Gå til innhold

Gears of War-Livevenner!


Kaiuss

Anbefalte innlegg

Plz noen send friend request til meg, skriv gjerne hva dere heter her, så jeg vet at det er dere ;) Godtar imorra, skal legge meg nå

 

 

Nicket var once again; SaintedThomas

 

 

PS; Hvordan kan man velge hvem man skal spille med?

 

PS2; Jeg hører ikke når folk snakker over mic i multi, hva er galt, noe jeg må stile på?

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Plz noen send friend request til meg, skriv gjerne hva dere heter her, så jeg vet at det er dere ;) Godtar imorra, skal legge meg nå

 

 

Nicket var once again; SaintedThomas

 

 

PS; Hvordan kan man velge hvem man skal spille med?

 

PS2; Jeg hører ikke når folk snakker over mic i multi, hva er galt, noe jeg må stile på?

7313975[/snapback]

 

Hehe, godta min friend recuest er du snill. Gamertag: OwnedToast GoN. Vi spiller av we speak

Lenke til kommentar

Gjort det nå helland, spillte igjennom halve kapittel 4 med en amerikansk fyr, ganske hyggelig, men når jeg skulle avslutte ble ikke mitt spill lagra, det var jeg som joina han :/ Har avslutta nå, men er det noen som kanskje har tid til å hjelpe meg imorgen ca. 20.00-21.30 elns? Synes singelplayeren var fet! :D Har virkelig fått kontrollen inn i hodet ;)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er meget keen! Er totalt noob foreløpig, men dere får leve med det.

 

EddiJoJo, er tilgjengelig sånn fra fem på ettermiddagen og utover!

 

Jeg vet ikke helt hvordan dette friends greiene virker heller, siden jeg så langt kjenner...null... andre som har 360 :) Så noen tips og vink er hjertelig velkomne!

 

Kan jeg legge det til via web forresten? Og så oppdaterer det seg mot boksen når jeg logger på live?

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Gamertag: craaash

Søt topic. Lookin' forward to chainsawing you in the face, kids.

 

Kan jeg legge det til via web forresten? Og så oppdaterer det seg mot boksen når jeg logger på live?

7320915[/snapback]

Yessir.

http://live.xbox.com/en-US/profile/Friends.aspx

Logg inn. Skriv inn gamertag oppe til høyre og trykk Add Friend.

Endel enklere om du ikke har USB-tastatur til 360'en, ja.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...