Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å se for meg at Lukaku ville giddet å gå på lån hvis han hadde fått en "fair" sjanse til å bli Chelsea sin faste spiss, men skal vel sies at med den type fotball dere spiller så ville Lukaku trolig ikke vært i nærheten av like effektiv som han er for Everton.

 

For med ballen i beina og ryggen mot mål er han fortsatt et godt stykke unna de beste.

Lenke til kommentar

Men han kan jo ikke vite om han får en fair sjanse når han ikke prøver? Eto'o har bevist at han kan ta plassen til Torres, og Torres har bevist at han kan ta plassen til Eto'o så lang denne sesongen. Så hvorfor skal ikke Lukaku kunne ta plassen deres? Det at han kan få det vanskelig mot lag som legger seg bakpå stemmer nok ja. Greit nok med tanke på VM i sommer, men blir bare dumt når holder på slik som Suarez gjorde forrige overgangsvindu. Uprofesjonelt.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Han var ganske god når han var hos oss da. Spesielt i preseason. Men har sine svakheter.

 

Mye press på oss nå. Kan ta 2. Plassen.

 

Syntes han hadde en liten periode hvor han var ganske brukbar, men generelt sett så man at han ikke holdt et nivå som var i nærheten av de bedre klubbene i Premier League. I preseason fulgte jeg ikke med på han må jeg innrømme, men som oftest så pleier mindre gode spillere å prestere godt under preseason for så å vise sine "true colours" når sesongen sparker i gang. Syntes særlig på den siste der at Moses har innfridd.

Lenke til kommentar

"It was good, in the second half he gave us what we needed, I needed him to come inside and be a bit of a winger and come inside and connect with the attacking players, he did that well."

"We also needed him to control Luke Shaw because the kid goes forward, and he was also a big support to Ivanovic, so his performance was good."

-Jose Mourinho; source: chelseafc.com

 

u9DqZrE.gif

 

 

Courtois kåret til La Ligas beste keeper.

 

Lenke til kommentar

Jeg er en av de eneste/mange som syns Cech har vært immun mot kritikk en god stund nå, og det jeg har sett av Courtois i Atletico har vært (krem) overbevisende. Ser du på det som usannsynlig at han skal ta plassen til Cech i en ren duell?

 

Annet tema, men sinnsykt hvordan Atletico har spydd ut med stjerner de siste årene. Nå kjenner jeg åpenbart ikke til Courtois-situasjonen i det hele tatt, men antar at det er Atletico som har gjort han til "den han er" nå? Er flau over å ikke ha fått med meg dette, men setter det på skitt-au-kontoen.

Lenke til kommentar

Jeg er en av de eneste/mange som syns Cech har vært immun mot kritikk en god stund nå, og det jeg har sett av Courtois i Atletico har vært (krem) overbevisende. Ser du på det som usannsynlig at han skal ta plassen til Cech i en ren duell?

 

Annet tema, men sinnsykt hvordan Atletico har spydd ut med stjerner de siste årene. Nå kjenner jeg åpenbart ikke til Courtois-situasjonen i det hele tatt, men antar at det er Atletico som har gjort han til "den han er" nå? Er flau over å ikke ha fått med meg dette, men setter det på skitt-au-kontoen.

Altså jeg synes Cech er PL beste keeper, og i mine øyne så har han vært det siden Van der Sar ga seg..Vanskelig å kritisere synes nå jeg, fordi han er så god :)

Og dette med at Cortouis ALLEREDE er så god, kom kanskje litt overaskende på Chelsea, ikke vet jeg, mn pr.dags dato så ville jeg ha beholdt Cech framfor T.C..men blir spennende å se om fyren gidder å ta et nytt lån i A.Madrid. Og ja, imponrende å se hva D.Simone har gjort med A.Madrid og utviklingen av keepern vår..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Courtois er på sitt tredje lån hos A. Madrid, derfor kan han ikke ta en sesong til. Han har 2 år igjen på kontrakten hos oss. De eneste utfallene er vel:

 

1 - Selg Cech, Courtois førstekeeper

2 - Selger Courtois, fortsetter med Cech som førstekeeper

3 - Ett nytt utlån i en annen klubb

4 - Beholder Cech og Courtois, rullering (dette er vel sjelden, spesielt i Chelsea)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...