Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

he he digger at viking tapte for sandefjord, hvis dem ikke spiller bedre enn dette, så blir de en lett match for odd i cupen da, siden de skal spille borte da også :). Morsomt for alle dere som trodde det var sikker borteseier da, for odd var det helt middels kamp, da lyn ikke har mye motstand å snakke om. Ser ut som godset sliter mot lsk ja.

Lenke til kommentar
Viking kommer til å ta ydmyke Odd ved å slå dem to ganger på rad på deres hjemmebane. Det blir morsomt, absolutt. :)

9220916[/snapback]

 

På samme måte som de ydmyket Sandefjord da, eller? :D ....sorry...måtte bare.

 

Men fy fa** så inni hel***** deilig det var med seier i dag. Frykta denne kampen på forhånd, siden Godset har vært seriens "beste" bortelag, men Godset skapte jo absolutt ingenting foran mål. Med 10-0 i sjanser burde LSK har scora ihvertfall 2-3 mål til, men akkurat i dag var det seier som var målet. Nå er vi med igjen.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Viking kommer til å ta ydmyke Odd ved å slå dem to ganger på rad på deres hjemmebane. Det blir morsomt, absolutt. :)

9220916[/snapback]

På samme måte som de ydmyket Sandefjord da, eller? :D ....sorry...måtte bare.

9221775[/snapback]

Sandefjord var bare et uhell, men er på ingen måte bekymret, Tippeligaen er så jevn nå at alle lag går på slike smeller. Det at den kampen kom før bortekampene mot Odd, er jo heller noe Odd-fansen burde ergre seg over, da det betyr at Viking ikke vil gjøre samme feil igjen (ta ledelsen, og deretter bare trille ball og dra ned tempoet i håp om å sikre inn en seier). Viking har lag godt nok til å spille fletta av Odd hvis vi bare vil. Akillesen vår, som vil sørge for at vi nok ikke tar noe gull i år, er bortebane, det er det eneste som kan stå imot to seiere på Skagerrak. Men jeg har god tro på at vi vinner. ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes Lyn spiller alt for dårlig, eller ujevnt er vel et mer passende ord i forhold til spillerstallen deres. De har jo mange gode spillere, på papiret i alle fall. Ble ganske så skuffet over de mot Odd og også ved flere andre annledninger i år. Hadde trodd de skulle gjøre det bedre i årets tippeliga, men det er vel kanskje bare meg?

Lenke til kommentar

Det var stusselige saker, ja. Nå fikk jeg sett lite av det som hendte på den ene langsiden pga. tverrliggeren, men det jeg bet meg mest merke i var egentlig at vi ga bort ballen alt for ofte i overgangsmuligheter.

 

Ousman spilte relativt godt i forhold til mange andre, mens både Finstad, Winsnes og flere andre spilte ballen rett i beina på LSK-spillerene gang på gang på gang.

 

Vil også rose kanarifansen, for de lagde virkelig godt liv. Synes ikke vi i GU var så ille, men det sier seg nesten selv at det er umulig for en så liten gjeng som vi var å overdøve dem. Dessuten hadde de jo med seg "hele" stadion i mye større skala enn vi klarer på Gamle Gress. Makan til slasker som sitter på langsidene der skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...