Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visste ikke at casters fikk shields også, nerf bigtime, shadow priest med 45 % dmg reduction kkk? :<

Her

Som dere ser står det ikke shield, men bare offhand  :dontgetit:

7373812[/snapback]

 

Tviler på andre enn warriors, shamans og paladins kan bruke den der.

Shadowpriests har allerede nærmere 40% DR ...

 

Er nok et Shield

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Netherweave Bandages og Heavy Netherweave Bandages.

Heavy Netherweave er 3400 healing. 425 HP pr. tick.

 

Du kan nok levele til 70 på kun quests, men du må uansett grinde litt for å nå exalted reputation til de forskjellige factions som finnes. Jeg kom et stykke på vei til revered med Honor Hold kun ved å gjøre quests.

 

Derimot så syns jeg dette evige maset med at du kommer til å nytte ut gearet ditt i løpet av de første dagene du spiller bare er tull.

Jeg har fortsatt til gode å se noe gear som gjør at jeg har lyst til å bytte ut mitt AQ40/Nax gear.

 

Har du derimot BWL gear eller dårligere så kan det vel hende du får byttet det ut med blåe instances drops når du blir 61-63.

 

Men jeg kan røpe såpass at du endelig kan få byttet ut Blackhand's Breadth. Og det relativt enkelt. ;)

 

Vet ikke helt hvor forskjellig exp-raten blir i selve BC, men jeg tror egenlig ikke den er alt for langt unna det den er nå. Er tross alt på level 70 at spillet blomstrer og blir skikkelig morsomt.

Det er verdt å merke at det tar lenger tid å bli 70 nå, enn ved starten av BC Betaen.

Lenke til kommentar
Visste ikke at casters fikk shields også, nerf bigtime, shadow priest med 45 % dmg reduction kkk? :<

Her

Som dere ser står det ikke shield, men bare offhand  :dontgetit:

7373812[/snapback]

Er bare warrior, paladin og shaman som kan bruke shield.

Grunnen til at det står 'Caster Shield' er fordi skjoldet har '+damage and healing done' og ikke bare '+healing'.

 

Og bare så du vet det, så står det Off-Hand på skjold nå også.

Lenke til kommentar
Visste ikke at casters fikk shields også, nerf bigtime, shadow priest med 45 % dmg reduction kkk? :<

Her

Som dere ser står det ikke shield, men bare offhand  :dontgetit:

7373812[/snapback]

Er bare warrior, paladin og shaman som kan bruke shield.

Grunnen til at det står 'Caster Shield' er fordi skjoldet har '+damage and healing done' og ikke bare '+healing'.

 

Og bare så du vet det, så står det Off-Hand på skjold nå også.

7373889[/snapback]

Det var ikke det jeg mente, på det itemenet står det ikke Shield noe sted :dontgetit:

Og alle veit jo at alle classes kan bruke off-hands.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Det var ikke det jeg mente, på det itemenet står det ikke Shield noe sted  :dontgetit:

Og alle veit jo at alle classes kan bruke off-hands.

7373979[/snapback]

Bare en liten glipp. Finnes mange av de på betaen, prt, etc.

Har sett gloves uten armor, items med stavefeil, etc.

Dette er et skjold, hvertfall ut i fra det midlertidige navnet. Innen BC kommer så skal du se det er rettet, hvis det ikke allerede er det. Husk noen av disse itemene kom på Thottbot for veldig mange patcher siden.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

XP-rate er boostet i beta, så det sier vel lite om hvor lang til vi faktisk kommer til å bruke.

 

Nei den er ikke det, boosten er permament i Outlands, funkjsonell med de siste xp økningene per level (litt over 1000000 fra 69 - 70 )

 

Kor "viktig" er rep farminga i tbc då? Har aldri gjort noke særlig med rep grinding no kun AV, og håper å sleppe det i tbc og. Må du til dømes vere exatled med honor hold for å få kjøpe epic flying mount?

 

Nei du trenger ikke å farme rep, men Kuranei rep er så fordømt lett at en burde uppe det til exalted for den kuleste mounten ever med litt bra 70 blue rewards.

