Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil vel være for godt til å være sant om Brann slår VIF nå. Men håpet er jo der, de vil kunne klare det om de spiller opp mot sitt beste og ikke sløser sjangser. Winters og Helstad har sløst endel en mot en muligheter o.l. Men Helstad scorer jo de "ferdigscorede", så får håpe han får flere slike. Men var jo en grunn til at Mjelde ga han litt kritikk selv om han scoret tre sist :)

 

Synd Solli er ute, han har betydd mye.

Lenke til kommentar
Berre er så morsom, i intervjuer virker det som han er lettere tilbakestående. :p

9214675[/snapback]

Han ligner litt på han som var tilbakestående i "Hotell Cæsar", tror han har fått litt pes for det av LSK-fansen bla :D

 

Berre er definitivt Brann-dødaren, btw, vet ikke hvor mange ganger han har puttet mot Brann nå

Lenke til kommentar

Synd, dette var en stang ut kamp. Brann kunne fort ledet 2-0, men så er VIF dødelig effektive. Brann kan kun takke seg selv, spesielt Helstad og ikke minst Andresen. Kapteinen spilte en god kamp, men bommet på åpent mål. Ikke bra.

 

Men fortsetter Brann dette spillet så blir det flere seire. Det var uflaks i dag. To stolpeskudd, bomme på åpent mål og bomme tre ganger når man er alene med keeper. Huffda. Vinner ikke gull med slik udyktighet.

 

Får satse på å banke RBK neste helg.

Lenke til kommentar

Deilig det her, litt mange bunnlag som fikk poeng men ellers deilig at vif fikk tre poeng:D Men jeg friskemelder ikke vif enda, de har mer å bevise....

 

Og jeg veit at brann fort kunne hatt 0-2 men så er det første gang i år at vif utnytter sjansene sine;)

Lenke til kommentar

Endelig tilbake fra 10 timers busstur for å se Start-Tromsø. Bussen med Isberget ble faktisk forsinka av noe jævlig kø så vi var ikke der før 5-10 minutter etter kampstart! Fy,så stille det var der når vi kom inn.

 

Men vi fikk nå satt i gang og det holdt seg ikke stille lenge :p

 

Om jeg skal si noe om kampen er ran et ganske godt ord. Er ikke ofte det ordet kommer fram på en positiv måte sammen med Tromsø,men det var visst endelig vår tur.

 

Det som er sikkert er at TIL ikke kan spille som dette borte mot Stabæk på onsdag,er det noe som er sportslig selvmord er det å spille lange,høye baller mot Moldskred og Strand som så begge knapt er 1.7 :roll:

Lenke til kommentar

Ja, Finstad gjorde det jo riktig så bra i de minuttene han fikk mot Brann. Var mye murring i Union' når Finstad kom inn, men han imponerte jo.

 

Å ta med seg tre poeng hjem i dag hadde utvilsomt vært fryktelig deilig, og Lillestrøm skremte oss ikke akkurat sist de var på Marienlyst, så alt er mulig.

 

Jeg er imidlertid pessimistisk, så jeg tar alle poeng som en bonus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...