Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går mot 1-1, som jeg spådde i fylla i går :). Kippe med rødt, han måtte uansett stå over 1 kamp, hvor mange må han stå over nå?

9413727[/snapback]

 

Han må fortsatt bare stå over en kamp, siden han fikk 2 gule....

 

Så da blir det vel Johnsen på midtstopperplass hjemme mot Tromsø.

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Tusen takk FFK, det er godt å ha Stabæk 6 poeng bak!

 

No møter Brann riktignok FFK neste runde, men det får me ta når den tid kjem.

 

VG slår til med sine kjempeoveskrifter igjen: "FFK knuste Stabæk"

Samme skreiv dei då Aston Villa slo Chelsea 2-0.

9422791[/snapback]

Å, som jeg irriterer meg over det tapet. Det er rett og slett for billig. Vi fortjener ikke å henge med i toppen når vi spiller så tafatt som vi har gjort store deler av høstsesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. :p

 

Noen som tør tippe resultatet? Jeg tror vi er i en god stim, og at det forventede sammenbruddet i Brann starter i Fredrikstad. Så etter at RBK har fått fortjent juling, har vi igjen bare blåbær. Hvem vet hvor dette kan ende ... :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fint, jeg skal sitte sammen med ramlebøttene i Plankehaugen. Så får jeg øye på en forvirret kameramann i nærheten så får jeg holde meg for god til å kaste peanøtter på slasken. :p

9428264[/snapback]

Det blir mange av oss :wee:

9430898[/snapback]

Du aner ikke hvor mye peanøtter jeg har med ... :p

 

Hva tror du resultatet blir da?

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vet ikke, vi skal jo bare ta bilder. Men jeg håper vel FFK vinner da :) Brann må tape!!  :D

9430937[/snapback]

 

Ikke vær kylling! Kom igjen, glem at du er Østfolding, og flesk nå litt til :w00t:

 

Selv er jeg ekstremt sanndrømt. Har gode spåkunnskaper i kunsten å lese i pannerynker, og på den bakgrunn blir det hjemmeseier; 3-1.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...