Gå til innhold

Endringer i retningslinjene


Anbefalte innlegg

Ja ser ikke det helt jeg heller, står klart og tydlig, Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode

 

Forresten, takk for skifte av sig. Zethyr  :D

7226576[/snapback]

Ikke glem fortsettelsen: og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker.

Dvs. ikke alle slags BBKoder ;)

7226963[/snapback]

Ok da :p men da skjønner jeg ikke hvorfor det har blitt ulovlig å midtstille/høyerestille signaturen :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Signaturer kan kun inneholde vanlig tekst, samt BBkode som lar deg endre på farge/størrelse, samt lenker.

 

OK, følgande er tillatt:

Størrelse 0

Størrelse 1

Størrelse 2

Farget tekst.

Lenker

Tjukk tekst

Understrek

Kursiv

Midtstrek

 

Ikkje tillatt:

 

Quote-boks

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skjul-boks

Code-boks

Høgrestilt

Midtstilt

 

Noko sånt?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke poenget med at høyre/center ikke skal være lov. Det er ikke forstyrrende i det hele tatt, slik som quote, spoiler og code er. Rett og slett utrolig. Det er jo en signatur på akkurat samme måte, bare det at den er flyttet litt.

7251103[/snapback]

Vi har en rask intern diskusjon om det, målet var å stoppe spoilere etc, ikke alt av tekst ;)

Lenke til kommentar
Signaturer kan kun inneholde vanlig tekst, samt BBkode som lar deg endre på farge/størrelse, samt lenker.

 

OK, følgande er tillatt:

 

Tjukk tekst

Understrek

Kursiv

Midtstrek

7249059[/snapback]

I setningen din, hvor står det at understrek og midtstrek er lov? Kursiv og tjukk tekst har jeg hittil tolket veldig løst til å være en "endring av størrelse", selv om dette egentlig ikke er slik det skal tolkes (og dermed bør spesifiseres fra admin hva de mener).

 

Å endre skrifttype er vel heller ikke lov?

Lenke til kommentar
Tja, det er vel ikke verre enn å midtstille signaturen uten BBcode, og heller bruke Alt+0160, som jeg har valgt å bruke for at signaturen ikke skal være venstrestilt. Det finnes da ikke noe ulovlig med det?

7251495[/snapback]

Det blir ikkje meir lov sjølv om du nyttar andre metodar, poenget er ikkje kva som står i BB-koden, men kva som står i signaturen.

Lenke til kommentar

Asså dette er bare DUMT!

Jeg hadde mine to nederste linjer i (right) og øverste i (center) de to nederste i right for at de ikke skulle synes så veldig godt, men så får jeg ikke lov å ha de der!?!??!!?

Men de som har en signatur som ser ut som ett eller annet fra 60-tallets hippi tid skal få lov til det!? DET er bare ja...

 

(quote) , skjul osv. er jeg helt enig med dere i, få det vekk! Men asså man må da for pokker få lov å flytte teksten hvor man vil!?

 

:nei::thumbdown:

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...