Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så kampen ferdig nå, heldige som fikk straffe på slutten der, men så vi var også uheldige som filk 2målet imot oss, og Ramires dive ikke,.

 

Som jeg alltid har ment, det går får sakte i den siste delen av spillet, 1touch fotball er fraværende, Ivan med de meningsløse innleggene..må si jeg liker Willian, jobber knallhardt og er god og rask med ballen..

Lenke til kommentar

Det var verken en dive eller straffe. Ramires løper rett inn i forsvarer, skulder til skulder, og faller. Ingen verdens ting forsvareren kunne gjorde. Forferdelig dårlig call av dommeren. Samme fyren som ga Bale gult kort for filming for dette mot Sunderland i fjor.

ibifbh59crQmqs.gif

 



Skjønner ikke hvorfor Schurrle ble benket, i tillegg til Mata? Willian har ikke imponert meg så langt. Av de tre på off midt er det vel kun Oscar som burde ha fast start.

Vet ikke hvilke kamper du har sett, Willian har imponert samtlige jeg har diskutert med. Meget høy workrate, løper og løper, kvikke bein og god teknikk. Perfekt ving som vi har bruk for. Oscar er bedre defensivt enn Mata, men bidrar lite offensivt. Slik jeg ser det er Oscar en "attacking midfielder" mens Mata er mer en "playmaker". Endret av Dysfuncti
Flettet sammen dobbelpost
Lenke til kommentar

Japp, men det hjelper lite hvor mye han jobber om det bidrar til 0. Vi kan også plassere enn tippeligaspiller og be han jobbe rævva av seg. Gjør lite nytte for laget. Kanskje dårlig sammenligning da Willian har typ uendelig mye mer klasse enn en tippeligaspiller, men det var for å vise et poeng.

Lenke til kommentar

Joda, må være god i tillegg, men det kommer nok etterhvert. Han og Azpilicueta gav oss tilbake ballen flere ganger på høyresiden forresten. Morsomt å se de samarbeide der.

 

817540280.gif?1382744827

 

Hvorfor kan ikke Ivanovic sentre til kantspilleren som er der oppe å la han legge inn istedet. Innleggene hans er så forutsigbare at det ligner ingenting. Hadde riktignok ikke så mange idag tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Det var verken en dive eller straffe. Ramires løper rett inn i forsvarer, skulder til skulder, og faller. Ingen verdens ting forsvareren kunne gjorde. Forferdelig dårlig call av dommeren. Samme fyren som ga Bale gult kort for filming for dette mot Sunderland i fjor.

 

ibifbh59crQmqs.gif

 

 

 

Helt utrolig. Nå var ikke det i går noen dive heller, men det var i det minste ikke noen straffe. Bale skulle selvfølgelig hatt straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...