Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

både lefdal.com og elkjop.no har fremdels wii bundle med zelda. Er den zelda utgaven som er bundlet med konsolen identisk med den som de selger løst. Tenkte bare på om det var mulig å bytte inn zelda som kommer med konsollen i et annet spill...

Lenke til kommentar

etter en ringerunde rundt i distriktet virket det nokså negativt å få tak i en Wii med det første.. så jeg har nå bestilt pakken på lefdal heller ;) ble ett par hundre dyrere enn ellers, men orker ikke vente til februar/mars :p

 

Nå håper jeg bare at det var fler igjen på lager når jeg bestilte, og at den blir sendt ASAP! :D

Lenke til kommentar
etter en ringerunde rundt i distriktet virket det nokså negativt å få tak i en Wii med det første.. så jeg har nå bestilt pakken på lefdal heller ;) ble ett par hundre dyrere enn ellers, men orker ikke vente til februar/mars :p

 

Nå håper jeg bare at det var fler igjen på lager når jeg bestilte, og at den blir sendt ASAP! :D

7671411[/snapback]

 

Jeg gjorde det samme (samt avbestilte på Komplett). Dessuten tok jeg en telefon til Lefdal som bekreftet at de hadde den på lager (og at man ikke bare kom bakerst i en ny kø:-).

Lenke til kommentar

fikk nettopp denne mailen av lefdal:

---------------------------------------------

 

Hei og takk for din henvendelse

Vi får denne inn på lager 10/01-07. Denne vil bli sendt fra oss rundt den 12/01-07. Du får en bekreftelse når den er sendt per.mail.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag og et godt nyttår!

 

Vennlig hilsen

Ann-Therese

Lefdal Kundesenter

www.Lefdal.com

815 58 800

 

----------------------------

 

Så da blir det visst en uke til med venting :(

Lenke til kommentar

Spaceworld i Torggata her i Oslo fortalte meg at de nå hadde solg til alle på sin venteliste, men at de var tomme for øyeblikket (big surprise...).

 

De visste heller ikke når nye forsendelser kom, men bekreftet at det var førstemann-til-mølla når så skjedde :)

Lenke til kommentar
sa de noe om når pakken blir sendt, og om vi får noe sporingsnummer?

7671547[/snapback]

 

I følge vedkommende jeg snakket med tok det 24 timer fra bestillingstidspunktet før kundebehandlerene kunne se den i sitt system (hvis alt svikter skyld på dataen) :) . Men ifølge det andre sier her så ser det ut som om det går ca en uke før man har noe.

Lenke til kommentar

Lefdals lagerstatus er morsom. På hovedsiden til samlepakken står det "På lager!". Sjekker du lagerstatus på en av de andre butikkene kommer det først "Ikke på lager i nettbutikken", fulgt av "På lager i nettbutikken" når du faktisk har klikket på en av de vanlige butikkene på kartet ;)

Endret av Knutsi
Lenke til kommentar

Det var akkurat sånn Knutsi sier, iallefall på El-Kjøp. Så jeg bestillte fra Lefdal idag, bestillte først uten å registrere og så fikk jeg bekreftelse via mail. Etterpå måtte jeg registrere meg (hvorfor skjedde ikke dette når jeg kjøpte??) for å sjekke ordrestatus, men der stod det ingenting!

 

Så nå ble jeg skeptisk om det var noe feil ved min bestilling! Jeg sendte mail til kundeservice og de sa at det ikke kommer opp det mindre mann er registrert når man bestiller varen. Bestillingen min er helt fin derimot. Likevel, burde ikke slikt bli synkronisert fra deres database til kontoen min siden den bruker nøyaktig samme mail? *whine* Men håper mange her fikk seg wii idag! Så gjenstår det bare å bytte Wii codes... snart håper jeg! :D

Lenke til kommentar
Det var akkurat sånn Knutsi sier, iallefall på El-Kjøp.  Så jeg bestillte fra Lefdal idag, bestillte først uten å registrere og så fikk jeg bekreftelse via mail.  Etterpå måtte jeg registrere meg (hvorfor skjedde ikke dette når jeg kjøpte??) for å sjekke ordrestatus, men der stod det ingenting!

 

Så nå ble jeg skeptisk om det var noe feil ved min bestilling!  Jeg sendte mail til kundeservice og de sa at det ikke kommer opp det mindre mann er registrert når man bestiller varen.  Bestillingen min er helt fin derimot.  Likevel, burde ikke slikt bli synkronisert fra deres database til kontoen min siden den bruker nøyaktig samme mail? *whine* Men håper mange her fikk seg wii idag!  Så gjenstår det bare å bytte Wii codes... snart håper jeg! :D

7674772[/snapback]

 

 

Oppleve akkurat det samme, kontaktet lefdal, men de kunne ikke gjøre noe. Tåpelig system! Men, men... fikk beskjed om varen muligens ble sendt til meg imorgen den 09.01 og jeg kunne få tilsendt pakkenr da.... Vi får vente å se. Tror det ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...