Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Mourinho dropper 4-3-3 framover og går tilbake til 4-2-3-1..

 

Når Mourinho kom til Chelsea, så var det slike kamper jeg hadde håpet på vi ikke skulle se, kjedelig defensiv fotball, der vi skal safe inn resultat..WTF! Men så tenkte jeg vi kan jo umulig spille kjedelig fotball med DE offensive midtbanespillerne vi har..Hva gjør han? Han benker samtlige..

 

Begynner også å bli drittlei av å se Mata og Luiz på benken, savner Mata, hans krempasninger og kreativitet, så savner jeg Luiz med sine pasninger og driv framover.

 

Og kan noen PLIZ si til Ivan at han skal slutte å legge inn, kan vi begynne å bruke Azpi her snart istedet.

Ramires med sine feilpasninger, digger arb.kapasitet hans, men bortsett fra det aaaaaah..

Lamps, kan ikke spille 2 kamper på rad tydeligvis, og har mistet magien sin dessverre. Usikker på om han kan spille 90min med fotball også..

Mikel er Mikel, sku ønske jeg så litt mer framover pasninger og litt mer kreativtet..

 

En siste ting, etter kampen skylder Mourinho på slitne spillere og bla bla..Men, med vår BREDE tropp skal det ikke være lov å skylde på slitne spillere,.

Lenke til kommentar

Føler litt at Mourinho har blitt litt feig og ikke vil inrømme at han bør bruke Mata. Er nesten alltid de samme som spiller uansett hvordan den forige kampen gikk! At Mata og KdB ikke blir brukt skjønner ikke jeg, og skjønner hvertfall ikke hvorfor Willian ble kjøpt. Det er mer et luksuskjøp spør du meg, for vi har mer enn nok med spillere og rulere med. Føler at det blir sånn at vi viser at vi kjøper heller stjerner enn at alentene skal få prøve seg. Skulle virkelig ønske at de de turte å bruke de unge spillerne.

Lenke til kommentar

Forstår godt frustrasjonen. Selv om jeg synes Willian er en av de beste offensive spillerne vi har, var det ikke spesielt nødvendig å hente han. Ville heller forsterket midtbanen feks. Ramires - Lampard kan ikke brukes flere kamper på rad. Nå forsterket vi strengt tatt den posisjonen og, men det er kjipt at MvG ble skadet.

Lenke til kommentar

Seriøst, hva F#¤"..Hva skjer til sommeren når Marin og Moses er tilbake..Blir nok solgt vil jeg tro..

 

Liker Willian veldig godt, men ja vi kunne ha spart de 30mill for å si det sånn, men nå som vi har han la oss få det beste ut av fyren, jeg personlig mener at han er bedre enn Schurrle..

 

Det vi trenger akkurat nå er en SOLID defensiv midtbanespiller, men om par mnd`er så har vi MVG tilbake og Romeu kommer jo også tilbake fra lån.

 

I januarvinduet så håper jeg vi lånet ut KDB og ikke selger, tror også Ba blir solgt..

 

Har lest også at vi blir linka til Luke Shaw noe jeg synes vi burde gå for, Cole drar på åra, og Bertrand har ikke tatt steget opp(ennå) Vet at vi også har kjøpt en Chilener som heter Cuevas, som kan spille i denne posisjonen har aldri sett han spille, men regner med at han blir lånt ut noen sesonger til..

 

Og Lampard kan godt bli benka til neste kamp, samme med Oscar og la Mata spille istedet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...