Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Jeg forstår meg virkelig ikke på jenter...

 

Ting går alltid til helvete, og folk sier det er min skyld,

men jeg forstår egentlig ikke helt hva jeg gjør når jeg en dag sitter der og snakker med jenta, og ler, og vi deler headset og interesser og musikksmak og filmsmak og alt, og neste dag vil hu ikke vite av meg.

 

Eller hva jeg har gjort når jenta vil snakke med meg om alt mulig og jeg gladelig gjør det, og når jeg én dag er for trett (pga. alt for lite søvn, noe hun vet godt) til å snakke, så går det ikke. Jeg er ikke den hu trudde jeg var, og hu vil ikke snakke mer med meg.

 

Jenter er kompliserte :(

7525953[/snapback]

 

Jenter er ikke kompliserte hvis du ser litt rundt. Mange gutter er slik som du beskriver den jenta også, for å ta et godt eksempel som jeg kjenner godt, meg selv.

Jeg vil tro det er store mengder humørsvingninger i den jenta, som jeg også sliter veldig med. Det er forferdlig fælt, og ikke noe morsomt for jenta , og kanskje heller mindre morsomt for henne enn deg. Jeg går å tåler veldig mye drit, folk slenger med leppa , og livet går dundass mange ganger, men jeg lar det fare, videre så kommer en kamerat og legger den siste dråpen på begret, for eksempel at han har vært på fest, og ikke jeg, og han spør ikke hvordan jeg har hatt i helgen.

 

Det er vel heller lite med humørsvingninger man kan gjøre, jeg er usikker på om man faktisk kan gjøre noe med det, men som sagt, det er nok enda verre for jenta du beskriver enn det du har det.

 

 

Men da kan vel jeg kanskje skrive mitt problem da ?

 

Jeg møtte ei jente på en fest for litt siden. Hun var 1 år eldre, pen, hygglig, alt var bra og jeg var vel kanskje det man kan kalle i slaget. Med å være i slaget, mener jeg ikke å være full, men jeg var i godt humør og var blid.

Jeg prata med dama osv. Og kvelden endte i senga med hun. Btw hun var fantastisk på enkelte ting..

 

Men men, hun stakk fort, og jeg rakk å spøre om tlf nr hennes, i ettertid har jeg vel kanskje skjønt at hun vil lite med meg, hun ville bare ha et ligg, og ferdig med det.

 

jeg har sendt et par , ok, mange meldinger med henne, hun er alltid hygglig, og her om dagen spørte jeg om hun hadde lyst på noe mer , jeg orker ikke å sende meldinger for alltid, men å faktisk bli sammens med henne.

 

Vi var på Kino, og så Borat, og var på cafe. Koslig som bare det.

 

Men hun har hatt problemer med eksen sin, eksen var veldig slem, og slo henne mange ganger, ved flere anledninger. Hun sliter fortsatt veldig med dette, 1 år etterpå, å har vansklig for å binde seg og for å få følelser.

 

Jeg har langt ifra vanskligheter, å er blindt forelsket i henne nå.

Hun har vel kanskje sendt "god natt" melding 1 gang, mens jeg kanskje 10.

 

Hva skal jeg gjøre ? Vente å se ann situasjonen som hun sa ? Jeg vil ikke virke påtrengende..

Vi har vel kanskje avtalt å møtes på nyttårsaften.. Håper jeg veldig iallefall.

 

Kan noen prøve å tyde henne ? For det klarer ikke jeg.

 

My 5 cents

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må bare få si, at det er er ingen ting som bedrer selvtilliten, bedre en at jenta du liker, faktiskt liker deg =)

 

:love: > All.

 

 

7515792[/snapback]

 

Og det motsattet knuser passe bra.. Særlig når kamerater skryter over ting som er totalt uintresant og ting som jeg driter passe bra i..

7534605[/snapback]

 

Kjedelig for deg da, be han slutte med det? One mans pain is another mans gain?

Lenke til kommentar

FirstPrice, hu er pissredd tror jeg. Tør ikke innlede faste forhold.

De som har blitt utsatt for vold, glemmer det ikke så lett.

Tipper eksen hennes ikke slo henne den første måneden de var sammen heller.

 

Så hu har vanskeligheter med å stole på sin vurderingsevne av andre personer.

Trur faktisk hu liker deg. Ellers hadde hu ikke havna i samme seng som deg.

Det er fortsettelsen herfa som hu er redd for.

 

Vent, se an situasjonen som hu sa. Føler hu seg presset, forvinner hu fort som faen. Tror jeg.. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk knust av den jeg håpet skulle være den rette... det var faktisk hun som prøvde seg på meg.... jeg synes jenta var utrolig pen og hyggelig, så jeg ble med henne på diverse ting... vi dro til byen og vi var på forskjellige ting... og alt dette ente med at jeg ble utrolig forelsket i henne... vi hadde det hygglig sammen.

Jeg klarte ikke å tenke på noe annet enn henne... og dagene virket bare lengere og lengere... når jeg ikke var med henne.

