Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Di Matteo said: “Taking over at the start is obviously different to taking over during the season, but we’re again going to have a lot of games.

 

 

“I look at our first week and one game has already been rescheduled, so we’re going to start with three games in six days.

 

“But the end of last season was very special and we’ve shown that we have the quality and the players to be able to compete.”

Lenke til kommentar

Rettsaken til Terry begynner vel i morgen og. Tror vi burde belage oss på å være uten han i starten av sesongen. Ut ifra det Suarez fikk så kan han vel få maks 7 kamper. Må altså stå over Arsenal om man skal se på topplag vi møter.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Rettsaken til Terry begynner vel i morgen og. Tror vi burde belage oss på å være uten han i starten av sesongen. Ut ifra det Suarez fikk så kan han vel få maks 7 kamper. Må altså stå over Arsenal om man skal se på topplag vi møter.

 

Maks 7? Suarez fikk vel 8? Det er jo en video som viser Terry i en uheldig situasjon...Dersom han blir dømt i en sivil rettssak, tipper jeg han blir utestengt i 10-12 kamper..kjipt for Chelsea..

Lenke til kommentar

Litt basic info om saken skrevet av Dan Levene som anbefales å følge på Twitter når det kommer til Chelsea.

 

 

Dan Levene

John Terry will stand trial next week. A simple guide to the accusation he faces and the procedures ahead.

 

John Terry is charged with what is often referred to as 'a racially aggravated public order offence'. This is a criminal charge, which will be tried in Westminster Magistrates Court before a District Judge - formerly known as a Stipendiary Magistrate. There will be no jury. He has entered a 'not guilty' plea.

 

The full charge is: 'On 23 October 2011 at Loftus Road Stadium, London W12, you used threatening, abusive or insulting words or behaviour, or disorderly behaviour within the hearing or sight of a person likely to be caused harassment, alarm or distress which was racially aggravated in accordance with section 28 of the Crime and Disorder Act 1998. Contrary to section 31 (1) © of the Crime and Disorder Act 1998.'

 

In English criminal cases the police investigate and pass a file to the Crown Prosecution Service (CPS) - who then decide if it is worth bringing a prosecution. Next week, a CPS lawyer will first try to use that evidence to convince the District Judge an offence has been committed. John Terry, as defendant, will be represented by his own lawyer: who will then put forward a case that he is not guilty. Both sides can call witnesses to give evidence about what they saw or heard, or about other matters the District Judge agrees to be relevant. The trial is listed for five days.

 

The whole trial will be held in public, because the English legal system says 'justice must be seen to be done'. Press and public may attend, though space in court is extremely limited, and interest is expected to be great. Media will be allowed to report on the case as it progresses. TV cameras or recording devices are not permitted inside English criminal courts.

 

At the end of the trial, the District Judge will announce whether John Terry is guilty or not guilty under English law. The maximum fine for a charge of this type is £2,500. There can be no prison sentence. If John Terry is unhappy with the verdict, he may seek an appeal. The prosecution cannot appeal.

 

The court cannot ban John Terry from playing football; but the footballing authorities are likely to issue their own findings after the trial - which may, or may not include a fine or ban (largely dependent on the outcome of the criminal case). The case should not be confused with any other case: such as that of Liverpool's Luis Suarez, which was never the subject of a criminal prosecution.

 

Lenke til kommentar

Herlig video av Drogba,

 

Leverkusen sier nei til 20 også nå 25mill, hvor er det de vil ha? Siden Chelsea driver å byr på Schurlle, betyr de at de har gitt opp å signere Hulk tror dere?

 

Hva syns dere om Maicon, hva med Cesar Azpilicueta?

 

Kjøper vi Maicon så er det en kortvarig løsning(2-3 år) som gir Ivan konkurranse om plassen, og hvem som starter avhenger av hvem vi møter osv,.dt negative med han er jo at han skal ha høy lønn, og kan begynne å sutre om Ivan utkonkurrer han helt, hvis det omvendte skjer, så er jeg redd for at vi kan miste Ivan,.

 

Går vi for Azpilicueta, hva med Sam, og Todd Kane? Men jeg har ikke sett mange kamper av Azp. han skal være med i OL, så får vi smugtitta litt på han.

 

Jeg sier glem Maicon, gå for Azp som kan være backup for Ivan, og om noen år, når Terry er sliten, kan Ivan gå inn i midtstopper rollen og Azp/Sam/Todd rulere på HB rollen, hvis de er evt gode nok for den rollen da, noe jeg SEFF håper på.

 

Så har jo vi også Bruma, og Chalobah som i fremtiden kan brukes i midtstopper rollen,

 

Men pr.dags dato så vil jeg ha HULK framfor Maicon, Azp, Schurrle, kanskje fordi jeg alltid har hatt sansen for denne karen,.

 

Hva med spissplassen vår?

 

Torres, Lukaku, Sturridge? Hva syns dere, tynt? Det holder?

Lenke til kommentar

Mulig det er for å presse Porto at vi byr på Schurrle. Jeg foretrekker Hulk fremfor, men ikke for enhver pris. Så lenge Leverkusen avslår bud på over 200 millioner så kan de ha det så godt.

 

Ang. stopperplassen. Vi slapp inn mange mål, "tullemål" om du vil, i fjor. Jeg har ikke sett Azp spille, så jeg vet ikke hvilken type spiller han er, men han er ung og kan være en bedre løsning på sikt enn hva Maicon evt. ville vært. Men når det skal sies så kan JT risikere noen kamper utestengelse for rasismeanklagene han tok mot Ferdinand. Skal FA være konsekvente blir det fort 7-8 kamper på JT også. Da vil vi sitte igjen med lite styke bak. Vi vil være avhengig av ingen skader eller karantener på Ivan, Cole, Luiz eller Cahill.

 

Nå sies det at Riola skal snakke med RdM i løpet av uken, så det høres veldig spennende ut om det er noe i de ryktene. Da vil vi ihvertfall få en klassespiss og en liten leder i laget.

 

Jeg er mest keen på Hulk, som deg. Elsker fyren, spillestil og look.

Lenke til kommentar

Forsovet enig der. Men allikevel så var det mange mål som en klubb som Chelsea ikke burde slippe inn. Synes vi slapp inn mange mål pga. dårlig press eller individuelle feil kontra tidligere sesonger da vi har hatt et fort på Brua.

 

AxWV9QaCQAEo_PX.jpg

 

Legenden ankommer rettsaken. Tror dere Terry er skyldig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...