Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Han er vel knapt verdt halvparten.

Som en spiller jeg faktisk enig, men selve fyren er gull verdt.

 

Så for meg er det litt vemodig at han forlater klubben, til tross for en påstått helt latterlig høy pris.

Lenke til kommentar

God pris, men langt i fra deilig. Luiz vil bli savnet.

 

 

Selvfølgelig ikke deilig i den forstand at jeg liker fyren, men for den summen så kan man ikke takke nei og vi trenger pengene.

I tillegg så er Luiz mest likt for den han er av banen, på banen har han enda ikke markert seg skikkelig og overbevist nok. Så hvordan PSG klarer å konkludere med en sum opp mot £50m er umulig å forstå. Jeg kommer til å savne engasjementet til Luiz av banen, men på banen vil vi finne et billigere og bedre alternativ. Det er jeg 100% sikker på.

Lenke til kommentar

Æsj, det var en skikkelig gavepakke til Chelsea. Muligens et enda verre kjøp enn Carroll, jeg trodde det skulle ta mange år før det skulle skje.

 

Greit nok at PSG kan selge spillere for å holde seg innenfor FFP, men om de ikke bryter FFP er de nå dømt til å gå svekket ut av overgangsvinduet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris?

 

At de kommer til å selge Cavani er noe jeg bare tror de kommer til å gjøre. Det må de nesten gjøre med mindre de skal bryte FFP reglene... igjen.

 

Så lenge de ikke får spillenekt i CL, virker det ut som de gir faen.

Lenke til kommentar

Tror Cavani har sagt han blir. At Luiz blir et kjøp ala Torres og Carrol skjer ikke. De har betalt blodpris, men han vil til syvende og sist forsterke dem. Luiz har fått mye kritikk, der ikke alt har vært fortjent. Han gjør mye rart, men det var mer tidligere i karrieren. Dessverre er det umulig og ikke drite seg ut av og til, spesielt som midtstopper, og da får han høre det langt mer enn andre.

 

Ekstremt spent på hvem som skal erstatte han. Pogba hadde vært noe.

Lenke til kommentar

 

 

Hva går ryktene rundt Cavani ut på? Hvem er mest interessert, og pris?

 

At de kommer til å selge Cavani er noe jeg bare tror de kommer til å gjøre. Det må de nesten gjøre med mindre de skal bryte FFP reglene... igjen.

 

Så lenge de ikke får spillenekt i CL, virker det ut som de gir faen.

 

 

Personlig håper jeg PSG blir utestengt. Dessverre kommer aldri FFP til å funke. Det er bare som å sette opp en bomstasjon for å generere mer inntekt til mafiaen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...