Gå til innhold

VG har tatt reklame til neste nivå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bruker ikke folk nettleser med reklameblokkering?

jeg fikk iallefall ikke opp noe særlig reklame på siden - skal titte i IE for å se hvor fæl den egentlig er...

 

EDIT:

joda, var vel ikke så fin. Men har sett værre.

Flashen fra telenor var i tillegg dårlig lagd, de 3 flash-objektene gikk ikke over i hverandre korrekt, så man så et skille på en liten cm eller så (og en cm på en pc-skjem er faktisk en del)

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
hvis vi ønsker foranding, så kanskje vi burde oppsøke de nettaviser som ikke har slik en fæl forside? Sålenge VG opprettholder sine besøkstall, tviler jeg de endrer på reklamene sine. Tipper de tjener fett med penger på dette!

 

Så de som ønsker foranding, besøk dagbladet, aftenposten, nrk eller andre av de store nyhetskildene vi har her i landet.

7290089[/snapback]

 

besøker dem også.. jeg synes det er viktig å få lest en sak fra flest mulig sider for å få et best mulig inntrykk av den.. så VG blir med iallefall en stund til. Har kuttet ut å lese it-avisen etter at de la om til den grusomme layouten sin da men..

Lenke til kommentar
Svart bakgrund :!:  så latterlig stygt jeg får vondt i kølla av å se på vg.no!

BTW ikke klikk på reklamen! Nå står en blank side i IE oppe som ikke kan stenges

7290179[/snapback]

var ikke noe problem å stenge den hos meg.. snedig. jaja, at folk klikker betyr jo kanskje at reklamen virker bittelitt? :p

7290211[/snapback]

Måtte jo teste litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...