Gå til innhold

Spillverket.no: Klaging på månedens leseromtale


Anbefalte innlegg

Hvorfor vil dere forsvare vinneromtalen uten noen grunn? Det er åpenbart at den er dårlig skrevet og har altfor mange skrivefeil!

Hvorfor sier dere at jeg er en dårlig taper? Jeg fikk 6 på norsk-tentamen siste året på Videregående og sendte inn igjen stilen for å få dårligere karakter; jeg mente det var andre som fortjente den karakteren mer enn meg...

7208436[/snapback]

 

Og du ville ha reagert hvordan hvis dommerne plutselig bestemte seg for at du ikke har vunnet like vel, og ikke får premiene?

 

(hva har det med at du fikk 6 på en prøve med dårlig taper å gjøre? Å få 6 på en prøve ser ikke jeg på som et tap akkurat)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

"Veldig mye kan sprenger - og da snakker jeg ikke om noen granater som freser litt eller kinaputter" (Veldig mye kan sprenge. Granater freser ikke, de sprenger, i motsettning til kinaputter)

 

 

7207889[/snapback]

 

Hva? sprenger ikke kinaputtere? Det var nytt for meg... Lurer på hva det var jeg lekte meg med i mine yngre dager :hmm:

Lenke til kommentar
Hva? sprenger ikke kinaputtere? Det var nytt for meg... Lurer på hva det var jeg lekte meg med i mine yngre dager :hmm:

7208505[/snapback]

 

Skal ikke se bort i fra at det var granater eller raketter ...

 

Edit: En granat kan vel frese.... røykgranaten kan frese, eller CS-gass granaten (fysjom).

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Det var muligens litt dumt å bruke den 6'er greia, men det jeg mente med det var at jeg aldri protesterer på noe hvis det ikke er grunn til det... jeg protesterer ikke bare for å protestere, eller for å vinne selv. Hvem som helst ellers burde vunnet denne månedens konkuranse! Bare ikke han som vant...

 

Det er dumt å sammenligne kinaputter med granater. Hvis han prøver å skape et bilde av to motsetninger burde han f.eks sagt kinaputter og kruttlapp-pistoler, i motsetning til de store eksplosjonene man ser i spillet.

Lenke til kommentar

Ærlig talt.. Mad-hatter, svelg stoltheten din og prøv på nytt.

Ny måned - nye muligheter. Og for sikkerhets skyld, kjør den neste omtalen din gjennom en spellchecker - og da mener jeg ikke en sånn "oh thats a fireball spell", men en sånn "åh der skreiv du feil gitt". (Jada, jeg VET at det heter stavekontroll på norsk.)

(Og du vil ikke ha Dark Messiah alikevel, den er full av bugs!) :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg kan også komme med forslag til noe som absolutt IKKE er vakkert (i tillegg til den vakre historien om 6'eren), f.eks historien om animiefilmen Appleseed; den dårligste animerte filmen noensinne... Hva du enn gjør ikke se den!

7208563[/snapback]

 

... den der har du kommet med før i en annen tråd. Din troverdighet som en seriøs person svekkes ikke mindre med slike utsagn. Kanskje på tide å gi seg mens du enda har minimalt med ære i behold.

Lenke til kommentar

Tipper at du hadde vunnet om du hadde brukt like mye tid på din omtale som du brukte på å finne feil hos vinneren sin..

 

Selvom du mener omtalen til vinneren var dårlig, gjør den ikke omtalen din noe bedre. Ser du hva jeg vil frem til....?

 

Hvis du virkelig mener du er flink til å skrive (type karakter 6), bør du ha null problemer med å kapre plassen neste måned. Bruk heller tida på å servere noe topp til da.

 

Victurus!

Lenke til kommentar
Hvorfor vil dere forsvare vinneromtalen uten noen grunn? Det er åpenbart at den er dårlig skrevet og har altfor mange skrivefeil!

7208436[/snapback]

Det er ikke dermed sagt at din er så himla bra. For det er den ikke.

 

Gå og grin til mamma, slik du utvilsomt gjør hvis du får dårligere karakter enn du forventer på en prøve... Hvis mamma tar en telefon til Gamer så ordner det seg nok som det pleier.

 

Edit: Nå ser jeg at en moderator skriver litt her, så dette blir nok siste innlegg i denne unødvendige tråden ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Syns oppførselen din er virkelig tragisk nå mad-hatter...

Han vant denne måneden, ferdig med det.. kanskje han ikke var særlig god, men kanskje de andre artikkelene var elendige utifra den.. derfor vant han.. altså, den beste vant... Neste måned er det kanskje en annen.. Ting går opp og ned...

Noe føles kanskje urettferdig... men kanskje noen føler akkurat det samme når feks du vinner?!

Syns du skal la dette passere og fortsette med dine omtaler så skal du nok se at alt ordner seg..

 

Dommerne har bestemt deg, de har lest igjennom, diskutert og kommet til en dom... Dommen har blitt publisert og den står selvfølgelig der for alltid...

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Hvorfor vil dere forsvare vinneromtalen uten noen grunn? Det er åpenbart at den er dårlig skrevet og har altfor mange skrivefeil!

7208436[/snapback]

 

Hehe, den andre omtalen kunne ha vært skrevet av en ape, og folk ville ha forsvart den. Når du kommer med utsagnet "Jeg [...] fortjente å vinne", så må du skjønne at folk hever øyenbrynene og svarer deretter. Det er fint at janteloven ikke er så godt innarbeidet i deg, men det får liksom være grenser.

Lenke til kommentar

Synes vinneramneldelsen var litt intetsigende, en slags floskelparade med billige setninger av typen:

Noen vil kanskje mene at Black har en relativt tynn historie - jeg mener det motsatte."

 

OP sin anmeldese synes jeg var litt ustrukturtert, og bar preg av mange delsetninger og paranteser, samt en del "jeg skriver som jeg snakker"-bruk av fremmedord ("stunlocka", "exp" osv.).

 

Alt i alt ga ingen av anmeldelsene meg noe særlig profesjonellt inntrykk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...