Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min historie :-)

 

Ok, tenkte i går at jeg skulle ta meg en tur til elkjøp skøyen.. tittet litt her på forumet i dag tidlig og det virket som om det ikke kom inn noe så jeg dret i det og dro på møte (noen få minutter før noen la inn at det hadde kommet konsoller i dag). Ok, ferdig på møte og tar lunch. Leser så at de har kommet ut.. yeah.. Forventer egentlig at ingen har noe igjen så jeg drøyer ca en time pga av jobb ( og liten tro på at det finnes flere igjen) før jeg kjører til sandvika elkjøp... kommer inn og der står en selger og en eldre fyr med Wii i hånden så jeg spør selgeren om de har flere igjen.. nope .. det var den siste .. (vurderer å rane han på veien ut men slår det raskt fra meg.. en liten tur til lefdal og expert.. nada..

 

 

fitte...gidder ikke mer og får heller plukke en opp etter jul.

 

Det er ekstremt dårlig av butikker å ta høyere pros bare fordi de kan. Håper nintendo importøren merker hvem dette er og begrenser leveransene til dem.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan situasjonen i Trondheim er? er det kommet noe? Vet det var snakk om fredag på Tiller, er det tilfelle enda? :dontgetit:

7541312[/snapback]

 

Om ikke situasjonen har endret seg skulle Lefdal på lade få inn mer til i morgen. Hang en notis der om det og at folk hadde å stille seg i kø om de ville ha. Så da blir det vel å rote seg dit i kveld å nyte det finet været vi har ute her en natt.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvordan situasjonen i Trondheim er? er det kommet noe? Vet det var snakk om fredag på Tiller, er det tilfelle enda? :dontgetit:

7541312[/snapback]

 

Om ikke situasjonen har endret seg skulle Lefdal på lade få inn mer til i morgen. Hang en notis der om det og at folk hadde å stille seg i kø om de ville ha. Så da blir det vel å rote seg dit i kveld å nyte det finet været vi har ute her en natt.

7541574[/snapback]

 

Det stemmer det, var innom å snakket med de idag. Ser ut som vi må møte opp med vanntette klær og kakao på termosen.

Lenke til kommentar

Morsomt å tenke på at det kun er få månder siden alle som en var overbevist om at Wii kom til å gå for under 1000,- NOK, ja sågar helt ned på 700,- (gjør en søk på forumet ;-)

 

Det ble også sagt at Nintendo aldri kom til å gjøre samme feilen som Microsoft gjorde med Xbox 360, å produsere for få konsoller til release datoen

 

Nintendo har virkelig klart å manipulere alle sine utsagn slik at hypen er størst mulig, det samme med prisen, men det motsatte med antall konsoller.

 

Spørs om ikke Nintrendo er like så manipulerende og griske som alle andre selv om de i ennå større grad en sine konkurrenter retter seg mot barn!

 

Nice!

Lenke til kommentar
Morsomt å tenke på at det kun er få månder siden alle som en var overbevist om at Wii kom til å gå for under 1000,- NOK, ja sågar helt ned på 700,- (gjør en søk på forumet ;-)

7541618[/snapback]

 

Hehe, virkelig noen som har trodd det? Det fleste trodde vel på en pris rundt 2000...

 

Det ble også sagt at Nintendo aldri kom til å gjøre samme feilen som Microsoft gjorde med Xbox 360,  å produsere for få konsoller til release datoen

7541618[/snapback]

 

At det skulle være så vanskelig som det har blitt å få tak i en Wii, var det nok ikke mange som trodde for noen måneder siden nei..

 

Nintendo har virkelig klart å manipulere alle sine utsagn slik at hypen er størst mulig, det samme med prisen, men det motsatte med antall konsoller.

7541618[/snapback]

 

Hypen har vel egentlig ikke tatt av før man faktisk fikk tak i en Wii. Og for å si det sånn, så er det jo en grunn til dette...

 

Spørs om ikke Nintrendo er like så manipulerende og griske som alle andre selv om de i ennå større grad en sine konkurrenter retter seg mot barn!

7541618[/snapback]

 

Naivt å tro noe annet.

Dog ikke enig med deg i at de retter seg mer mot barn.

Lenke til kommentar
Kommer fra Carl Berner nå.. de var utsolgt :(

 

men de hadde mange Wiimotes da :) for de som er interessert

7541321[/snapback]

 

 

Hadde de noen Wii Play?

7541417[/snapback]

Hmm, det vet jeg rett og slett ikke.. vet ikke hva det er :p

 

det jeg så de hadde var endel spill. nunchako kontrollem, wiimoten samt den mer klassiske håndkontrolleren..

