Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, får håpe du får den da.

Men Expert har ikke fått EN eneste levering etter den første de hadde.

Det kan variere men...

7640389[/snapback]

 

Kameraten min fikk tak i en Wii på expert i Romjula, så jeg tror de har fått flere leveranser. Men det kan jo variere. Uansett rart at de får inn på Hamar, og ikke andre steder...

Lenke til kommentar

Hm, får håpe du får den da.

Men Expert har ikke fått EN eneste levering etter den første de hadde.

Det kan variere men...

7640389[/snapback]

 

Kameraten min fikk tak i en Wii på expert i Romjula, så jeg tror de har fått flere leveranser. Men det kan jo variere. Uansett rart at de får inn på Hamar, og ikke andre steder...

7644487[/snapback]

Expert sin romjulssending ble feilsendt...

I løpet av noen dager burde de være på vei ut igjen vil jeg tro.

Det er vel 400 maskiner som deles denne gangen.

Lenke til kommentar

Alle her på denne tråden vet sikkert at netshop har 08.01.07 som ubekreftet dato... Jeg tviler sterkt de får inn da siden alle andre nettbutikker sier 23. men oppfordrer andre desperate (jeg har drømt jeg kjøpte en wii jeg også!) å sjekke Netshop.

Lenke til kommentar

Jeg har sent mail til netshop men desverre så har jeg ikke fått noen svar fra dem. Utrolig skuffende må jeg si. Har vært fast kunde hos dem siden de startet opp og har vært veldig hyggelige med å gjøre, men siden i sommer når jeg kjøpte en DOA telefon fra dem begynte problemene. Utrolig synd at de heller ikke svarer på mailer. Skikkelig synd det der altså.

Lenke til kommentar
Fått vite nå at det er nye sendinger på vei til elkjøp, som så kommer ut til alle butikkene igjen :). Men jeg har ingen annen dato enn "snart".

7648566[/snapback]

 

Det er jo det vi har visst hele tiden! Er eneste svaret mann får.

 

Edit: Etter jeg leste posten din ringte jeg inn til El-Kjøp kundesenter og fikk ikke vite noe enn at de har ventet på leveranser i snart en måned.

Endret av Nado
Lenke til kommentar
Fått vite nå at det er nye sendinger på vei til elkjøp, som så kommer ut til alle butikkene igjen :). Men jeg har ingen annen dato enn "snart".

7648566[/snapback]

 

Det er jo det vi har visst hele tiden! Er eneste svaret mann får.

 

Edit: Etter jeg leste posten din ringte jeg inn til El-Kjøp kundesenter og fikk ikke vite noe enn at de har ventet på leveranser i snart en måned.

7648650[/snapback]

Altså - Kundesenteret får ikke denne informasjonen som jeg får, da jeg er spillansvarlig for min butikk. Du kan ikke forvente at et kundesenter, som har flere hundre ansatte alle skal kunne alt om alt, det går ikke, og vil ikke skje. Kundesenteret er ikke stedet for informasjon rundt dette.

 

Og nei, dette er ikke svaret man har fått hele tiden - fordi før nå så har vi ikke VISST det sikkert at varer kommer. Men nå vet vi 100% sikkert at vi får, og det rimelig snart.

 

Hvorfor er man så utålmodig egentlig? Det har blitt shippet fler wii'er til norge enn noen annen konsollrelease siste 10 årene - og tilgangen i januar vil være veldig god i mange forskjellige kjeder.

 

Det er etterspørselen som er så h****** stor som er problemet her :). Vær tålmodig, og så får du Wii'en din.

Lenke til kommentar
Fått vite nå at det er nye sendinger på vei til elkjøp, som så kommer ut til alle butikkene igjen :). Men jeg har ingen annen dato enn "snart".

7648566[/snapback]

Er det mulig å spørre den Elkjøp ansatte om lagerstatusvisningen på nettsidene til Elkjøp er til å stole på når det gjelder Wii? Masse Z:TP inne på Carl Berner, men produktet finnes ikke en gang på nettsidene...

 

Takk for informasjon forøvrig. Noen sjanse for at det er snakk om lørdag i morgen, eller blir det til uka?

 

Jeg begynner å bli lei av å vente på nettbutikken...

Lenke til kommentar
Fått vite nå at det er nye sendinger på vei til elkjøp, som så kommer ut til alle butikkene igjen :). Men jeg har ingen annen dato enn "snart".

7648566[/snapback]

Er det mulig å spørre den Elkjøp ansatte om lagerstatusvisningen på nettsidene til Elkjøp er til å stole på når det gjelder Wii? Masse Z:TP inne på Carl Berner, men produktet finnes ikke en gang på nettsidene...

 

Takk for informasjon forøvrig. Noen sjanse for at det er snakk om lørdag i morgen, eller blir det til uka?

 

Jeg begynner å bli lei av å vente på nettbutikken...

7649828[/snapback]

 

Damn straight! Vil spille Zelda:TP nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...