Gå til innhold

Wii gleder oss til fredag!?

sokkhue

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her om vett om det er kø, eller skal være i stavanger og forus? og når køen starter?

Endret av Marcelo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fetteren til en kompis av meg var nummer 11 i Wii-køen da han kom til Elkjøp Forus for litt over en time siden. De får inn 30 Wii og 22 Zelda, så jeg ville dratt snart, var jeg deg.

EDIT: Selv har jeg fått min Wii nå, etter å ha vært på nattåpent Platekompani :cool:

Endret av Baron Ereksjon
Skrevet

Nå begynner jeg seriøst å bli litt stressa her. Jobber på komplett (nattskift) og er ikke ferdig før kl. 06:00. Håper det virkelig er nok å møte opp her jeg bor da.

Men som backup har jeg forhåndsbestilt en Wii med Zelda på Free Record Shop, om alt skulle gå galt på Elkjøp.

Skrevet
Fetteren til en kompis av meg var nummer 11 i Wii-køen da han kom til Elkjøp Forus for litt over en time siden. De får inn 30 Wii og 22 Zelda, så jeg ville dratt snart, var jeg deg.

EDIT: Selv har jeg fått min Wii nå, etter å ha vært på nattåpent Platekompani  :cool:

7452489[/snapback]

Du vett ikke hvordan køen er nå?

Skrevet

Nei, men i og med at folk faktisk gidder å stille seg utenfor så tidlig tror jeg nok det er en del flere der nå.

Skrevet (endret)

ta bilder av køen dere står i da folkens! jeg vil se bilder! skulle gjerne vært der selv, men sjefen lot meg ikke slippe unna jobben:)

Endret av capy
Skrevet

Er kanskje litt slemt av meg, men jeg får en varm følelse inni meg når jeg ser de bildene, når jeg sitter på jobb, med en god varm kopp kaffe, og veit at Wii ligger i postkassen min når jeg kommer hjem. :D

Skrevet

Wuhu! Fikk nettopp telefon av dama. Hun og broren står som nummer fem og seks i kø på Lefdal Lagunen for å kjøpe julegave til meg! :D Jeg har Database drift eksamen om 40 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...