Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro det eller ei, men det er faktisk folk som raider for å oppleve og å overkomme nye utfordringer. Er ikke alle som kun er "loot whores"...

7382308[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke forstått poenget mitt. Poenget er at Blizzard gjør f.eks. Naxxramas utdatert med denne forandringen. Og guilds blir ikke akkurat å finne der på jakt etter utfordringer når alle dinger 70, fordi det nettopp ikke vil være det.

 

I dag så er instances på veien opp mot nåværende cap brukbare, fordi de gir deg bra gear og opplevelser mens en jobber mot det målet. Jeg tviler stertk på at Naxx vil bli en instance man "stikker" innom på veien opp mot 70, det ville du ikke klare i en 5 manns pug. Det vil innebære månedsvis med prøving og feiling fra et godt guild som kjører 40 manns raid grupper. Hvem vil stoppe opp så lenge der, når man dinger 70 som følge av ferden ganske raskt uansett?

 

Kanskje ikke alle tenker slik, og det får de lov til, men det er nå min mening. Så spar meg for kommentarer om loot whores er du snill.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke forstått poenget mitt. Poenget er at Blizzard gjør f.eks. Naxxramas utdatert med denne forandringen. Og guilds blir ikke akkurat å finne der på jakt etter utfordringer når alle dinger 70, fordi det nettopp ikke vil være det.

 

I dag så er instances på veien opp mot nåværende cap brukbare, fordi de gir deg bra gear og opplevelser mens en jobber mot det målet. Jeg tviler stertk på at Naxx vil bli en instance man "stikker" innom på veien opp mot 70, det ville du ikke klare i en 5 manns pug. Det vil innebære månedsvis med prøving og feiling fra et godt guild som kjører 40 manns raid grupper. Hvem vil stoppe opp så lenge der, når man dinger 70 som følge av ferden ganske raskt uansett?

 

Kanskje ikke alle tenker slik, og det får de lov til, men det er nå min mening. Så spar meg for kommentarer om loot whores er du snill.

7383417[/snapback]

 

Jeg er fullt klar over den "problemstillingen" du tar opp her, for all del. Jeg synes bare du fremstilte det på den måten at det kun er loot som betyr noe. Loot whores kommentaren var satt litt på spissen, men det gikk tydeligvis litt over hodet ditt... uansett, glem det. Alt dette blir bare spekulasjoner, siden BC ikke er ute ennå.

Lenke til kommentar

Selv er jeg veldig åpen for ideen å ta MC og Nax for å få legendary våpen.

Heldigvis er det 4 Horsemen som dropper Corrupted Ashbringer som du senere gjør om til legendary i form av Ashbringer i Nax, så du slipper å cleare mer enn en ving.

 

Litt avhengig av hvor mange du er selvsagt, men det er nok ikke mange timene du trenger iløpet av en cd for å cleare det som trengs for å prøve å få legendary.

Lenke til kommentar
level 60 instances blir gone forever, live with it. (trist jeg vet men uansett)

7383899[/snapback]

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=50955158&sid=1

7384066[/snapback]

 

Lol det er fortsatt ikke noe poeng å gå der.. Like meningsfylt som å kjøre Uldaman med 5 level 60 nå..

7384087[/snapback]

 

Nei, like meningsfullt som å kjøre Uldaman med 1-2 level 60 nå. Noe som kan være temmelig lønnsomt.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Ok, om det nye rep-systemet. Medfører det riktighet at fra kommende onsdag (om patchen kommer da) kan jeg hive meg inn i battlegrounds med mine assorterte rank1-5-chars, vinne en haug med medaljer og tjene honor, og deretter bare kjøpe rank14-våpen?

7389875[/snapback]

Ja, utifra det jeg har lest om det nye system. For ikke å snakke om patchnotes:

 

Current honor totals have been reset.

Honor points earned each day may now be spent as a form of currency.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...