Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Er det ikke bare ringe de som står oppført som Nintendo-forhandlere i Asker å sjekke?

 

Asker Elektriske A/S, Strøget 8 1383 Asker, 66 78 17 77

BRIO Barn & Lek Center Trekant, Knud Askersvei 26 1383 Asker, 66 76 19 60

Geir Egil Stabæk Elektro AS, Knud Askersvei 26 1383 Asker, 66 75 90 40

 

Edit: Sjekk «Butikksøk» på http://www.nintendo.no/

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare ringe de som står oppført som Nintendo-forhandlere i Asker å sjekke?

 

Asker Elektriske A/S, Strøget 8 1383 Asker, 66 78 17 77

BRIO Barn & Lek Center Trekant, Knud Askersvei 26 1383 Asker, 66 76 19 60

Geir Egil Stabæk Elektro AS, Knud Askersvei 26 1383 Asker, 66 75 90 40

 

Edit: Sjekk «Butikksøk» på http://www.nintendo.no/

7681145[/snapback]

 

Nå var det snakk om en butikk i Akershus da, og ikke spesifisert Asker, så blir litt være å ringe alle i hele Akershus.

Lenke til kommentar

Nå kommer jo "vanlig" Wii også med en nunchuck og wiiremote.. så det er jo bare 1xnunchuck og 1xwiiremote ekstra..

 

Pluss nunchuck koster 250kr stk, og wiiremote koster 400kr stk, og zelda koster 500 (alle priser, absoluttspill.no) så wii'en koster noe mer enn vanlig.

 

ca 2800 faktisk :p

Lenke til kommentar
Nå har jo lefdal tatt med ekstra nunchuck og wii remote med i bundle pakken da, noe som tilsvarer:

2xNunchuck=600

2xWiiremote=1000

Zelda=600

=2200

 

Da koster Wiien 1800!

7681688[/snapback]

 

Det er snakk om 2 kontrollere totalt, ikke ekstra, så regnestykket ditt er feil.

 

1xNunchuck = 300 (dyrt)

1xWiiremote = 500 (også dyrt)

1xZelda = 600 (dyrt)

= 1400

 

Da koster Wiien 2600 (litt dyrt)

Lenke til kommentar
Nå har jo lefdal tatt med ekstra nunchuck og wii remote med i bundle pakken da, noe som tilsvarer:

2xNunchuck=600

2xWiiremote=1000

Zelda=600

=2200

 

Da koster Wiien 1800!

7681688[/snapback]

 

men det er vel ingen som selger wii uten nunchuck og wiiremote? Spaceworld tar 2500 for wiien med nunchuck og wiiremote så pakken til lefdal er jo ikke noe spesielt billig?

1xwii med nunchuck og wiiremote = 2500

1xNunchuck=250

1xWiiremote=420

Zelda=550

=3720

Lenke til kommentar

Endelig wiiiiiiiiiii!!! :D:D:D:D:D

Jeg var så smart at jeg tenkte - siden jeg var på ikea - å ta en liten tur innom smart club - bare sånn for å se. Og hva fikk jeg se ----- jo tre esker med Wiiiiiihihihihi! (2499,-). Trodde nesten ikke mineegne øyer :!: Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe alle tre eskene.... men lot nå to esker stå igjen :D . Dette var kl. 13.30 i dag btw.

hehe - kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket til mine sønner da jeg ba om hjelp til å bære inn. Også kan dere ta denne lille esken... Smart nok kjøpte jeg med meg en ekstra remote og nunchuck på elkjøp på veien hjem (ingen zelda dog). Her bokses og smashes det så svetten nesten siler... :dribble:

Endret av BzzArt
Lenke til kommentar
Endelig wiiiiiiiiiii!  :D  :D  :D  :D  :D

Jeg var så smart at jeg tenkte - siden jeg var på ikea - å ta en liten tur innom smart club - bare sånn for å se. Og hva fikk jeg se ----- jo tre esker med Wiiiiiihihihihi! (2499,-). Trodde nesten ikke mineegne øyer  :!: Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe alle tre eskene.... men lot nå to esker stå igjen  :D . Dette var kl. 13.30 i dag btw.

hehe - kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket til mine sønner da jeg ba om hjelp til å bære inn. Også kan dere ta denne lille esken... Smart nok kjøpte jeg med meg en ekstra remote og nunchuck på elkjøp på veien hjem (ingen zelda dog). Her bokses og smashes det så svetten nesten siler... :dribble:

7682111[/snapback]

 

Hvilken by var så dette i?

Lenke til kommentar
Endelig wiiiiiiiiiii!  :D  :D  :D  :D  :D

Jeg var så smart at jeg tenkte - siden jeg var på ikea - å ta en liten tur innom smart club - bare sånn for å se. Og hva fikk jeg se ----- jo tre esker med Wiiiiiihihihihi! (2499,-). Trodde nesten ikke mineegne øyer  :!: Nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe alle tre eskene.... men lot nå to esker stå igjen  :D . Dette var kl. 13.30 i dag btw.

hehe - kommer aldri til å glemme ansiktsuttrykket til mine sønner da jeg ba om hjelp til å bære inn. Også kan dere ta denne lille esken... Smart nok kjøpte jeg med meg en ekstra remote og nunchuck på elkjøp på veien hjem (ingen zelda dog). Her bokses og smashes det så svetten nesten siler... :dribble:

7682111[/snapback]

 

Hvilken by var så dette i?

7682714[/snapback]

 

Jeg gjetter på Trondheim

Lenke til kommentar
mitt hemmelige sted var altså smart club i asker hvor bzzzart var. jeg sovna, og gikk vel glipp av den som ble lagt til side for meg..

7683505[/snapback]

 

Stemmer det. Smart Club i Asker. :) Bestilte meg Zelda på Playx.no forøvrig. 389 kr + 29 kr i frakt. så får vi se hvor lang tid det tar. Håper det ikke kommer noen avgifter i tillegg...... Dersom dette går greit kan jeg jo bli en trofast playx-kunde. :hmm:

PS! Håper du får den wii-en du har lagt til side.

Endret av BzzArt
Lenke til kommentar

noen som vet om det er flere enn en levering til wii fremover eller kommer den 31 januar?? begynner å bli bekymra her, de bytter stadig dato, tror kanskje det er flere enn en levering denne måneden siden det samme skjedde med 360 i fjor da stod det at den kom langt over jul, men jeg fikk den ved utgivelses dato, noen som vet?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...