DesertGlow Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 En av de mest irriterende funksjonene i nye FF er at den på død og liv hele tiden skal spørre om jeg skal gjenopprette forrige programøkt hver gang jeg starter programmet. Er det noen som vet hvor i config-filene jeg kan skru av dette spørsmålet, og bare få programmet til å starte normalt?
mandela Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) høres ut som om du har krasj hver gang, for dette spørsmålet skal ikke komme opp med mindre du har hatt et krasj. se under tools->option->startup for valg Endret 11. november 2006 av mandela
DesertGlow Skrevet 11. november 2006 Forfatter Skrevet 11. november 2006 Det skjer på begge maskinene som jeg benytter med FF2, det kan vel neppe være crash alle gangene... Finner forøvrig ikke noe startup under options...
mandela Skrevet 11. november 2006 Skrevet 11. november 2006 (endret) høres ut som om du har en eller annen utvidelse / extension som gjør dette (tab prefs, tab mix eller liknende) her er options: innstillingene i about:config har denne strengen: http://kb.mozillazine.org/Browser.sessions...me_session_once Endret 11. november 2006 av mandela
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå