Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Tja, 13-2 i målforskjell på de siste tre. 18-5 på de siste fem, et arbeidsuhell mot Tromsø ødelegger litt da.

 

Spillet mot Stabæk og Borat viste glimt av gammel klasse.

9248371[/snapback]

Astana ligger vel ganske langt nede på rankingen vil jeg tro, noe a la Carmarthen ;)

 

Og seieren mot Stabæk var vel ikke så imponerende? Lenge siden jeg har sett et så defansivt anlagt RBK. Kampen lignet på mange måter den Brann hadde mot Stabæk.

 

Men, for å gi dere litt, det er ingen tvil om at dere er inne i en positiv trend og det bekymrer meg noe sinnsykt :p

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, litt forskjell på 2.runde i CL-kvalik og innledende kamp i UEFA-cup-kvalifisering. Men ingen tvil om at Astana var et stykke unna TL-nivå.

9250757[/snapback]

Khazakstan scorer marginalt høyere enn Wales i UEFA sin ranking. De er bak bla Liechtenstein. De eneste bak Khazakstan er Andorra, San Marino, Malta, Luxemburg, Færøyene, Wales og Nord-Irland.

 

Tror ikke man skal legge for mye i dette, selv med kalassifre.

Lenke til kommentar

Vil heller si at det er både forventet og en nødvendighet. TV2 har betalt en milliard for rettighetene til norsk fotball, de må jo da også lokke kunder til å abonnere på TV2 Sport for å sørge for at de ikke går for mye i minus på fotballen, og også venne folk til at fotball i dag stadig blir mer og mer en betalingssport. Nå er vi jo såpass heldige at TV2 faktisk sender de aller fleste kamper som kan klassifiseres som storoppgjør direkte på TV2, men man må bare regne med at i løpet av en sesong kommer noen storkamper til å henvises til TV2 Sport. Og det er vel egentlig bare rett og rimelig, om man ser objektivt på det. TV2 er en næringsdrivende bedrift.

Lenke til kommentar

hehe særlig at ålesund vinner 3-0 over odd denne helgen som noen håper på, tror mer på 1-2 da eller uavgjort :)

 

Helgens kamper:

 

(H) (3-2) Brann - Rosenborg

(H) (1-0) Tromsø - Sandefjord

(B) (1-2) Lyn - Lillestrøm

(H) (2-1) Strømsgodset - Vålerenga

(H) (2-0) Viking - Fredrikstad

(B) (0-2) Aalesund - Odd Grenland

(H) (2-0) Stabæk - Start

Lenke til kommentar
hehe særlig at ålesund vinner 3-0 over odd denne helgen som noen håper på, tror mer på 1-2 da eller uavgjort :)

 

Håper Fredrikstad var ett untakstilfelle, og at de skjerper seg deretter. 1-0 mot Vålerenga, 2-2 mot Rosenborg, 4-1 mot Sandefjord, 2-1 mot Start før det.

 

Mulig 3-0 er å ta litt hardt i, men de kan så absolutt vinne.

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe som heter sikker vinner i Norge i år ;)

 

Går selv for at jeg kanskje får 4-5 rette på denne men som sagt vet man aldri:

 

2-1 (H) Brann - Rosenborg

2-0 (H) Tromsø - Sandefjord

1-3 (B) Lyn - Lillestrøm

1-1 (U) Strømsgodset - Vålerenga

3-1 (H) Viking - Fredrikstad

1-1 (U) Aalesund - Odd Grenland

2-1 (H) Stabæk - Start

 

For Tromsø sin del er jeg veldig glad for at det virker som Rush er tilbake,dette er veldig gode nyheter og vil bli viktig for hvor mange poeng TIL tar på de neste kampene. De trenger en kaptein med litt mer autoritet enn "Lille Lars" ;)

Lenke til kommentar

Three Lions i Trondheim. Ligger ved 3B om du vet hvor det er. Er sikkert en del Pool-folk der, men de forvinner vel etter hvert. Regner med RBK kampen prioriteres. Var der i fjor under samme kampen. Det ble liv hvertfall. Eventuellt har du jo Klokkesvingen i dronningensgata. Eller Kings Cross ved Merkur-senteret. Tror alle pubbene i Trondheim sender kampen faktisk..

Lenke til kommentar
Three Lions i Trondheim. Ligger ved 3B om du vet hvor det er. Er sikkert en del Pool-folk der, men de forvinner vel etter hvert. Regner med RBK kampen prioriteres. Var der i fjor under samme kampen. Det ble liv hvertfall. Eventuellt har du jo Klokkesvingen i dronningensgata. Eller Kings Cross ved Merkur-senteret. Tror alle pubbene i Trondheim sender kampen faktisk..

9255823[/snapback]

 

Takker, har nok bare NRK og TV2 her jeg bor nå. Det er kjipt!

Lenke til kommentar
Three Lions i Trondheim. Ligger ved 3B om du vet hvor det er. Er sikkert en del Pool-folk der, men de forvinner vel etter hvert. Regner med RBK kampen prioriteres. Var der i fjor under samme kampen. Det ble liv hvertfall. Eventuellt har du jo Klokkesvingen i dronningensgata. Eller Kings Cross ved Merkur-senteret. Tror alle pubbene i Trondheim sender kampen faktisk..

9255823[/snapback]

3 lions er jo stedet brannfansen går :). Så kanskje ikke helt lurt å gå dit om man er for glad i å gå i klinsj med andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...