Gå til innhold

Gears of War-Livevenner!


Kaiuss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg SaintedThomas til folkens! Har akkurat runna campaign!

 

Måtte ha hjelp av en amerikaner for siste boss, han var jo sykt vanskelig! Men en solid mix av Nade, Sniper og bow tok han ned, jeg og amerikaneren jublet i micene :D Dette var han sin første playthorugh også, takker Epic for at de gjorde det slik at hvis man trengte hjelp var dte bare ett trykk borte ;)

 

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hehe, tror jeg venter litt med hardcore, skal begynne å spille multi nå :D Også hjelper jeg venner med casual noen ganger ;) Siden jeg er veteran :p

7326369[/snapback]

Hardcore er overlevbart, men jeg begynner å lure litt på om jeg klarer insane :ermm:

Lenke til kommentar
wow , det var sinnsykt kult og spille. Mic`en min fungerer ikke så det blir ikke så mye prating men..  Tar meg en pause frem til 6-7 så er det igang igjen.

 

:)

7323213[/snapback]

 

Jeg hadde samme problemet. Bare sørg for at pluggen står skikkelig i kontrolleren, og at mikrofonen står tilkoblet. Får du lyd i headsettet, så fungerer det.

 

Vil også rette en stor takk til gjengen fra Ghost of Norway som lot meg spille med dem, på tross av at jeg bare hadde brukt 5 minutter på singleplayer og ikke ante noenting om hvordan ting så ut og virka!

Lenke til kommentar

Heisann, dere!

 

Kjøpte GoW: CE igår og jeg har fått fnatten allerede! :( Jeg vet ikke helt hvor jeg er sånn sett, men jeg tror jeg er kommet til den andre Berserkeren. Jeg går med Baird(eller er det Dom som følger meg? :p Husker ikke, heh) og vi er inne i en bygning med masse planter, hvor Marcus sier "Shh" hele tiden. Er vettskremt. :dontgetit:

 

Noen som har lyst å hjelpe en stakkars liten Bergenser med dette? :!:

GT: Dark Lord Sieg. Spiller alltid på Casual når jeg er alene, men Hardcore når det er to. Bare sånn, FYI. :)

Lenke til kommentar

Kan være spoiler for de som vil finne ut selv.... så setter i skult :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Stell deg ved "pillarene/stolpene" som holder taket oppe å lag en lyd slik at hu løper mot deg, sleng deg til siden i siste liten og se på hu knuse pillaren.

Gjenta på de andre pillarene og voila, du har flekker med åpen himmel til å bruke Hammern :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Kan være spoiler for de som vil finne ut selv.... så setter i skult :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Stell deg ved "pillarene/stolpene" som holder taket oppe å lag en lyd slik at hu løper mot deg, sleng deg til siden i siste liten og se på hu knuse pillaren.

Gjenta på de andre pillarene og voila, du har flekker med åpen himmel til å bruke Hammern :p

7327687[/snapback]

Takk skal du ha. :love: Jeg får vel prøve. Elsker sniperen, så jeg får vel kaste Lanceren vekk, da. :p

 

*hopper på GoW toget*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Gamertag: credomester

Add meg, veldig lyst til å spille med nordmenn :) ikke så gøy med en haug amerikanere, som sagt lengre opp i tråden.

 

Ikke bli redd hvis jeg adder noen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...