Gå til innhold

Endringer i retningslinjene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det å ikke tillate quote boks synes jeg kan være ganske så uheldig i noen tilfelle.

Kan du kome med nokre eksempel?

 

Men hadde det ikke vært lurt å sette forbud mot farger i signaturen også?

 

Hvis man mener quotes er irriterende, må jo det være like irriterende mener jeg.

Hadde eg hatt diktatur på forumet ville fargar vært forbudt, har lufta det ein gang, men trur ikkje det blir lagt ned noko forbud mot fargar.

 

Ellers må eg igjen få takke for denne endringen, kjempegreier! :w00t:

Lenke til kommentar
Hadde du hatt diktatur ville det vel ikke vært mer enn 5-6 personer på forumet heller da?

7217292[/snapback]

Kven har sagt det? :hmm:

7217307[/snapback]

Det jeg mener er at hvis det skulle bli ulovlig å ha farger i signaturene, ville folk stukket fra forumet på grunn av de strenge reglene.

 

Folk ønsker litt mer frihet, og vil gjerne velge farger i signaturen selv, uten å måtte folhold seg til regler ang. farger.

 

Spoiler, bilder og qoutes hører ikke hjemme i signaturer, men farger må da være lov å ha.. :D

Lenke til kommentar

Dersom folk forlater eit forum på grunn av restriksjonar i signaturen kan dei ha det så godt. Eg er ikkje her for å lese signaturar i alle regnbogens fargar, eg er her for å lese innlegga, det som står over den stipla linja.

 

Designet på forumet er meget bra og alle fargane matchar kvarandre, eg synest derfor det blir forstyrrande med ein masse raud, skrikande tekst i signaturen som tross alt ikkje er det eg vil fokusere på.

 

Mange har spurt meg kvifor eg ikkje slår av signaturane i kontrollpanelet, det er fordi eg vil ha signaturar, men ikkje signaturar som tar oppmerksomheten vekk frå innlegget.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Edit: Det står "Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet...". Betyr dette at man kan ha flere hvis man ikke bruker mer enn en?

7217620[/snapback]

Ja, han skrev jo at din gamle bruker måtte slettes / stenges av en moderator, så kunne du opprette en ny en.

 

Før kunne jo hver person bare ha én bruker, men nå kan man ha flere så lenge kun den ene blir brukt. :D

Lenke til kommentar
Er det lov med andre skriftstyper eller ikke? Forsto ikke helt hva dere kom fram til.

 

Edit: Det står "Det er ikke tillatt å ha mer enn en aktiv konto på forumet...". Betyr dette at man kan ha flere hvis man ikke bruker mer enn en?

7217620[/snapback]

 

Ser egentlig ikke problemet

 

Skrift er skrift uansett skrifttype, og en aktiv brukerkonto er EN aktiv brukerkonto. :)

Lenke til kommentar
For en jobb det må være å sjekke alle 100 000 brukeres signaturer da? :innocent:

7217577[/snapback]

Hvorfor skal man gjøre det da? Det er jo bare å ta "ulovlige" signaturer etter hvert som man ser dem i forumet.

7217977[/snapback]

 

Nettopp det vi gjør, ca. 5-10 stk blir innrapportert pr. døgn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...