Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli nærvøs... :(

 

Som kjent, var jeg på Elkjøp Drammen på tirsdag morgen, og fikk forhåndskjøpt Wii pga. de var sikre de fikk ca. 30 den dagen.

Var innom på kvelden og de fortalte at den var blitt en dag forsinket (helt ok.... jeg var rolig), og de garantere meg at kom jeg etter kl. 16 i dag, så hadde de den klar.

Var inne der kl. 19 i kveld og sto lenge kø. Når jeg endelig kom frem, fortalte de meg at de enda ikke hadde funnet (!) dem. Sinsykt mange varer og kaos på lageret. Ok, forståerlig det også.

Han fortalte at flere hadde vært innom, men alle måtte reise tomhendt hjem. Jeg var igjen rolig.

 

Men da jeg kom hjem kom naboen til meg og viste meg sin Wii som han hadde hentet kl. 1730 hos Elkjøp Drammen. :omg:

Panikk... :dribble:

 

Nå begynner jeg å bli irritert.

For det første har jeg betalt overpris (20% over veiledende pris), og jeg har enda ikke fått den.

 

Jeg stoler ikke på dem lengre.

Jeg møter opp tidlig i morgen på Elkjøp "ett annet sted" for å sikre meg. Hvis jeg i det hele tatt får den andre steder.

 

Aaaargh. Jeg vil ha Wii NÅ.

:cry::cry::cry::(:(

(jeg får magesår av mindre)

Endret av TBJ
Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp Vinterbo i dag, kjøpte meg en classic kontoller men mangler enda wiien. Elkjøp sa at de fikk neste levering av Wii etter nyttår.

 

Elkjøp Gjøvik får inn 15 wiier på fredag..

 

Pokker altså, jeg vil ha meg en wii før jula, men det ser rimelig dårlig ut desverre.. :(

Lenke til kommentar

Fikk min Wii idag! :w00t:

 

Hadde tenkt å vente ute fra rundt kl. 8:30 for den siden jeg hadde fri, men late meg klarte å sovne igjen etter å ha våkna :blush: Så kom en venn innom meg rundt 11:30 og tingte på og vekket meg siden han hadde hatt muntlig, jeg fikk på meg klær fort som juling og dro fort ned til Elkjøp Lørenskog. Der fikk jeg endelig kjøpt Wii'en min til 2495, så de må ha økt prisen etter jeg var der.

 

Kjøpte meg Wii play ved siden av, men kjøpte ikke Zelda. Jeg har nok spill å runde før jeg spiller gjennom det, juleferien skal brukes godt! :dribble:

Endret av Luminoth
Lenke til kommentar
Hvor er det lurest å kjøpe wii? elkjøp eller lefdal? De har jo forskjellige typer garantier og rabatter. tenker prismessig. Lefdal får du jo igjen penger om du finner det billgere et annet sted innen 30 dager?

7545806[/snapback]

 

Lefdal lønner seg prismessig.

Grunn: 150% finnerlønn i 30 dager mot alle butikker.

 

Elkjøp lønner seg dersom problem oppstår.

Grunn: 30 dagers returrett, uansett grunn, uansett tilstand på varen. Eksempelvis hvis Wii'en er defekt etter f.eks. 28 dager, så får du ny, mens vanligvis må den på service.

Lenke til kommentar
om 30 dager er det ikke julestria om jeg ikke tar helt feil. 2700-3000 kr er heller ikke med tap så det skal ikke mye til for å finne den billigere. Spaceworld selger eksempelvis for 2500 kr.

7545891[/snapback]

 

Men hvis du kjøper på Elkjøp, pass på at de ikke fratar deg rettigheter som angrerett og prisgaranti som skjedde med han som kjøpte på Elkjøp Drammen for 2995! Det må de i så fall opplyse om under kjøp, før du går i kassen.

Lenke til kommentar

En liten oppdatering på tilbehør lagerstatus hos Elkjøp/Lefdal i Oslo området.

 

Zelda

Elkjøp

Vinterbro 2

Jessheim 10

 

Remote

Lefdal

Strømmen 14

Alna 21

Elkjøp

Storo 7

Skøyen 24

Vinterbro 16

Sandvika 14

Lørenskog 47

 

Nunchuck

Lefdal

Strømmen 14

Alna 25

Elkjøp

Storo 17

Skøyen 24

Vinterbro 18

Sandvika 2

Jessheim 10

 

Classic kontroll

Lefdal

Sandvika 8

Strømmen 8

Alna 10

Elkjøp

Storo 3

Skøyen 6

Vinterbro 4

Sandvika 5

Lørenskog 13

Jessheim 6

 

Glemte å sjekke Wii Play/remote, men vi har 6 på Alna.

 

Alle tall ovenfor var lagerstatus kl 20:45 i kveld, dvs at disse stemmer nok ved åpning i morgen torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...