Gå til innhold

Spør BC spørsmål her! (Byttet topic)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med 70 :thumbup:

 

Jeg har noen spørsmål angående TBC.

 

1. Hvor stort er Outland i forhold til Kalimdor og Azeroth? Jeg antar at det vil være mye zerg de første dagene/ukene med leveling hvis det er for lite.

 

2. Hvor står er forskjellen på gear fra 60 til 70? Vil en spiller med gode blues i lvl70 ha bedre gear enn en i lvl60 AQ/Naxx gear? Jeg antar at lvl70 items vil ha mye bedre stamina :)

Lenke til kommentar

1. Hvor stort er Outland i forhold til Kalimdor og Azeroth? Jeg antar at det vil være mye zerg de første dagene/ukene med leveling hvis det er for lite.

 

Det er vel på størrelsen som halve kalimdor. Blir nok surr i HFP, men nyt outdoor pvpen mens du kan :)

 

2. Hvor står er forskjellen på gear fra 60 til 70? Vil en spiller med gode blues i lvl70 ha bedre gear enn en i lvl60 AQ/Naxx gear? Jeg antar at lvl70 items vil ha mye bedre stamina

 

Ja en 70 blues EIER totalt AQ40/naxx end epics. (Selv kel thuzad loot, dropper f eks en +230 healing mace med 9 mp5 + stats som er bedre enn kel thuzad macen :) )

 

Om du ikke skifter ut gear vil du ende opp med å ha 6k-7k hp i level 70 som betyr at du er totalt død om du møter noen. (fleste har 9k+, de med endgame blues har 10-13k hp)

Lenke til kommentar
Ja en 70 blues EIER totalt AQ40/naxx end epics. (Selv kel thuzad loot, dropper f eks en +230 healing mace med 9 mp5 + stats som er bedre enn kel thuzad macen :) )

 

jævlig deilig å høre for en som ga seg rett før naxx, og som har tenkt å fortsette i BC

7382177[/snapback]

 

Hvis det formerlig dropper greens/easy attainable blues som er bedre enn loot fra Naxx kan de like så godt stenge hele instancen. Ingen som gidder å lære seg taccs der for et item de kun skal bruke som level up til 70, hvor så de bare skaffer seg Amazing Healing Mace of the Owl som eier alt pre.. overdrevet, men dog.. poenget er der.

 

Selv om level cappen blir raiset til 70 tviler jeg på det blir med Naxx som det er med Maraudon i dag, "LF3M Random grp Nax!" så hvem vil gå der? Trodde nå ikke Blizz ville at instances som de har jobbet så mye med å skape skal gå ut på dato vel?

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, men det er faktisk folk som raider for å oppleve og å overkomme nye utfordringer. Er ikke alle som kun er "loot whores"...

7382308[/snapback]

For all del, morsomt med Naxx for første gang. Men ikke noe morsomt når du er langt nede på DKP-lista og må kjøre 20 ganger for å få noe.

 

kort oppsummert:

 

Naxxramas første gangen: morsomt

Naxxramas 20nde gangen: ikke fullt så morsomt

 

er jeg lootwhore hvis jeg synes det?

Lenke til kommentar

Derfor du ikke gidder å farme.. Fatter ikke folk som farmer raidinstancer bare for å få loot, selvom de syntes det er kjedelig. Spilt på warrioren min i en dag nå, og er level 61. Hadde bare blue gear fra UBRS osv. (AR goldage :love:) Fikk meg nettop 2x 52.9dps økser og har 10% hit og 21%crit(battlestance)

 

Edit: Hva med en ny duel PcT? :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Blizzard kom virkelig ut med expansion i siste liten, spillet holdt på og dø ut!

Gearforskjellene ble så store at det var jo ikke morsomt, uansett hvor skilla enn var så var det bare å springe hvis du så en med Naxx gear...

 

Si meg ble det mye World PvP mens du levla fra 60-70?

Sånn i forhold til hva du er vant med på vanlige servere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...