Gå til innhold

Tippeligaen 2007: Status: Sesongslutt


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Haha, lykke til. Men dersom dere får Tegstrøm burde vel øvre halvdel være sannsynlig.

9371355[/snapback]

 

Takk, og i like måte! :w00t:

 

Ja det blir vel litt i overkant å satse på gullet i år ... ;)

 

Tegstrøm er en interessant spiller, og kan etter min mening passe bra inn i laget ...!?

Er forøvrig strålende fornøyd med arbeidsjernet Ardian Ghasi. Han viser upåklagelig guts. :love:

 

På tross av hva man føler, så har til nå administrasjonen i FFK sakte men sikkert hevet seg. Okay, Morgan er en potensiell "løs kanon på dekk", men bedre at han er med oss enn mot.

Lenke til kommentar
heheh tromsø må være litt beskjemmet nå etter å blitt litt småknust av odd idag, bra de reiste kjerringa etter den begredelige kampen mot viking, blir vel kvalisering mot bodø glimt da tenker jeg, hvis ålesund fortsetter å vinne

9412755[/snapback]

 

Tenkte jeg også:

 

17/9-07 (20. runde): AALESUND - Strømsgodset

22/9-07 (21. runde): Viking - AALESUND

30/9-07 (22. runde): AALESUND - Tromsø

7/10-07 (23. runde): Stabæk - AALESUND

21/10-07 (24. runde): AALESUND - Brann

28/10-07 (25. runde): Vålerenga - AALESUND

3/11-07 (26. runde): AALESUND - Rosenborg

 

Trenger vel rundt 6poeng.

 

Viking og Stabæk tror jeg blir garantert tap, men de 5 andre kan alle taas poeng mot.

 

Tror minst 3 av 4 på Color Line Stadion vinnes, og borte mot VIF ender uavgjort.

 

Men, uansett, dette er Lott.. er, Tippeligaen dere!

Lenke til kommentar

Lov å le litt av VG Live nå :p

 

49 Ijeh går i bakken 25 meter fra mål. Kippe får gult kort - og Viking belønnes med frispark.

52 Nytt Viking-frisprak. Denne gangen like utenfor 16-meteren.

56 Nytt Viking-frispark i farlig posisjon, ca. 20 meter fra mål.

60 Igjen får Viking frispark i god posisjon. Nå nærmere 25 meter fra mål.

61 Det meste skjer på LSKs halvdel nå. Nytt Viking-frispark, fra i overkant av 25 meter fra mål.

62 Tro det eller ei - Viking får frispark i god posisjon, ca. 22-23 meter fra mål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...