 

Etter en stund fikk jeg vite at hun likte meg godt og jeg likte jo henne så klart, så vi ble sammen... og jeg har aldri elsket noen høyere enn henne. :)

 

Men etter en stund fikk jeg vite at hun ikke ville være sammen med meg mer, og jeg fikk vel ikke noen god grunn, men jeg vet ikke hva jeg har gjordt feil?

Jeg har vært meg selv hele tiden, men det virket mer som hun lekte med følelsene mine. :(

Hun var bli og glad denne ene dagen, og alt virket riktig, men så neste dag, snur hun helt og vill ikke ha noe med meg å gjøre.

Hun sier vi kan være venner, men det er jeg som må prate med henne og ta kontakt, for hun tar aldri kontakt lengere. :(

 

Så Jenter kan virke forvirende noen ganger! :(

Lenke til kommentar
FirstPrice, hu er pissredd tror jeg. Tør ikke innlede faste forhold.

De som har blitt utsatt for vold, glemmer det ikke så lett.

Tipper eksen hennes ikke slo henne den første måneden de var sammen heller.

 

Så hu har vanskeligheter med å stole på sin vurderingsevne av andre personer.

Trur faktisk hu liker deg. Ellers hadde hu ikke havna i samme seng som deg.

Det er fortsettelsen herfa som hu er redd for.

 

Vent, se an situasjonen som hu sa. Føler hu seg presset, forvinner hu fort som faen. Tror jeg..  :ermm:

7535500[/snapback]

 

 

Ja... Hun er redd, det vet jeg , og jeg har sagt til henne, jeg biter ikke ! Jeg ser meg selv som litt hygglig iallefall, jeg har noen humørsvingninger iblant, men ikke noe slik som å slå noen. Aldri har jeg slått noen, og har heller ingen planer om det.

 

jeg får vente å se.. Jeg er kanskje ikke så tålmodig, men jeg dreit meg ut engang for litt siden, og spørte om hun ville noe mer enn bare det vi har gjort sammen , og sa at det er bedre å få det overstått nå enn senere, så jeg ikke ble _mer_ forelsket i henne.

 

fikk meldingen tilbake " Er du forelsket ? "

 

Svarte ikke jeg .. Eller skrev "Gjør det saken noe bedre ? "

 

Jeg skal avvente situasjonen, men det er ikke lett, følelsen er vansklig å takle , da jeg får en følelse av meningsløshet og ikke bli likt noe særlig.

 

Sendte en God Ferie melding :)

 

Æsj, love er vansklig :(

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Yay, nå har ene x'en min begynt å mase på meg om at hun savner meg, at hun ble lei seg når jeg fikk meg ny dame, at hun angrer på at hun var utro (hah!) osv. Også maser hun videre om at hun griner og tenker på oss hver kveld. Og selvfølgelig lurer hun på om det kan bli oss to igjen.

 

Hadde vært lett å be hun dra til helvete, hadde det bare ikke vært for at vi har masse felles venner, og vi er vel også egentlig venner.

 

Så kids; kom dere vekk fra x'ene deres. Det kommer til å falle tilbake på dere før eller siden.

Lenke til kommentar

Jeg var småforelska, reiste i 10 timer for å besøke henne og vi hadde den koselige flørten...

Når jeg kom hjem igjen, forelska som f*en, sa hun at det bare var nettopp det det var - en liten flørt.

Jeg besøkte henne igjen (fortsatt forelska) og det samme skjedde - bare et lite steg videre kan man si. Jeg spurte til og med "Du gjør vel ikke dette bare fordi jeg vil?" Og hu bare: "Neida..!"

Kommer hjem igjen (om mulig - enda mer forelska) og hun har fortsatt ingen følelser! Er jeg rett og slett blitt utnytta?

 

Ble kanskje litt firkanta det der, men...

Lenke til kommentar
Altså.. hun ble fortvilet over at det ikke skjedde noe.. Hun var på knærne etter deg.. Hvorfor i all verden sørget hun ikke for at det skjedde noe?

Merkelig å bare gå å vente på at _du_ skal finne på å kysse henne, når det var hun som viste interesse i utg.pktet?

7533755[/snapback]

Vel, hun var også usikker, hadde heller ikke lyst til å bli avvist, og hun trodde at jeg ikke var interessert. Men alt gikk jo bra til slutt uansett. :love:

Lenke til kommentar
Radar: Du er jo rimelig teit selv, når hun sier det bare var en flørt, å du gir deg ikke. Du lot deg utnytte.

7537186[/snapback]

 

Ja, men det er ikke alltid lett å skjule forelskelsen, man er blind på alle måter. Om hun mente det som en flørt @ One night stand , eller bare en flørt, litt kosing, så kan det hende at han overså det.

 

Det er ikke lett å sette seg inn i noen sin situasjon, spesielt over internett, da man ikke kan se ansiktsuttrykk.

 

Vel, tilbake til mitt eget problem.

