Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

HEY, ikke bruk navnet mitt sånn, reported!!!!!

 

Gruer meg til kamp. Frykter Rooney, Hernandez og Uniteds 12. mann - Howard Webb.

 

2 av 3 hadde du god grunn til å frykte. :) 3. hjalp dere litt i og med at dere hadde sannsynligvis ligget under 3-0 uten litt blindhet av linjedommeren + Webb og skadet målforskjellen enda mer. Hadde vel vært 6 mål bedre enn dere med evt. 3-0!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Taktikken til Chelsea, spesielt denne våren, har eg ikkje forstått meg på. Det virker som om Ancelotti har mistet total grep på den taktiske biten. Det er ingen som veit kva dei skal gjøre med ballen i beina. Da blir det bare sikre pasninger. Spelet blir også sterkt fokusert rundt på kantene fordi ingen klarer/gidder å lage pasningsalternativer sentralt. Det er for mange touch i forhold til i fjor, da det meste gjekk på 2-3 touch. Motivasjonen er der ikkje, ingenting stemmer. Ancelotti må ta seg sjølv i nakken saman med spelarane og få i gang ein taktikk som funker. Hvis han ikkje klarer det til neste sesong så ser eg ingen framtid for denne karen.

 

Dette var min klagepost for i dag.

Lenke til kommentar

Etter Torres kom til klubben så har jo Ancelotti eksperimentert med 4-3-1-2 og 4-4-2, noe som ikke har fungert. Han har måtte fått Drogba og Torres til å fungere sammen, i og med at ingen av de vil godta å måtte bli benket over en lengre periode. 4-3-3 er formasjonen som passer Chelsea, og eksperimenteringen mellom disse formasjonene og taktikkene, tror jeg, har vært det som har ødelagt for Chelsea, i tillegg til den uforklarlige dårlige formen som inntraff dem midten av sesongen.

Lenke til kommentar

Det er imponerende at vi etter den forferdelige midtsesongen klarer å kjempe oss opp til en sølvplass, med gode muligheter til å ta gull i de siste serierundene. Det er alikevel en dårlig sesong for oss med tanke på de andre turneringene, men jeg skal alikevel nyte den siste kampen på puben i dag og ser frem til et sultent og revansjesugent Chelsea til høsten.

Lenke til kommentar

Nå har Roman dretet seg ut igjen, har han ikke lært noe som helst fra Jose Mourinho episoden? Vi hadde ingen bedre alternativer enn Carlo Ancelotti nå, de som skal klandres for den dårlige perioden er spillerne ikke Ancelotti. De tapte form og Ancelotti er ikke en trollmann.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Viser seg at Ancelotti fikk sparken på spillerbussen. Haha, for en latterlig klubb Chelsea er.

 

Hvor har du det her fra? For meg virker det som det allerede var klart før dagen kamp. Han sa jo rett ut i intervjuet at han ville bli i London og ta over West Ham om han fikk tilbud..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...