Gå til innhold

Gears of War-Livevenner!


Kaiuss

Anbefalte innlegg

Hadde en hyggelig kamp sammen med noen fra forumet idag :D Jeg fikk over 100 points hver match, hehe ;D Eide med Chainsawen ;) Fikk også de 2 zen achivementsa, pluss 10 cog tags og runna act 2 på hardcore. Skal coope nr.3 imorra, da blir det 50 gamingpoints(Ta Corpser og acten) :D

7347203[/snapback]

 

Blitt Achievemntjunkie du også ser jeg? Godt det ikke bare meg som er hekta på de derre achivementene:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud. Ble nettopp kastet ut fra en kamp p.g.a. jeg var for god...

 

Slik gikk det:

 

-Jeg joiner

-Kommer på det beste laget.

-De voldtar det andre laget før jeg idet heletatt klarer å få et skudd avfyrt.

-Jeg bytter lag fordi de andre mistet en, men en annen kom på det motsatt laget(så det er 4on4, med meg på taper-laget, så å si :p).

-Vi taper 3 runder så det er 3:0 til dem.

-Jeg litt sur pga ingen i laget mitt bruker mikrofon, så begynner med LordShaft metoden(suicide).

-Jeg utsletter det andre laget for å gjøre det 3:5 i oss. :lol:

-Jeg = Kastet ut. :(

 

Håper GoW ikke blir som Halo 2. -_-

Lenke til kommentar

Har akkurat runda Campaign på Hardcore, kan noen hjelpe meg med insane act 1 coop? En venn av meg er på act 2 insane, så jeg vil bli ferdig med act 1. Begynner og spille kl.18.00 idag, vær så snill trenger hjelp ;)

 

 

PS; Kan begynne på Andre eller tredje checkpoint ;)

 

 

PS2; Hehe, fikk en amerikaner til å hjelpe meg, vi gikk igjennom act 1,2 og 3 på insane :D Burnt Rubber var driit vansklig på insane, døde nesten hele tiden :p Når man splitter opp inni hula var det også vanskelig ;/

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Herregud. Ble nettopp kastet ut fra en kamp p.g.a. jeg var for god...

 

....

 

Håper GoW ikke blir som Halo 2. -_-

7355810[/snapback]

 

Skjedde det i ranked eller unranked/player? Virker som stemningen i ranked-kampene ofte er ganske pyton, siden "ting står på spill". :roll:

 

Takk for sist forresten. Tror du knerta meg en haug ganger på en el annen match idag eller igår. :)

Lenke til kommentar
Herregud. Ble nettopp kastet ut fra en kamp p.g.a. jeg var for god...

 

....

 

Håper GoW ikke blir som Halo 2. -_-

7355810[/snapback]

 

Skjedde det i ranked eller unranked/player? Virker som stemningen i ranked-kampene ofte er ganske pyton, siden "ting står på spill". :roll:

 

Takk for sist forresten. Tror du knerta meg en haug ganger på en el annen match idag eller igår. :)

7359902[/snapback]

Var nok Unranked denne gangen. Spiller aldri ranked. :thumbup:

 

Jo, kjekt å spille med deg. :) Tror nok vi begge tok hverandre en to ganger. ;)

Lenke til kommentar
Dette er det første x360 spillet som får deg til å spille, du er motivert pga. de fine achivmentene ;D

7354982[/snapback]

Hehe :D

 

Er ikke achivement hore du :innocent:

 

Dette spillet får deg til å spille hele tiden, men det er pga at spillet er så fantastisk bra og morsomt. Jeg har rundet spillet 2 ganger allerde og har lyst å runde det enda flere ganger. Men helst i co-op. Da er det sinnsykt mye morsomere.

 

Online biten er jo bare helt suveren.

Lenke til kommentar

Får vel legge tagget mitt till her jeg og. Er som signaturen sier Su Kaolla.

Selv om... *snufs*... jeg ikke kan spille det før jul :cry:

Hadde tenkt å kjøpe spillet her om dagen, men, hva er det jeg ser? En liten Lefdal pose, rørende dårlig skjult i gangen. Inni er det Gears of War... Julegave...

JULEGAVE?!?!?! :ohmy:

Åh nei! Blir ikke noe GeOW på meg før den 25. desember...

Jaja, hvet at dere vil huske meg. INGEN kan motstå et så sexy tag som Su Kaolla.

Er foresten en 16/17 år gammel OG høflig kjekkas.

Snx da :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...