Gå til innhold

Bestilte frikort, men tror det blir for seint.


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skulle postet denne tråden.

Jeg tror jeg har et problem and. frikort.

 

Du bestilte frikort på internett

29.12.2006 kl. 13:27:02.

Bestillingen er ikke behandlet.

 

Dette får jeg opp når jeg trykker på "hvor langt har bestillingen kommet".

 

Jeg trenger den til tirsdag, altså 02/01-07, men jeg tror jeg ikke får den så tidlig. Det er fri i morra og på mandag, og blir sikkert sendt på tirsdag. Og det er ikke bra...

 

Så vil jeg bli trukket 50% for lønninga for jeg den 12?

Hvis jeg blir trukket 50% vil jeg få de tilbake? Er 17år og denne gangen fikk jeg bare en månedslønn på 2500-2600,-, så jeg ender opp med ca. 1250,-

 

Noen som har svar på spm. mine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vil jeg bli trukket 50% for lønninga for jeg den 12?

Hvis jeg blir trukket 50% vil jeg få de tilbake? Er 17år og denne gangen fikk jeg bare en månedslønn på 2500-2600,-, så jeg ender opp med ca. 1250,-

 

Ved det årlige skatteoppgjøret så finner skatteetaten ut hvor mye du skulle ha betalt i skatt og hvor mye du har betalt inn. Hvis man har betalt for lite så får man restskatt og hvis man som deg har betalt for mye skatt så for man tilbake det overskytende. Dette skjer gjerne i juni-juli, vel og merke for det forrige året. Har du betalt for mye skatt i 2007, vil du få de tilbake sommeren 2008.

 

Hvis du har en jobb nå hvor du tjener 2500 per måned i 2007 og du denne første måneden skulle få 50% skatt så bør du ta kontakt med ligningsetaten og få et nytt skattekort hvor de beregner en ny skatteprosent basert på det du allerede har betalt slik at du vil få en mye lavere skatt de neste månedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...