Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

30 konsoller hørtes rimelig lite ut hos de største elkjøp-butikkene. Elkjøp Giganten i Bergen fikk jo flere 360'er på launch enn det der...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Sikkert, Men i motsetning til 360 vil nok nye maskiner komme inn jevnt og trutt. Nintendo har ikke produksjons problemer slike MS hadde og Sony har nå.

7373632[/snapback]

 

har microsoft hatt produksjons problemer? link vær så snill :)

 

en kompis skal skaffe, kjente en som jobba på en butikk som skulle holde av. etter det har han å pelle seg hit så jeg får prøve xD

Lenke til kommentar
el-kjøp har førstemann til mølla ja. butikkene har nettopp fått vite antall kosoller de får til releasen. så jeg vil anbefale deg å gå til nermeste butikk å spørra om du kan få reservere en

7373634[/snapback]

 

 

Det går ikke an å reservere hos Elkjøp. Mange som har prøvd på det men de får bare blankt nei så det er førstemann til mølla som gjelder. Elkjøp vet at det blir køer utenfor butikkene sine så hadde det skjedd at folk endelig kommer inn på releasen etter å ha stått flere timer i kø å skal ha Wii, og får vite at alle konsollene er blitt holdt av til andre kunder så tror jeg ikke det hadde blitt så mange blide folk der akuratt.

Lenke til kommentar
Sikkert, Men i motsetning til 360 vil nok nye maskiner komme inn jevnt og trutt. Nintendo har ikke produksjons problemer slike MS hadde og Sony har nå.

7373632[/snapback]

 

har microsoft hatt produksjons problemer? link vær så snill :)

 

en kompis skal skaffe, kjente en som jobba på en butikk som skulle holde av. etter det har han å pelle seg hit så jeg får prøve xD

7373722[/snapback]

 

Har du ikke fått med deg hvor umulig det var å få tak i 360 maskiner de påfølgende månedene etter lansering ? Verden over. Vel, ikke Japan men.. :!:

7373735[/snapback]

 

Nei, jeg kjøpte min i en av de påfølgende månedene etter lansering. Så kan du gi en link til hvor det står at microsoft hadde produksjons problemer?

Lenke til kommentar

Nintendo konsentrerer seg om USA og Japan. Europa, og spesiellt skandinavia gir de en god beng i - vi er ikke et marked som må _vinnes_ slik det amerikanske, og de tjener ikke så mye penger her som i japan.

 

Det kommer få maskiner til norge - og sånn erre dessverre bare.

 

Elkjøp kjører førstemann til mølla, så det blir å stille seg i kø :).

 

Hilsen softwareansvarlig på elkjøp storo som GLEDER seg til åpningstiden 8. desember :).

 

(Jeg får ikke kjøpe, så min glede består i å se alle de glade som kommer å får handle seg en Wii).

Lenke til kommentar
Merkelig hvis det ikke kommer noen flere før julaften. I USA vil Nintendo fylle på med 150.000+ konsoller hver uke fram mot nyttår...

7378919[/snapback]

Kilde :)?

 

Neste levering kommer 15. desember, eikum.

7378931[/snapback]

okey.. men er vell begrenset om hvor mange som kommer.. Kan vell si det sånn at ikke _alle_ som vil ha konsollen får den;p ?

Lenke til kommentar
Nintendo konsentrerer seg om USA og Japan. Europa, og spesiellt skandinavia gir de en god beng i - vi er ikke et marked som må _vinnes_ slik det amerikanske, og de tjener ikke så mye penger her som i japan.

 

Det kommer få maskiner til norge - og sånn erre dessverre bare.

 

Elkjøp kjører førstemann til mølla, så det blir å stille seg i kø :).

 

Hilsen softwareansvarlig på elkjøp storo som GLEDER seg til åpningstiden 8. desember :).

 

(Jeg får ikke kjøpe, så min glede består i å se alle de glade som kommer å får handle seg en Wii).

7378973[/snapback]

 

 

Får ikke de ansatte kjøpe? ja ja når jeg tenker litt over det så hadde det vel ikke vert en maskin igjenn når butikken åpna da... :whistle:

Lenke til kommentar

Det ønskes jo at så mange så mulig KUNDER av elkjøp skal få glede av en Wii. Ikke ansatte, hehe. Er nok ikke nødvendigvis så mange som ville kjøpt - men hver Wii som går til ansatte betyr 1 skuffet kunde. Og det går jo ikke.

 

Kundebehandling er viktigst, og det forstår de ansatte også selvfølgelig :). Iallefall ikke noe problem for meg, jeg kjøper en Wii når tilgangen blir bedre jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...