Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Ringte rundt til diverse steder i Oslo i dag, og de hadde alle enten ikke hørt et pip, eller så hadde de ventelister på 30+. Expert på stovner hadde ikke en gang venteliste, da spillansvarlig hadde satt foten ned.

 

Expert på Majorstua hadde den korteste ventelista (9), så jeg satt meg på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, jeg er så irritert! :(

 

Jeg sluttet tidlig på skolen i dag, å tenkter jeg bare skulle kjører fort hjem. Når jeg kommer hjem, så legger jeg meg, å for 10 minutter siden oppdager jeg at en kamerat har prøvd å få tak i meg for å si at det er en butikk i Kristiansand som har fått 3 Wii konsoller. :( Sikkert tomt nå, men skal sjekke i morgen tidlig.

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

På vei til Elkjøp på Storo i dag kjøpte jeg meg en Wii :!:

 

Jeg så de hadde PS2 spill på "Pytt i panne" av alle steder, også tenkte jeg at kanskje det er verdt og spør Og jaggu fikk jeg ikke en av de to Wii som de hadde fått til 2500 samt Zelda.

 

Takk Pytt i Panne på Storo senter.

 

Mangler bare Wii play nå :hmm:

Lenke til kommentar

For en deilig dag! 18:50 durer telefonen i en vakker ringetone av "24"'s ringelyd :D

 

*This is jack Bauer*

-Hei, det er fra Lg Elektro Expert, vi har fått inn Wii nå, hvis du fremdeles er interessert-

*Haha, Herligt! Selvfølgelig er jeg fremdeles interessert! Er det greit om jeg kommer imorra tidlig?*

- Ja det går greit det, da setter jeg den på ditt navn-

* Herlig! Takk skal du ha, Ha det bra!*

-Ha det fint-

 

 

mmmmm Deiligt! Så imorra etter jobb, sitter jeg, rettelse: står jeg og veiver med Wii kontrolleren :D

 

Har også bestilt 3 spill fra DvDCrave fra Australia:

 

Nintendo Wii - Legend of Zelda Twilight Princess 83.59 83.59

Nintendo Wii - Red Steel 79.73 79.73

Nintendo Wii - Super Monkey Ball Banana Blitz 81.85 81.85

 

Kostnad: NOK 1,268.86 (Med forutsetning at den ikke blir stoppet i tollen, DVDCrave skal visst være ganske snille med å ikke påføre pakken noe særlig verdi)

Og Det værste som kan skje er toll + moms, som da blir 1517,96

+ Tollavgift på ca 150 kr?

 

Da sjanser jeg godt på det, når folk har tidligere hatt god erfaring med DVDCrave :D

 

Tenkte jeg skulle bestille Wii play fra der og, 300 kr og noe :D

Lenke til kommentar

Reserverte meg Wii nå på absoluttspill.no

Er billigste plassen på nettet etter hva jeg har sett...

3742 kr for Konsoll, Wiiplay, RGB kabel og Zelda, blir jævlig koselig når denne kraftpakken kommer i begynnelsen av mars kanskje ^^

Har ikke så hastverk med å få den fort som fy, har tross alt 8 PS2 spill jeg enda ikke ha begynnt på, samt en neve full av pc spill som klør etter å bli innstallert på den nye laptoppen...

Lenke til kommentar
For en deilig dag! 18:50 durer telefonen i en vakker ringetone av "24"'s ringelyd :D

 

*This is jack Bauer*

-Hei, det er fra Lg Elektro Expert, vi har fått inn Wii nå, hvis du fremdeles er interessert-

*Haha, Herligt! Selvfølgelig er jeg fremdeles interessert! Er det greit om jeg kommer imorra tidlig?*

- Ja det går greit det, da setter jeg den på ditt navn-

* Herlig! Takk skal du ha, Ha det bra!*

-Ha det fint-

 

 

mmmmm Deiligt! Så imorra etter jobb, sitter jeg, rettelse: står jeg og veiver med Wii kontrolleren :D

 

Har også bestilt 3 spill fra DvDCrave fra Australia:

 

Nintendo Wii - Legend of Zelda Twilight Princess  83.59 83.59

Nintendo Wii - Red Steel  79.73 79.73

Nintendo Wii - Super Monkey Ball Banana Blitz  81.85 81.85

 

Kostnad: NOK  1,268.86 (Med forutsetning at den ikke blir stoppet i tollen, DVDCrave skal visst være ganske snille med å ikke påføre pakken noe særlig verdi)

Og Det værste som kan skje er toll + moms, som da blir 1517,96

+ Tollavgift på ca 150 kr?

 

Da sjanser jeg godt på det, når folk har tidligere hatt god erfaring med DVDCrave :D

 

Tenkte jeg skulle bestille Wii play fra der og, 300 kr og noe :D

7651209[/snapback]

Tilhører Europa og Australia samme sone?

Lenke til kommentar
Da sjanser jeg godt på det, når folk har tidligere hatt god erfaring med DVDCrave :D

7651209[/snapback]

Bare be om å få ordren delt opp i tre separate pakker (det gjør du ved bestilling), så går de glatt gjennom tollen. Store pakker er tollerne litt mer oppmerksom på. Men, man vet aldri. En kamerat har bestilt flere sesonger av ymse serier som har gått rett gjennom, selv om de var større enn en enkelt dvd.

Lenke til kommentar
Jupp, det står på spillene hvis du går inn på dem og kikker litt :)

7651862[/snapback]

 

Det beste med å bestille Zelda fra Australia er at du får manualen på Engelsk, og ikke Svensk/Dansk. Hvorfor kan dem bare ikke gi oss engelske manualer istedenfor svenske/danske?

 

Husker at også Metroid Prime hadde svensk/dansk manual.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...