Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Jaja, Toni Nhleko er klar for Sandefjord.

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/08/508242.html

 

Den gamle ringreven kan bli viktig for blåhvalene utpå høsten, men jeg må si jeg tviler på om han er like god som han var i sine glansdager i Brann for noen år tilbake. Blir spennende å følge med på hva han kan utrette.

 

EDIT: Mitt innlegg nummer 300 og trådens side nummer 100 ! :w00t:

Endret av wurrzagh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den gamle ringreven kan bli viktig for blåhvalene utpå høsten, men jeg må si jeg tviler på om han er like god som han var i sine glansdager i Brann for noen år tilbake. Blir spennende å følge med på hva han kan utrette.

9231747[/snapback]

Glansdager og glansdager ;) Nhleko har vel til syvende og sist vært en skuffelse i alle klubbene jeg har sett han i. Han hadde ekstrem fart før, men det siste jeg har hørt er at han ikke har det heller lenger....
Lenke til kommentar

Dette blir trolig Branns lag mot RBK:

 

Helstad - Winters

Moen - Bakke - Andresen - Solli

Hanstveit - Sigurdsson - Bjarnason - Guntveit

Opdal

 

 

Men også denne varianten er trent på:

 

Helstad

Fakiri

Moen - Bakke - Andresen - Solli

Hanstveit - Sigurdsson - Bjarnason - Guntveit

Opdal

 

 

8 spillere med landslagskamper for Norge i den siste oppstillingen. Ser jo bra ut det, selv om laget nok er bedre på papiret enn på banen. Trolig vil Fakiri byttes inn etterhvert.

 

Får håpe Brann kan bedre statistikken sin litt mot RBK på hjemmebane. Den er mildt sagt dyster. Slår man RBK er de ute av gullkampen, taper man er de inne i gullkampen. RBK som har det største presset, men de har også fin flyt for tiden.

Lenke til kommentar

Men flyt på bortebane i år har de nok ikke hatt, når jeg tenker meg om. RBK har hva, to borteseire? På den andre siden så er det vel ingen lag som har så godt tak på Brann på Brann stadion.

 

Men jeg tror på seier. Det er på tide å jekke ned trønderlaget litt. :)

 

Edit: Brann har vel 21-5 i målforskjell de siste fem, eller noe i den dur :wee:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...