Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klagde aldri på Webb i går jeg. Chelsea fikk sjansen, men rotet den bort. Webb hadde ikke noe å si på resultatet i går.

Ja eg sa aldri at du klagde. Som united supporter ville eg bare vise at eg ikke klagde på dommeren heller. Vi klager jo "alltid" på dommeren visstnok :)

Lenke til kommentar

Du begynner å bli litt patetisk Maefteda. Du tar det tydeligvis tyngre med nedrykket enn du viser uttad til vanlig.

 

Når det er sagt, du kan ikke bare se på siste innlegg og konkludere derfra. Eg skriver ka eg mener i et innlegg tidligere, og Emils misforstår min hensikt med innlegget, og så forklarer eg meningen bak.

 

Webb gjorde jo ingen feil. Han ser ikke handa til Lampard, og da kan han heller ikke dømme straffe.

 

Du må sjerpe deg litt Maefteda. Litt mange sure oppgulp synest eg. Og synest det blir feil å rette noe skyts mot meg i akkurat denne situasjonen.

Endret av Jotun
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å si det samme. Du bruker alltid et eneste enkelttilfelle som bevis på ting. tc47 ser La Liga, så derfor gjør alle Man Utd supportere det, du klager ikke på dommeren så derfor gjør ikke noen Man Utd supportere det.

 

Dere hadde hatt grunn til å klage på dommeren hadde det blitt avgjørende, men det er selvsagt at dere ikke gjør det når dere vinner serien. Det overskygger alt.

 

Jeg tar nedrykket tungt, believe me. Det eneste jeg har gjort idag er å scoute spillere og prøve å finne måter West Ham kan holde seg oppe på. Det påvirker uansett ikke kritikken min. Dere må slutte å ta kritikk mot klubben deres så tungt. Virker som om det er umulig å komme med kritikk mot Man Utd og deres supportere.

 

Det ironiske innlegget mitt i denne posten var ikke veldig krass uansett. Var bare ment som et lite stikk til påstanden din om at Man Utd fans ikke klager på dommer så ofte.

Endret av Maefteda
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du bruker alltid et eneste enkelttilfelle som bevis på ting. tc47 ser La Liga, så derfor gjør alle Man Utd supportere det, du klager ikke på dommeren så derfor gjør ikke noen Man Utd supportere det.

med kritikk mot Man Utd og deres supportere.

Det var da en latterlig vridning. Hvor tok du dette fra?

 

Hva i svarte har TC med dette å gjør?

 

Det ironiske innlegget mitt i denne posten var ikke veldig krass uansett. Var bare ment som et lite stikk til påstanden din om at Man Utd fans ikke klager på dommer så ofte.

Har ikke uttalt meg om hva united supportere gjør. Les innlegget.

 

Eg skriver: "Vi klager jo "alltid" på dommeren visstnok" noe som helt soleklart henviser til hva andre folk mener om oss, og er så milevis langt fra noen uttalelse om hva "vi" faktisk gjør.

 

Dere hadde hatt grunn til å klage på dommeren hadde det blitt avgjørende

 

Her tar du feil. Det hadde vi ikke hatt. Hadde Webb sett det og ment det ikke var hands ville saken vært en helt annen.

 

Men han såg det ikke.

 

Men kan uansett garantere at mange hadde klagd. Selvsagt. Men hadde allikevel ikke, etter min mening, hatt noen grunn for det.

Lenke til kommentar

Du får gjøre det, dersom det skulle bli nedrykk. Enkelte får jo mer glede av andres ulykke enn eget lags lykke.

 

Har gjort opp med Jotun nå, og det var egentlig bare litt misforståelser som skapte en floke. Tar selvkritikk på at jeg har framstått som sur. Det beskriver ikke meg som person hvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tror ingen generelt klager på dommeren hvis de vinner kamper og generelt ikke får noe avgjørende i mot dere.

Uten at jeg skal ta alle under en hatt så tørr jeg å påstå at hvis Chelsea hadde vunnet i går hadde Man Utd supportere klagd på dommeren, selv om Webb hadde det gjort det slik han gjorde i går.

Lenke til kommentar

Tror ingen generelt klager på dommeren hvis de vinner kamper og generelt ikke får noe avgjørende i mot dere.

Uten at jeg skal ta alle under en hatt så tørr jeg å påstå at hvis Chelsea hadde vunnet i går hadde Man Utd supportere klagd på dommeren, selv om Webb hadde det gjort det slik han gjorde i går.

Det kan eg garantere. Å tro at alle bruker huet er utopi.

 

Finnes sikkert noen chelsea supportere som skylder på dommeren for tapet. Men disse regner eg med er få siden Chelsea i praksis ble knust av et mye bedre lag.

Lenke til kommentar

Tror ingen generelt klager på dommeren hvis de vinner kamper og generelt ikke får noe avgjørende i mot dere.

Uten at jeg skal ta alle under en hatt så tørr jeg å påstå at hvis Chelsea hadde vunnet i går hadde Man Utd supportere klagd på dommeren, selv om Webb hadde det gjort det slik han gjorde i går.

Det kan eg garantere. Å tro at alle bruker huet er utopi.

 

Finnes sikkert noen chelsea supportere som skylder på dommeren for tapet. Men disse regner eg med er få siden Chelsea i praksis ble knust av et mye bedre lag.

 

Haha..må le..liker at alle her inne mener at Chelsea ble knust og rundspilt...Chelsea ble knust de første 20 min,da var United overlegne, etter det ble det mye jevnere...ja..Chelsea produserte ikke all verdens,men overkjørt i 90 min ble de faen meg ikke..

 

 

Uansett..gratulerer med gullet til alle United fans..vi kommer sterkere tilbake neste år..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...