeg har sett på lenge. Klarte jo faktisk å putte ballen i mål et par ganger også.

 

Dømmingen i Stavanger var helt elendig som flere har nevnt her. Veldig mange rare situasjoner, men en meget morro kamp var det.

Lenke til kommentar
hvis det ikke hadde vært for den brasilianeren deres så hadde odd vunnet i går, men men slik er livet, er fortsatt på kvalik, får håpe start taper i kveld, men det skal vel ikke så mye til :)

9271807[/snapback]

 

Det var en jevn kamp, som lett kunne ha gått begge veier. Tror Odd havner på kvalikk i år eller no slikt. Start rykker iallefall direkte ned, og de taper i kveld.

 

Synes det er på tide at AaFK holder seg i Tippeligaen.

 

(PS. Førstekeepern vår hadde tatt 2-1 målet i går ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Noen av dere andre som har oppfattet at FFK holder på med "noe" som smaker mere av fuggel, enn i tidligere sesonger? jeg kan i hvert fsll underskrive på at hjemmekampene er en enda større fryd å få med seg nå. neste år blir det gull ...Voff Voff!! :D

Lenke til kommentar
Tror det er en del bergensere som tror de har gullet i lomma nå som RBK er slått. Men man ser jo at det er kanskje ikke Rosenborg som skal fryktes mest..

9272839[/snapback]

RBK vinner resten og tar gullet! :w00t:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Opptimisme ftw!

9272849[/snapback]

 

Neppe. RBK skal til Åråsen å få bank, så de vinner ikke resten, nei :D

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Jeg mener at gullkampen fortsatt har minst fire lag involvert i alle fall. Etter hva jeg har hørt har dommeren fra Viking - Fredrikstad stor skyld i at Viking ikke har like mange poeng som Stabæk. Brann og Lillestrøm ser jo alle at mest sannsynlig vil være med og kjempe omtrent til siste runde.

 

For at Rosenborg skal ha en sjanse mot de fire (!) lagene over seg på tabellen er de avhengig av mye hjelp. For at fire lag skal snuble såpass kraftig skal ikke hende - men vi vet jo heller aldri med norsk fotball.

 

Jeg håper det er noen andre sin tur til å vinne Tippeligaen i år, og jeg håper det blir Stabæk eller Brann. Brann spilte jo flott fotball da de var på besøk på Gamle Gress i år, mens Stabæk spiller der først nå i kvartfinalen og også i siste runde.

 

Lillestrøm om Nordlie som jeg var tilhenger av helt til Nordlie tok over Lillestrøm håper jeg ikke ender høyere enn de strengt tatt kan. Nordlie har jo blitt helt idiot etter at han tok over Lillestrøm, og de kan bare ha det så godt. I tillegg synes jeg ikke de spiller like god fotball som verken Brann eller Stabæk.

 

Viking skal man heller ikke avskrive selv om de ligger syv poeng bak Brann i skrivende stund. Uwe har vist at han kan trene, og Viking har funnet veien tilbake i toppen. Med litt flaks og innsats de siste ni rundene tror jeg Viking fort kan befinne seg i topp to.

 

Det blir spennende i toppen i år - men la oss krysse fingrene for at nedrykksstriden holder seg slik det ligger an nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...