Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene har gått på at han visstnok har en klausul i kontrakten som sier at han kan gå når han vil.

 

@GuillemBalague:

Got to the bottom of the Drogba story reported in Spanish press. FCB say they don't want him. Drogba's ppl say he will join Shangai in July
Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Nopes,.Tror han han kommer til klubben 01.07. når o.vindet åpnes.

 

-------Cech

 

Ivan-Terry-Luiz-Cole

 

--Ramires-Mikel

 

Hulk-Mata-Hazard

 

-----Torres

 

Lukter PL gull her, kanskje vi blir første klubben til å ta vinne CL to år på rad?????

 

En annen ting jeg har tenkt på er at nå som Bosingwa og Ferraira drar, kanskje vi kan bruke Ramires der? Tror han hadde passet ganske bra i den rollen?

 

Så håper jeg Torres hele tia truer bakrommet til motstanderne og ikke kommer ned for å være med i spillet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Umulig å spå hvem som går av med seieren. Selv om rdm har gjort det bra blir det spennende å se hvordan det går når det blir for dumt å legge seg bakpå i pl. Vi tapte jo mot city. Kan med ingen garanti si at vi vinner. Det er rett og slett for stor konkurranse i fra united, city, arsenal og kanskje spurs. Men det er derfor jeg elsker pl.

Lenke til kommentar

En annen ting jeg har tenkt på er at nå som Bosingwa og Ferraira drar, kanskje vi kan bruke Ramires der? Tror han hadde passet ganske bra i den rollen?

 

På benken?

Nei, Ramires er jo en spiller som kan brukes nesten overalt på banen, så tenkte jeg de kampene Ivan er evt skadet eller sliten, så kanskje Ramires kan prøve seg som høyreback, tror han hadde gjort sakene sine bra der, gutten har utholdtent, fart, høy arbeidsmoral, bra defansiv og offensiv,.

 

Hvor syns dere Ramires passer best og i hvilken formasjon?

Lenke til kommentar

Umulig å spå hvem som går av med seieren. Selv om rdm har gjort det bra blir det spennende å se hvordan det går når det blir for dumt å legge seg bakpå i pl. Vi tapte jo mot city. Kan med ingen garanti si at vi vinner. Det er rett og slett for stor konkurranse i fra united, city, arsenal og kanskje spurs. Men det er derfor jeg elsker pl.

Jeg garanter ikke at vi vinner, men er ganske sikker på at vi kommer til å kjempe om topp 3 plassene i år, vi hadde jo ikke Hazard evt Hulk i forrige sesong, hvis Hulk kommer så tror jeg han blir suksess med engang, mens Hazard trenger nok 1 eller 2 sesong på seg,.

 

Og med Hulk så får vi en som kan ta frispark og straffer,.

Lenke til kommentar

City er stadig favorittene til å vinne. Det er de uavhengig av om Hulk kommer eller ikke. De vil uansett ha den beste stallen. Dessuten kan man stille spørsmålstegn ved RdM. Det ville vært urimelig å ikke gi han ny kontrakt etter at han vant CL. Men det er ikke til å stikke under stol at han hadde mye flaks i den cupen. Og vi skal ikke glemme at AVB faktisk hadde et høyere poengsnitt i PL enn RdM (1,70 vs 1,50). Chelsea må løfte seg mange hakk fra i fjor, da de ikke var i nærheten en gang. Og de kommer nok til å forbedre seg, men neppe nok til å vinne PL. Kampen om tittelen kommer nok en gang til å stå mellom City og United.

Lenke til kommentar
Jeg mener et fornuftig mål må være topp 4 og ferdig utskiftning av stallen.

 

Enig med det, og skulle ønske at de starter å bruke egenutviklede spillere. Ikke rart at de beste talentene ikke går til Chelsea når de ser at de ikke blir satset på når de nærmer seg senioralderen. Blir bare kjøp av nye spillere istendenfor å la ungutta prøve seg.

Lenke til kommentar

Enig med det, og skulle ønske at de starter å bruke egenutviklede spillere. Ikke rart at de beste talentene ikke går til Chelsea når de ser at de ikke blir satset på når de nærmer seg senioralderen. Blir bare kjøp av nye spillere istendenfor å la ungutta prøve seg.

 

Dette har eg kritisert Chelsea for i denne tråden. Fikk huden full med at eg alltid var ute etter å klage på pengebruken til Chelsea....

 

Talentbruken er et veldig godt tegn på at klubben bare kommer til å fortsette med kjøpene sine. For talentarbeid tar tid, og man er nødt å være tolmodig. Men man må også gjøre noe....

Lenke til kommentar

Det er da bare å kritisere både talentutviklingen og tidligere pengebruk. Begge deler er noe jeg misliker hos chelsea, men vi er der vi er takket være pengene og vinnermentalitet. Angående statistikken en mellom avb og rdm synes jeg den blir for enkel. Den fokuserer bare på pl, avb satt mye lengere, rdm hadde et mye tøffere kampprogram der flere kamper i pl ble nedprioritert. Enhver chelsea-supporter som fulgte med vil kjenne igjen dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...