Gå til innhold

Endringer i retningslinjene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å ha ASCII-ting o.l. i signaturen. Dette er jo i utgangspunktet ren tekst :)

 

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Vi får altså lov til å ha signaturer med farger som neonskilt, men ikke lov til å høyrestille skriften med [ right]-tags?

7218985[/snapback]

Det står da ingen steder at du ikke kan høyrestille skriften din. Hvorfor man skal ha farge eller høyrestilt skrift skjønner jeg ikke, jeg ser frem til forumet kutter ut signatur og avatar helt!

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Syns HW.no har mye bra regler for ett forum, se på f.eks Bilforumet.net der er det så VELDIG rotete, folk har SVÆRE bilder i signatur, osv osv. Det blir fort litt for "uryddig"..

 

Men på en annen side, syns jeg at også "Runar" sin signatur (2 poster opp) er litt.. irriterende.. og den syns jeg ikke skulle vært "godkjent"..

Lenke til kommentar
Syns HW.no har mye bra regler for ett forum, se på f.eks Bilforumet.net der er det så VELDIG rotete, folk har SVÆRE bilder i signatur, osv osv. Det blir fort litt for "uryddig"..

 

Men på en annen side, syns jeg at også "Runar" sin signatur (2 poster opp) er litt.. irriterende.. og den syns jeg ikke skulle vært "godkjent"..

7220342[/snapback]

 

Hva er galt med min? Fargene? Ingen ting med den som bryter de nye reglene.

Lenke til kommentar
Det står da ingen steder at du ikke kan høyrestille skriften din. Hvorfor man skal ha farge eller høyrestilt skrift skjønner jeg ikke, jeg ser frem til forumet kutter ut signatur og avatar helt!

7219024[/snapback]

 

Det er korrekt, men det står at du ikke kan bruke BBCodes for å få det til. BBC kan nemlig kun brukes til farge, størrelse og lenker. Hvordan skal du da gjøre det?

 

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker.

 

Ut av dette tolker man vel at man ikke kan bruke right, center og font blant annet.

 

Foreslår forresten at det ikke er tillatt å bruke tegn/bokstaver/tekst for å lage mønstere/bilder ut over det som er nødvendig for forståelsen av signaturen.

 

Gil

Endret av Gilbert
Lenke til kommentar
Jeg så denne signaturen i dag, og selvom den hadde riktig skriftstørrelse, ikke inneholdt noen bilder og så videre, bør det settes grenser. Jeg mener denne var litt på kanten.

 

18227.jpeg

7219092[/snapback]

Ja, det synes jeg også. Jeg håper at det blir endringer i retningslinjene til å forby slikt.

 

Jeg kommer til å bevare min en liten stund lengre, men så skal den bort.

 

 

 

edit: I og med at midstilling, høyrestilling osv. ikke er lov, og jeg ikke gidder å bruke ALT+0160-spam til å få den justert slik den er, tror jeg at jeg endrer signaturen med en gang.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Bra regler! Men #12 er litt forvirrende formulert.

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel

kan tolkes som at BBKode ikke er lov, eller at kun farge, størrelse og linker i BBKode er lov (noe det virker om om flere her har gjort). Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Bra regler! Men #12 er litt forvirrende formulert.
#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel

kan tolkes som at BBKode ikke er lov

7225909[/snapback]

Hvor da?

Lenke til kommentar
Bra regler! Men #12 er litt forvirrende formulert.
#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel

kan tolkes som at BBKode ikke er lov

7225909[/snapback]

Hvor da?

7226142[/snapback]

Ja ser ikke det helt jeg heller, står klart og tydlig, Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode

 

Forresten, takk for skifte av sig. Zethyr :D

Lenke til kommentar
Ja ser ikke det helt jeg heller, står klart og tydlig, Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode

 

Forresten, takk for skifte av sig. Zethyr  :D

7226576[/snapback]

Ikke glem fortsettelsen: og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker.

Dvs. ikke alle slags BBKoder ;)

Lenke til kommentar
Syns HW.no har mye bra regler for ett forum, se på f.eks Bilforumet.net der er det så VELDIG rotete, folk har SVÆRE bilder i signatur, osv osv. Det blir fort litt for "uryddig"..

 

Men på en annen side, syns jeg at også "Runar" sin signatur (2 poster opp) er litt.. irriterende.. og den syns jeg ikke skulle vært "godkjent"..

7220342[/snapback]

 

Hva er galt med min? Fargene? Ingen ting med den som bryter de nye reglene.

7220575[/snapback]

 

Fordi den er rotete, ser ut som om det er no galt med nettleseren min, og den har ingen "praktisk betydning", den bare er der for å ta plass..

 

Vanskelig å lese er den også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...