 

Jeg sender alltid ialelfall 1 melding hver dag, ja, jeg klarer ikke å stoppe, jeg må ha noe kontakt med henne :/

 

Jeg spørte hvorfor hun har vanskligheter med å få følelser for noen, hun svarte at det bare var slik hun var, og at det ikke var noenting å gjøre med det. Vel, jeg godtok svaret, vi er jo alle forskjellige.

 

Men jeg vet ikke, det er så vansklig og tyde hun, jeg er solgt, å hun vet det veldig godt. Hun balanserer mellom å godta meg som kjæreste eller ikke..

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, da hun alltid holder en hygglig tone på Sms, enten det er en smiley eller noe, aldri noe negativt - Hva skal jeg da tro ? Det er jo veldig lett da å slå seg blind og tro det man egentlig vil ?

 

Neste skole stilen min skal hete " Forelskelse på kanten til psykose ", eller "Forelskelse til psykose " ;) hehaa

Lenke til kommentar
Jeg ble faktisk knust av den jeg håpet skulle være den rette...  det var faktisk hun som prøvde seg på meg.... jeg synes jenta var utrolig pen og hyggelig, så jeg ble med henne på diverse ting... vi dro til byen og vi var på forskjellige ting... og alt dette ente med at jeg ble utrolig forelsket i henne... vi hadde det hygglig sammen.

Jeg klarte ikke å tenke på noe annet enn henne... og dagene virket bare lengere og lengere... når jeg ikke var med henne.

 

Etter en stund fikk jeg vite at hun likte meg godt og jeg likte jo henne så klart, så vi ble sammen... og jeg har aldri elsket noen høyere enn henne. :)

 

Men etter en stund fikk jeg vite at hun ikke ville være sammen med meg mer, og jeg fikk vel ikke noen god grunn, men jeg vet ikke hva jeg har gjordt feil?

Jeg har vært meg selv hele tiden, men det virket mer som hun lekte med følelsene mine. :(

Hun var bli og glad denne ene dagen, og alt virket riktig, men så neste dag, snur hun helt og vill ikke ha noe med meg å gjøre.

Hun sier vi kan være venner, men det er jeg som må prate med henne og ta kontakt, for hun tar aldri kontakt lengere. :(

 

Så Jenter kan virke forvirende noen ganger! :(

7535586[/snapback]

 

Skjedde meg også for ett par uker siden.. Fant ut etter mye om og men at hun var blitt forelsket i en annen gutt.. Sikkert det samme som har skjedd i din situasjon også..

 

 

Er så genialt.. Har møtt den perfekte jenta, men er helt feil tidspunkt å innlede ett forhold for begge parter.. Oh joy!! :no:

Endret av nerval
Lenke til kommentar
nerval Postet i dag, 21:21 Skjedde meg også for ett par uker siden.. Fant ut etter mye om og men at hun var blitt forelsket i en annen gutt.. Sikkert det samme som har skjedd i din situasjon også..

 

 

Er så genialt.. Har møtt den perfekte jenta, men er helt feil tidspunkt å innlede ett forhold for begge parter.. Oh joy!!

 

 

 

For meg så var ikke tidspunket noe problem..

 

Men det er forvirende for meg, og skjønner meg ikke helt på henne lengere.

 

Det eneste som er problemet etter alt dette er at jeg har blitt sittende igjen med den tomhet invendig.. og alle tankene, jeg klarer ikke å slutte og tenke på henne.

 

Jeg har gitt det 3 måneder nå... men jeg får ikke følelsene vekk eller henne ut av hodet..!! mye er vel på grunn av at jeg ser henne hver dag....

Endret av heartbreak
Lenke til kommentar

OK. Har et lite spørsmål her.

Har en jente jeg etter hvert forelsket i. I det siste har vi hatt mer og mer kontakt. Vært på konsert sammen, gått lange turer i lag, og senest i dag var hun på besøk hos meg. Vi har det veldig koselig i lag, og sender en del meldinger med hverandre, der jeg bla har fått vite at hun liker meg.

 

Problemet er at jeg er helt på tuppa. Hvordan sier man at man er forelsket i en da? Har fått en del tips fra en god venn som har vært i noen forhold, om at jeg kanskje burde roe det litt, ikke gi for mye av meg selv, da det kan skremme vekk, men kan godt si at jeg er interessert.

Dette høres jo ut som et bra tips. Problemet er jo bare at jeg er håpløs, både hva romantikk og forsåvidt alt annet gjelder, og er det noe som taler for "kjør på" - taktikken?

 

Og, hvordan sier man at man er interessert? "Hei, er interessert i deg!" :p.

Lenke til kommentar

Når man har kommet over det ungdomskole stadiet og har begynt å tygge lit på "voksen" livet. Trenger man strengt tatt ikke å si noe. Så fram til at du ikke er totalt tilbakestående, så skjønner hun det nok.

 

Sånn er det med meg. Jeg skjønner det, hun jeg er sammen med skjønner det. Men det er jo såklart å høre det, ordrett også.

 

Jeg vil tro at jenta merker det. Jeg vil tro at du også merker det, selv om begge vil ha det bekrefta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...