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg Wii! Og Zelda! Elkjøp Lørenskog hadde 15 stk Wii igjen 13:30, men bare 5 stk Zelda. Jeg var på vei til Elkjøp Vinterbro hvor de hadde 17 stk Wii kl 12:15, men snakket med en på jobben min (Lefdal Alna) som sjekket beholdning hos Lørenskog som da nettopp hadde fått inn, så jeg dro dit istedet siden det er nærmere.

 

Men det kostet 2795, over veiledende... Zelda kostet 595.

 

Nå skal jeg på jobben (hvor jeg ikke får kjøpe Wii selv) og se hvor mye knuffing det blir der...

 

Vår pris var tidligere i dag 2495, men jeg spurte ikke om pris på Zelda da...

Endret av Are_1981
Lenke til kommentar
stort sett bare rundt oslo som fikk inn idag sant? Men når fikk de inn`? igårkveld siden de begynte å selge imorges mangen av de?

7541251[/snapback]

 

 

Lefdal/Elkjøp i Oslo området fikk i dag mellom 9-12 av kjedens grossist i Jønkøping i Sverige. Mulig enkelte butikker fikk i går, og butikker lenger nord får nok en dag senere.

Lenke til kommentar
Har noen sett om elkjøp Skøyen fikk inn spill og hånkotroller i dag? De trodde kanskje de hadde fått mer sammen med maskinene men hadde ikke rukket å sjekket når jeg var der i dag og kjøpte Wii.

7541747[/snapback]

Det hadde ikke Zelda der kl. 1130 i dag (spurte ikke etter andre spill eller håndkontrollere)

Lenke til kommentar
Har noen sett om elkjøp Skøyen fikk inn spill og hånkotroller i dag? De trodde kanskje de hadde fått mer sammen med maskinene men hadde ikke rukket å sjekket når jeg var der i dag og kjøpte Wii.

7541747[/snapback]

 

Jeg kjøpte jo også Wii på elkjøp skøyen. Og der var det jo bare kaos. Så ikke rart de ikke hadde så veldig kontroll. Jeg glemte hele greia med engang jeg skjønte jeg fikk med meg Wii ut derifra.. Så sitter på jobb og nå dirrer av spenning på å komme meg hjem..

 

Menne noen som har hørt noe om component kabel? Ingen som jeg kjenner har sett noe idag..

Lenke til kommentar
Hehe.. bare lever den tilbake innen 30 dager og plukk opp en ny til "normal" pris. At de påstår at de IKKE har prisgaranti er bare bS, isåfall tar du det opp med Elkjøp sentralt (eller tar retur i en annen elkjøp butikk).

 

Franchise elkjøp SKAL følge std elkjøp regler og kan ikke lage sine egne regler (eller priser) så de er på tynn is selv om de prøver å gardere seg.

7534332[/snapback]

 

På kvitteringen står det (ordrett):

*** INGEN RETURRETT***

FLG. VARE HAR IN`NGEN RETURRETT!

IKKE PRISGARANTI PÅ VAREN

 

 

Jeg har sett at de (Elkjøp Drammen :thumbdown: ) har andre priser enn f.eks. Elkjøp Sandvika på flere produkter .

Om de har lov til det, vet jeg ikke. Men jeg er redd de har det.

7534469[/snapback]

 

 

Jeg kjøpte for en time siden på Elkjøp Lørenskog 2795+595 for Zelda. På min kvittering står det ingenting om at det ikke er returrett eller at prisgaranti bortfaller. Jeg skjønner de som sier at man kan velge å ikke handle et sted der det er en vare som er dyrere enn andre steder, men for en kjede som Elkjøp som skal være lavpris, er det lavmål å selge en vare over vei­le­dende pris! En veiledende pris er bare... vei­le­dende... men det er selfølgelig at en butikk tjener penger på vei­le­dende, selv om det er SVÆRT LITE på Wii til 2495. En vanlig kunde forventer derfor at en lavpriskjede selger til vei­le­dende eller under.

 

ET TIPS TIL ALLE SOM IKKE HAR KJØPT Wii: Ikke gnål om prisen til selgeren hvis dere handler hos Elkjøp. Hvis dere ikke viser tegn til at dere synes det er dyrt, eller at dere vil komme til å returnere varen, så vil nok selgeren velge å IKKE legge til info om "ingen returrett/ingen prisgaranti" på kvitteringen. Disse kodene må faktisk slåes inn MANUELT, derfor latet jeg som ingenting når jeg fikk vite prisen når jeg handlet på Elkjøp Lørenskog.

Endret av Are_1981
Lenke til kommentar

Noen som veit om det er noe Zelda igjen i Oslo-området?

 

Min "kontakt" i Oslo fikk nettopp tak i en Wii på Lefdal Alna! De hadde et slags billettsystem spesielt for Wii, han fikk tak i den siste ;).

 

Sjøl sitter jeg her i Stavanger og lurer på hvordan jeg lettest skal få tak i Zelda. Reiser over til Oslo i morgen, så hvis noen vet noe er det bare å dele ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...