 

Hva er den første instancen vi møter på i Outland?

Hellfire Citadel med delene Ramparts & Blood furnace, ikke gå til shattered halls :p

Hvordan våpen bruker du nå? Nå bruker jeg en 95 dps 2handed lvl 70 mace som jeg fikk fra Kuranei rep

 

Og hvordan er dps på den i forhold til andre klasser? Har ikke testet så mye mot andre classes, men med 31/30 2hander build gjør jeg mellom 600 og 750 dps. (bruker mye greens, når jeg får meg full blue kan det hende at jeg hitter 1000)

 

 

Spør on folks.. Sitter på laptoppen på skolen så ^^ Om dere vil se noen steder ellerno er det bare å si ifra, tenkte jeg skulle lage en liten miniklipp med flying mount ^^ :D

Lenke til kommentar

ettersom att du har spillt en warrior lurer jeg på om vi fremdeles kommer til og toppe damage meteret? eller om det har blitt nerfet eller om bare andre klasser får for høyt damage output?

 

Nja... Siden warriors er veldig gear dependant forventer jeg ikke å outdpse folk, selvom rage normalization har ganske mye drept scalinga vår vet jeg ikke. Ligger rett under rogues med dårlig gear atm. Men med litt gear kan jeg nok toppe meterne igjen, får se når jeg drar til tempest keep/karazhan etterpå

Lenke til kommentar

Klarte du lett å grinde 5000g til epic-flying mount på de 10 levlene, eller blir det en utfordring?

 

Du får nok 2000 gold fra 60-70 ekstra medregnet repair bills. Blir nok litt farming i level 70 ja :) (Jeg transfera min char & en venn sin 4 ganger hver for å nå 6000gold)

Lenke til kommentar
XP-rate er boostet i beta, så det sier vel lite om hvor lang til vi faktisk kommer til å bruke.

 

 

litt mer info om Beta og XP

 

http://beta.worldofwarcraft.com/thread.htm...geNo=2&sid=1#25

 

Ultimate Goal:

 

An experience curve that does not require "grinding" outdoor mobs. So long as you are always questing through your leveling experience, we've achieved our goal. If you ever need to "stop" and kill creatures to open up quests, then we have more tuning to do. We will not require people to go into the Dungeons. HOWEVER, dungeon exp will be very rewarding for those who choose to attempt the added challenge.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Jeg bare svarte.

 

Den er ikke "boosta" som noen folk tror, eller den var det i starten men de bestemte seg for at de heller øker xp for hvert quest og øker xp kurven per level istedenfor å nerfe xp / mob.

 

Å kjøre CoT er nesten et must, noe av det kuleste jeg har gjort... Hjelpe Medivh med å åpne dark portal, hjelpe thrall med å escape fra durnholde osv osv så får du 2k xp / mob om du er rested ^^ :D

Lenke til kommentar

Sikkert blitt spurt før, men hvor mye koster flying mounten (finnes det vanlig og epic flying også?), og trenger man noe spess mye rep for å få kjøpe?

 

Edit: "Å kjøre CoT er nesten et must, noe av det kuleste jeg har gjort..."

Hva er CoT? :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Fy faen som jeg gleder meg til BC! :D

 

Hvordan er det med økonomi? Forventer ikke et svar som reflekterer priser til BC, men på beta serveren.

F.eks 2handers som er bedre enn de som dropper i BWL, er de spesielt dyre?

Og hva med andre items osv.?

 

Forklar litt, er du snill :D

 

Og ja, legg gjerne med et screenshot av gearet ditt :p

Lenke til kommentar
Sikkert blitt spurt før, men hvor mye koster flying mounten (finnes det vanlig og epic flying også?), og trenger man noe spess mye rep for å få kjøpe?

 

Edit: "Å kjøre CoT er nesten et must, noe av det kuleste jeg har gjort..."

Hva er CoT? :)

7374779[/snapback]

Caverns of Time om jeg ikke tar skammelig feil.

I så fall er den i Tanaris, helt sør.

Tror det i allefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...