Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)


WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

  1. 1. Julegaver

    • 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den røde julebrusen selges hele året. Det står eventyrbrus på den resten av året riktignok. Eneste forskjellen er altså etiketten. Stakkars uvitende barn.

Den brune julebrusen selges hele året. Det står champagnebrus på den resten av året riktignok. Eneste forskjellen er altså etiketten. Stakkars uvitende barn.

Å herre gud!

 

Problemet ditt er at innholdet i flaskene med Julebrus og Sjampanjebrus ikke er det samme! Jeg orker rett og slett ikke mer av denne idiotiske diskusjonen. Du får skrive til ditt lokale bryggeri å spørre da vet du, kanskje du lærer noe nytt fremfor å dedrive slik toskete argumentasjon.

Lenke til kommentar
Det er jo ikke VÅR feil at smaksløkene deres ikke fungerer skikkelig.

 

Det er strengt talt ikke smaksløkene det går på. Det går på det kjemiske innholdet i flaskene kjære deg. Innholdet i Dahls Julebrus og sjampanjebrus er ikke det samme.

 

Det er det i rødbrus/eventyrbrus og flere av de røde julebrusene. Dette er bevist med kjemi kjære deg, hvis du ikke tar mitt ord for det så kan du kontakte bryggeriene rundt om i landet for å få ett skikkelig svar. Eller undersøke brusen i ett laboratorium.

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt krasj her, men hvem FAEN vil vel ha brun julebrus?

Her går det bare i Aass Julebrus. Den er jo rød, men har litt rosaskjær. Godjulebrusen sin det. =)

Det er jo en grunn til at julebrusen skal være rød også. Rød er jo julens farge, ikke brun derimot.

Egentlig litt feil. Fargen rød og hvit og den tykke nissen er populærisert av Coca Cola da de gjorde julereklame med Santa Claus på 30-tallet. Så rød har egentlig ingenting med julen eller nissen å gjøre ;)

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...