Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er warlocka bare über i 1vs1 da?

 

Min erfaring med warlocks er stort sett fra raids og 5-mans grupper. I raid har dem sikkert en nyttig dot funksjon. Mens i 5 mann har jeg alltid ikke ønsket å ha en lock med, pga at jeg regner dem som desidert svakeste klasse til det bruket.

7419657[/snapback]

 

Soulstone, Healthstone, succubus, fear ( f.eks bossadd ) osv.. Mye nyttig en warlock kan brukes til.. Har jo også en aoe.

Lenke til kommentar
Soulstone, Healthstone, succubus, fear ( f.eks bossadd ) osv.. Mye nyttig en warlock kan brukes til.. Har jo også en aoe.

 

joda..men i 5 mans parties så har dem etter deg jeg har erfart gjort en mindre nyttig jobb. AOe'en dems er svak i forhold til mage aoe. I 5 mans så er ofte mage sin AOE utroolig nyttig. Summon, SS osv er kjekt å ha, men det hjelper liksom ikke på 5-man gruppens effektivitet.

Lenke til kommentar
er warlocka bare über i 1vs1 da?

 

Min erfaring med warlocks er stort sett fra raids og 5-mans grupper. I raid har dem sikkert en nyttig dot funksjon. Mens i 5 mann har jeg alltid ikke ønsket å ha en lock med, pga at jeg regner dem som desidert svakeste klasse til det bruket.

7419657[/snapback]

 

 

joda... svakteste... :) garantert 3k+ ? dmg med curse of doom... ubrukelig, joda:)

(vet at det er lang tid før den går av, men hell... en dot som gjør 3k dmg etter 1 min + dps`en som en warlock kan presse ut... hahah.. imba..)

 

hadde curse of doom funka på players så hadde Warlock blitt the reroll of the year.. goodbye warrior

 

skal da si at jeg hadde valgt en Warlock fremfor en mage.. de er mer mana effektive med tanke på at de kan convertere HP -> MP i combat.. hvis en priest/druid slenger på en dot heal inne i mellom så kan en warlock fortsette å dps`e kontinuelig med dots/shadow bolt nukes

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

ja jeg spiller ikke warlock, men etter det jeg husker fra strat grupper så var ikke lock aoe imponerende og vi wipa på baron pga manglende aoe til å drepe skellies. Vi hadde ikke mage i gruppen. Det er jo mulig jeg har fått feilt inntrykk og at jeg har spilt med dårlige locks.

 

MEN..det som er nyttig med mage er jo at dem utallige mobs blir frosset fast...så AOe'et av mage...samtidig som warrior kjører full melee AOE på dem. Dette kan vel ikek lock gjøre?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
AOe'en dems er svak i forhold til mage aoe. I 5 mans så er ofte mage sin AOE utroolig nyttig.

7419736[/snapback]

 

Og hvor lenge kan en mage aoe med frostnova og AE? jo.. max 5-6 AE... den er kansje kraftig å gjør mye dmg.. men den spiser en HAU med mana

 

 

MEN..det som er nyttig med mage er jo at dem utallige mobs blir frosset fast...så AOe'et av mage...samtidig som warrior kjører full melee AOE på dem. Dette kan vel ikek lock gjøre?

7419770[/snapback]

 

 

AOE med bare 1 mage er ganske ubrukelig.. det som skjer...

 

1. mage går inn å fyrer opp frost nova

2. mage hopper litt lett rundt med 2-3 AE

3. mage får masse agro

4. mage goes *splat*

5. priest goes... wtf? fu** this... /leave

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Og hvor lenge kan en mage aoe med frostnova og AE? jo.. max 5-6 AE... den er kansje kraftig å gjør mye dmg.. men den spiser en HAU med mana

 

jada det gjør den sikekrt men mana pause må man uansett ha da presten går tom for mana rimelig fort uansett. Så det hjelper lite at locken er den eneste som har mana igjen når main healer er tom.

Lenke til kommentar
ja jeg spiller ikke warlock, men etter det jeg husker fra strat grupper så var ikke lock aoe imponerende og vi wipa på baron pga manglende aoe til å drepe skellies. Vi hadde ikke mage i gruppen.  Det er jo mulig jeg har fått feilt inntrykk og at jeg har spilt med dårlige locks.

7419770[/snapback]

 

.. eller kanskje dere ikke plukket med dere holy water fra kassene utenfor? Det er en grunn til at de er der. Eller kanskje en liten whirlwind fra warrioren kunne ordnet biffen? Selvfølgelig, en mage gjør livet mye lettere i Strat, men å kalle det umulig uten, det blir litt drøyt.

 

Og så er det jo som over, mage tåler skremmende lite før de faller om. Så en artig kar i Scholo, 2k hp og skulle klarere rommet med Lorekeeper-bossen. De zombiene eksploderer for 750 dmg..

Lenke til kommentar
.. eller kanskje dere ikke plukket med dere holy water fra kassene utenfor? Det er en grunn til at de er der. Eller kanskje en liten whirlwind fra warrioren kunne ordnet biffen? Selvfølgelig, en mage gjør livet mye lettere i Strat, men å kalle det umulig uten, det blir litt drøyt.

 

Og så er det jo som over, mage tåler skremmende lite før de faller om. Så en artig kar i Scholo, 2k hp og skulle klarere rommet med Lorekeeper-bossen. De zombiene eksploderer for 750 dmg..

 

Joda holy water er grei å ha, men det blir jo en nødløsning om vi ikke har mage med:) Vel...som warrior så pleier jeg å holde meg til tank gear og i def stanse under baron fighten. Så jeg at det var umulig uten mage? I så fall må jeg beklage.

 

Joda mage tåler lite...derfor warrior må kjør full dps og prest kun heale mage og warrior:) Og når en mage og warrior er sammen om imba dps så er det kun dem to som trenger heal uansett:)

Lenke til kommentar
Man bruker ikke AE hvis man solo-AoE-er. Imp. blizzard er tingen. Du stacker de så mange ganger du rekker før de når frem og kjører frost nova. Rinse and repeat.

7419812[/snapback]

 

Vel de fleste mager som gidder å spille Frost er folk som ikke gidder å joine 5 man runs ;) for de er fleste endgame gamers....

 

Fleste er nok fire... så kalte "OMFG WTF PWNT WHIT POM PYRO" mage..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...