Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Ja i hver butikk jeg spør blir de irritert. Han ene sto med ryggen til og jeg spurte om de hadde wii. Snudde han seg og så dumt på meg og sa "nei" før han snudde seg tilbake. Så spurte jeg om de visste når dem fikk inn.. snur han seg "nei" og snur seg tilbake..

 

Men satser på sandvika i morra, ofte dem får inn på fredager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet noe om når de får inn på Elkjøp Forus? De sa til meg før jul at de får inn i romjula. Vet ikke om de fikk inn i dag eller i går, og når man ringer til de er det første som møter oss en damestemme som sier at om du skal spør om tilgjengelighet på Nintendo Wii så vil vi ikke få svar her :D

Lenke til kommentar
Ja i hver butikk jeg spør blir de irritert. Han ene sto med ryggen til og jeg spurte om de hadde wii. Snudde han seg og så dumt på meg og sa "nei" før han snudde seg tilbake. Så spurte jeg om de visste når dem fikk inn.. snur han seg "nei" og snur seg tilbake..

7593580[/snapback]

 

Heh, det er jo sikkert ørti millioner småtroll som spør ørti millioner ganger per dag Kanskje greiere å sette opp en lapp ved inngangsdøren, "Vi har ikke Wii".

Lenke til kommentar
Fra Komplett.no:
Ikke på lager. Ubekreftet 502 stk 2007-01-10

Ser altså ut som tørken er over i løpet av et par uker. Min er i allefall bestilt! :D

7594911[/snapback]

Ja dem får inn om 2 uker, dermed skal det sendes ... så tar nok en stund før du får dem :p

 

Satser heller på å finne i butikken innen den tid..

Lenke til kommentar
Satser heller på å finne i butikken innen den tid..

7594948[/snapback]

Dette er vell et spørsmål om hvordan man prioriterer tiden sin. Orker rett og slett ikke å fly i butikker for å få den en uke eller to før den mindre stressende måte å skaffe den på blir realistisk.

 

Det blir dog spennende å se om neste levering til Komplett.no osv. også blir utsolgt. Det lover godt for maskinens salgstall dette :!:

Lenke til kommentar
Fra Komplett.no:
Ikke på lager. Ubekreftet 502 stk 2007-01-10

Ser altså ut som tørken er over i løpet av et par uker. Min er i allefall bestilt! :D

7594911[/snapback]

 

 

Hmm, for ca. en uke siden sendte jeg dem en mail om ang. Wii og da sa de at de fikk inn 723 stk. Deretter har det gått nedover til 623, 588, 522 og nå 502 :hrm:

 

Edit: Nå er det 501 forresten..

Endret av Kevinw
Lenke til kommentar
Har GAME (tidligere Spider-Man) i Bergen inne Wii-konsoller, eller stiller de ut esken bare for moro skyld?

 

Fikk ikke tid til å undersøke noe nærmere før jeg måtte gå derfra. Og nå er det jo uansett ikke der jeg har gavekortet .. :|

7594903[/snapback]

 

Bare for moro skyld. Var innom og hørte før jobb i dag, men det var visstnok i Januar de fikk inn nye. Satt meg opp på liste for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Jaja... Hadde fått en bekreftelse fra dude på mpx om at min Wii skulle sendes 22. desember. Dette har altså ikke skjedd, og ved ny henvendelse til mpx i dag fikk jeg vite det at de ikke har noen "eksakt vitenskap" på antallet Wii de får inn. Får vel bare satse på å få tak i en konsoll på nyåret da =)

Lenke til kommentar
Har GAME (tidligere Spider-Man) i Bergen inne Wii-konsoller, eller stiller de ut esken bare for moro skyld?

 

Fikk ikke tid til å undersøke noe nærmere før jeg måtte gå derfra. Og nå er det jo uansett ikke der jeg har gavekortet .. :|

7594903[/snapback]

 

Bare for moro skyld. Var innom og hørte før jobb i dag, men det var visstnok i Januar de fikk inn nye. Satt meg opp på liste for sikkerhets skyld.

7595327[/snapback]

 

Og nå nettopp fikk jeg en telefon fra dem, en eller annen raring hadde ikke lyst på sin forhåndsbestilte, så da fikk jeg den. Her flesker jeg til med to smileys. :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...