Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)


WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

  1. 1. Julegaver

    • 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig kjedelig å ønske seg pæng, men har en dum familie. Jeg sier til mamma at jeg har ganske spesifikke ønsker. Det må være sånn og slik. Da sier hun at familien ikke gidder å handle på internett, og det er altfor risikablet. Jeg får selvsagt ikke lov å ønske meg penger (selv om jeg gjør det, men vet jeg ikke får), fordi "folk liker ikke å gi penger til jul". Derfor får jeg heller 8 pakker med deo og dusjsåpe, og 12 par ullvangsokker, som jeg fikk i fjor, og året før det.

Er det ikke bedre å bare gi meg noen kroner, så jeg kan kjøpe meg det jeg virkelig ønsker meg, i stedet for å få noen gaver jeg egentlig har mer enn nok av? Får også bøker, selv om jeg har sagt hundrevis av ganger at jeg virkelig ikke liker bøker.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Jævlig kjedelig å ønske seg pæng, men har en dum familie. Jeg sier til mamma at jeg har ganske spesifikke ønsker. Det må være sånn og slik. Da sier hun at familien ikke gidder å handle på internett, og det er altfor risikablet. Jeg får selvsagt ikke lov å ønske meg penger (selv om jeg gjør det, men vet jeg ikke får), fordi "folk liker ikke å gi penger til jul". Derfor får jeg heller 8 pakker med deo og dusjsåpe, og 12 par ullvangsokker, som jeg fikk i fjor, og året før det.

Er det ikke bedre å bare gi meg noen kroner, så jeg kan kjøpe meg det jeg virkelig ønsker meg, i stedet for å få noen gaver jeg egentlig har mer enn nok av? Får også bøker, selv om jeg har sagt hundrevis av ganger at jeg virkelig ikke liker bøker.

 

Kjenner igjen den. Mødrene våre er jo søstre.

Lenke til kommentar

Konvolutter, med penger eller uten er altid like greit.

Er det penger oppi kan jeg kjøpe det jeg vil ha, istede for å få noe som havner i søppla etter 3 månders tid som støvsamler etc.

Er jo kos og få noe man virklig trenger i gave også da (noe som skjeldent skjer), men setter nå mest pris på konvolutter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...