Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

ET TIPS TIL ALLE SOM IKKE HAR KJØPT Wii: Ikke gnål om prisen til selgeren hvis dere handler hos Elkjøp. Hvis dere ikke viser tegn til at dere synes det er dyrt, eller at dere vil komme til å returnere varen, så vil nok selgeren ikke legge til info om "ingen returrett/ingen prisgaranti" på kvitteringen. Disse kodene må faktisk slåes inn MANUELT, derfor latet jeg som ingenting når jeg fikk vite prisen når jeg handlet på Elkjøp Lørenskog.

7541940[/snapback]

Hehe, samme gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som veit om det er noe Zelda igjen i Oslo-området?

 

Min "kontakt" i Oslo fikk nettopp tak i en Wii på Lefdal Alna! De hadde et slags billettsystem spesielt for Wii, han fikk tak i den siste ;).

 

Sjøl sitter jeg her i Stavanger og lurer på hvordan jeg lettest skal få tak i Zelda. Reiser over til Oslo i morgen, så hvis noen vet noe er det bare å dele ;).

7541948[/snapback]

Blir nok Zelda jakt på meg i ettermiddag så kan nok gi oppdatering hvis jeg finner det noe sted!

Lenke til kommentar
De får inn flere Wii-maskiner på elkjøp i tønsberg i morgen... Jeg skal være tidlig ute hvertfall :)

7541662[/snapback]

Sa dem noe om NÅR de fikk de inn?

7541688[/snapback]

De sa at de skal ha dem når de åpner dørene klokka 10. Mest sannsynlig får de dem i dag eller i kveld. Men ha forsikret meg om at de ikke ville bli solgt før i morgen.
Lenke til kommentar

Plukket opp både Wii og Zelda på Elkjøp Lørenskog kl. 13:30. Hadde da ganske mange Zelda i hyllene, 1 sports og mange "classic".

 

Bare flaks at jeg stakk innom. Skulle på et møte i området og hadde 10 min. ekstra. Dessverre måtte jeg stå i 20 min kø for å hente maskina ut av lageret, men hva gjør man ikke. 2.795,- er bedre enn 2.500,- og ingen manskin til jul.....

Lenke til kommentar
Plukket opp både Wii og Zelda på Elkjøp Lørenskog kl. 13:30. Hadde da ganske mange Zelda i hyllene, 1 sports og mange "classic".

 

Bare flaks at jeg stakk innom. Skulle på et møte i området og hadde 10 min. ekstra. Dessverre måtte jeg stå i 20 min kø for å hente maskina ut av lageret, men hva gjør man ikke. 2.795,- er bedre enn 2.500,- og ingen manskin til jul.....

7542290[/snapback]

 

De komer på lørenskog. ingen andre i oslo

Lenke til kommentar
siden elkjøp fikk inn idag, er det sannsynlighet for at expert får inn de nærmeste dagene?

7541203[/snapback]

Jeg var nr. 5 på liste på Expert Økern så jeg prøvde å ringte dem tidligere i dag. Jeg fikk bare tak i kundeservice (ikke butikken) og damen virket rimelig sikker på at de ikke fikk inn før jul :( så jeg dro heller opp på elkjøp storo og kjøpte der.

 

Men som det har kommet frem tidligere fra div. tråder på forumet er det mye forskjellig info fra Expert, så man veit jo aldri. :)

Lenke til kommentar
Noen som veit om det er noe Zelda igjen i Oslo-området?

 

Min "kontakt" i Oslo fikk nettopp tak i en Wii på Lefdal Alna! De hadde et slags billettsystem spesielt for Wii, han fikk tak i den siste ;).

 

Sjøl sitter jeg her i Stavanger og lurer på hvordan jeg lettest skal få tak i Zelda. Reiser over til Oslo i morgen, så hvis noen vet noe er det bare å dele ;).

7541948[/snapback]

Bestill på platekompaniet.no, de skal ha den på lager nå og sender ut innen 24 t. :)

 

Bestilte derfra tidligere i dag, og den er på vei i posten nå. :D

Lenke til kommentar
hva med elkjøp i bergen?

Visste ingenting når jeg var der i dag rundt klokken 14. PlayCom ved Torgallmenningen sa i morges når de åpnet at de ville få inn 15 konsoller rundt klokken 12-13, men den gang ei. Ingen butikker i Bergen av de jeg var i som visste noe som helst.

Så nå har jeg sett meg lei, og forhåndsbestillt konsoll og Zelda hos Expert. Jeg får kanskje fra den leveransen som kommer nå, og hvis ikke er jeg ganske langt oppe på listen for neste leveranse.

Får bare smøre meg med tålmodighet :)

Endret av PT
Lenke til kommentar

Alle butikkene fikk inn varer mellom sånn ca 12 og 15, men de største bruker lengre tid på å pakke ut og få oversikt over hva som har kommet inn enn de mindre, siden de naturlig nok får inn flere varer. Expert som jeg var på klokken 15 hadde akkurat fått inn to trailere med varer, men de ante ikke hva som var kommet. Jeg blir uansett ringt opp når de har en konsoll til meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...