Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe grattis  :p  men sku gjerne visst om det er kommet noen leveringer i ved Hønefoss, Sandvika eller Oslo i dag jeg, noen som nevnte noe om at det kanskje kom på fredag og d er i dag så vidt jeg veit :p Noen som har vært ute og sett?

7598320[/snapback]

 

fikk tak i en wii nå nettopp :D Var overalt i byen og bærum i dag. Klokken 12 sa de at de fikk inn om 1 time på spaceworld i sandvika. STod og vente og rå ringte jeg Brio på cc vest (de sa tidigere i dag at de skulle få inn i dag) Akkurat når jeg pratet med han som jobbet der sa han at de akkurat fikk inn wii. Så jeg kjørte som faen til cc vest og fikk tak i en. Kosta 3000 kr da, men er vel verdt det :) De fikk visst inn 10 maskiner, var 4 stk igjen som jeg så.

Lenke til kommentar
For de som er på jakt etter Zelda og er villige til å vente litt på levering, så har de det på dvdcrave.com til 430,- inkl. frakt. (Og ja, de skriver på Donald Duck-pris :yes: ). Men tar nesten 10 dager i levering da...

7585481[/snapback]

 

blir vel + mva?

7586001[/snapback]

Nope. Bare hvis den blir stoppet i tollen. Hvilket den høyst sannsynligvis ikke blir. Det har ikke skjedd med mine bestillinger av vanlige spill. Fikk Call of Duty 3 idag, og den slapp fint igjennom...

Lenke til kommentar
For de som er på jakt etter Zelda og er villige til å vente litt på levering, så har de det på dvdcrave.com til 430,- inkl. frakt. (Og ja, de skriver på Donald Duck-pris :yes: ). Men tar nesten 10 dager i levering da...

7585481[/snapback]

 

blir vel + mva?

7586001[/snapback]

Nope. Bare hvis den blir stoppet i tollen. Hvilket den høyst sannsynligvis ikke blir. Det har ikke skjedd med mine bestillinger av vanlige spill. Fikk Call of Duty 3 idag, og den slapp fint igjennom...

7598964[/snapback]

Men det er mer en bonus. Du kan ikke regne med at det går igjennom. Fordi hvis det ikke gjør det, må du betale mer enn hva du må her hjemme.

Lenke til kommentar

Var rundt i hele byen i dag, og over alt var det "I januar" eller "på nyåret". Helt til jeg fant Narvesen Multimedia på Byporten, hvor jeg, ganske overraskende, fikk høre "Ja, det har vi faktisk". De hadde visst fått inn 4stk i dag, og den siste av de er hos meg nå. De hadde ingen spill der men fikk tak i Zelda på Spaceworld.

Lenke til kommentar
Var rundt i hele byen i dag, og over alt var det "I januar" eller "på nyåret". Helt til jeg fant Narvesen Multimedia på Byporten, hvor jeg, ganske overraskende,  fikk høre "Ja, det har vi faktisk".  De hadde visst fått inn 4stk i dag, og den siste av de er hos meg nå. De hadde ingen spill der men fikk tak i Zelda på Spaceworld.

7600526[/snapback]

Pris?

Lenke til kommentar

Narvesen Multimedia på Byporten har som regel mye snadder til salgs. Har plukket opp både det ene og det andre der de siste par årene. For de som ikke har greid å skaffe seg wii ennå, så kan de prøve å ringe diverse nintendo forhandlere og sjekke om de har noen igjen. Man finner en liste over alle nintendo forhandlere på nintendo.no

 

Visste dere for eksempel at Notabene Lambertseter solgte Nintendo produkter? Kan hende noen av de mindre kjente butikkene har en eller to på lager fortsatt.

Lenke til kommentar

jeg var hvertfall på en liten rundtur i dag på leting etter Wii. Jeg bor i Hønefoss området så jeg startet der, var innom: Spaceworld, Ekspert og Elkjøp. Fikk de samme svarene overalt, utsolgt og eventuelt får inn igjen på nyåret. Så da dro jeg videre til Sandvika,s stakk først innom Lefdal, de sa at de fikk inn ved slutten av januar. Spaceworld hadde fått inn men d var bare til de som hadde forhåndsbestilt.... :dontgetit:

Da stakk jeg videre til Sandvika senteret og sjekka Spaceworld der, utsolgt...

Det endte med at jeg stakk tilbake til Hønefoss, kjøpte meg Zelda: TP :love: og forhåndsbestilte Wii. Syyykt irriterende å bare sitte å se på covere og vite at jeg må vente til etter nyttår for å få spilt d :p

Dette er jo bare kjente elektrokjeder, kan være lurt som noen av dere har gjort å se innom butikker som ikke er så populære og som ofte selger litt av hvert. Så til alle som er på leting, sjekk i litt mindre populære butikker, se på butikksøk på nintendo.no ;) lurt tips.

 

Jeg som hadde håpet på å skaffe meg den før skolestart :(

Endret av zyxo
Lenke til kommentar
Men det er mer en bonus. Du kan ikke regne med at det går igjennom. Fordi hvis det ikke gjør det, må du betale mer enn hva du må her hjemme.

7600127[/snapback]

Hvorfor skal jeg regne det som en bonus når den går igjennom hver gang? De skriver på en pris under 200,- NOK, og da gidder ikke tollen stoppe den. Bonus? Nei. Moralsk? Kan diskuteres, men da i en annen tråd... ;)

Lenke til kommentar
Aff, kom hjem nå og skulle slå meg ned med litt Super Castlevania 4. Men neida, Nintendoen ligger der, død som Saddam selv. Virker som den ikke får strøm, får prøve å sette den opp i stua å krysse fingra litt.

7605623[/snapback]

 

Leste tilfeldig om at det kunne være problemer med strømforsyningene på en del WII maskiner. Du kan måle med multimeter om det kommer strøm ut (12v?)

 

Jeg leste også at man kan bruke strømforsyningen på gamecube på WII, hvis du skjærer litt i kontakta så den passer.

Lenke til kommentar

Men merkelig at den etter snart 1 måned skulle bare kutte sånn. Desverre ikke no elektriker av meg så jeg har ikke et multimeter liggende. Argh, dette er så irriterende. Får ikke fikset det før på nyåret tipper jeg, så da er jo nyttårsaften ødlagt for meg hvertfall. Kan ikke gå ut å more meg når jeg vet Nintendoen ligger hjemme å lider :S

 

Edit: koblet den opp i stua, funket med en gang. Merkelige greier.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Men det er mer en bonus. Du kan ikke regne med at det går igjennom. Fordi hvis det ikke gjør det, må du betale mer enn hva du må her hjemme.

7600127[/snapback]

Hvorfor skal jeg regne det som en bonus når den går igjennom hver gang? De skriver på en pris under 200,- NOK, og da gidder ikke tollen stoppe den. Bonus? Nei. Moralsk? Kan diskuteres, men da i en annen tråd... ;)

7605184[/snapback]

Da er saken en annen. Du nevnte ikke noe om at de satt på en lavere pris. Sansynligheten for at de blir stoppet i tollen er langt mindre da. Trodde det var tilfeldigheter som gjorde at de gikk gjennom tollen. :)

Moral er ikke en del av diskusjonen. ;)

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...