Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endte opp i en tøff gruppe, men dette er lag vi burde klare å slå, og forhåpentligvis vinner vi gruppa.

 

Kampene mot Danmark burde gå greit, Juve er vel den tøffeste motstanderen som spilte hele sesongen uten tap, og Shaktar med offensiv rask fotball.

 

Drogba var med i top 10 beste spiller, kom på 7plass hva syns dere om det? Så de ikke han spille i PL?

Lenke til kommentar

Fellestur til Danmark, anyone? Tror CSN skal arrangere. Og jeg har jo en del lojalitetspoeng der nå. :wee:

 

I tillegg har jeg jo True Blue medlemskap, men det går vel også på CL-kamper?

Er lett med om det passer. Har ikke vært medlem av CSN på noen år - men True Blue skal nok funke for CL også ja.

Lenke til kommentar

Hvis Sturridge blir lånt ut, da begynner det vel å bli veldig tynt i spissrekka? Så jeg tror han blir.

 

Og ja, jeg var også en av dem som trodde Hulk var bankers, men ser at vi blir linka til Schurrle :/

 

Kan egentlig ikke skjønne hva vi holder på med, hvis det stemmer.

 

Vi låner ut Lukaku og kjøper inn en spiss/ving Moses.

 

Vi låner ut Sturridge, og kjøper inn en ving-Schurrle?

Lenke til kommentar

For å være i det optimistiske hjørnet kan jeg si at det er litt bra. MYE bedre at vi gikk på en smell her enn i en PL-kamp. Hadde vi vunnet denne hadde det vært glemt i løpet av neste uke. Bedre at vi kan finne svakheter og komme tilbake sterkere. Ikke overrasket over Falcao. For en spiller han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...